Mainostilan myynti ohjelmallisesti – Relevant Programmatic

Jos suunnittelet ohjelmallisen mainosmyynnin aloittamista verkkosivustollasi tai haluat tehostaa tai nykyaikaistaa olemassa olevaa toimintamallia esimerkiksi ottamalla käyttöön uusia tekniikoita (Headerbidding, Prepid.js) Relevant on sinulle oiva yhteistyökumppani. Relevant tarjoaa verkkosivustosi mainostilan ohjelmallista myyntiä palveluna – tarvittaessa voimme tehdä kaiken puolestasi tai vaihtoehtoisesti auttaa yksittäisen ohjelmalliseen myyntiin liittyvän haasteen selvittämisessä. Konsultoinnit ja palvelu tuotetaan aina tapauskohtaisesti, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaalle parhaan mahdollisen arvon.

Relevant Programmatic -palvelua on kehitetty useiden vuosien ajan alan trendit ja tehokkaimmat ratkaisut huomioiden. Tuotamme palvelua Suomessa, suomeksi tai tarvittessa englanniksi. Haemme jatkuvasti uusia, parempia tapoja toimia auttaaksemme asiakkaitamme menestymään helpolla ja tehokkaalla tavalla.

Mitä on Relevant Programmatic?

Mediatilan myynti ohjelmallisesti mielletään helposti automatisoiduksi tapahtumaksi, mutta automaation rakentaminen myyjän ja ostajan yhdistämiseksi vaatii toki taustatyötä. Relevant Programmatic on julkaisijoille tarkoitettu palvelu, jonka kautta voit tarjota verkkosivustosi mainosinventaarin myyntiin ohjelmallisesti. Relevant Programmaticin kautta saat inventaarisi tarjolle laajasti mainostajien käyttämiin ostoalustoihin, jolloin inventaari on mahdollisimman monen ostajan saatavilla helposti. Hyödyntämällä erilaisia ohjelmallisen mainosmyynnin teknologioita, pyrimme siihen että saat mainostilasta parhaan mahdollisen tuoton.

Lue lisää blogistamme:


Miten pääset alkuun?

Kerro meille lähtötilanne ja me autamme sinut eteenpäin. Sinun ei tarvitse itse opetella erilaisten järjestelmien käyttöä vaan teemme tarvittaessa kaiken puolestasi. Relevantin tiimiin kuuluu online mainonnan pioneereja Suomesta ja Tanskasta, joista osa on ollut alalla jo 2000 luvun alusta lähtien. Relevant Programmaticia olemme kehittäneet vuodesta 2011 lähtien ja auttaneet jo yli 50 julkaisijaa ohjelmallisen mainosmyynnin aloittamisessa ja kehittämisessä. Tällä hetkellä meillä on asiakkaita mm. Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Espanjassa.

Mainonnan ohjelmallinen ostaminen on Suomessa lyönyt läpi vuonna 2016, ja vahva kasvu jatkuu tänäkin vuonna. Ennusteiden mukaan ohjelmallisen osuus kaikista verkkomainonnan investoinneista Suomessa tulee olemaan 57 % vuonna 2018. Me autamme sinua pitämään huolen siitä, että mainosinventaarisi on saatavilla siellä, missä ostajatkin ovat.

Jätä yhteydenottopyyntö tai kysy lisätietoja: