Data Management Platform (DMP) – kasvata myyntiäsi datalla

Haluaisit varmasti hyödyntää arvokasta dataasi tehokkaammin nykyisten asiakkaiden sitouttamiseen, uusien löytämiseen ja myynnin kasvattamiseen?

Mikä on DMP?

Data Management Platformilla (DMP) kerätään dataa reaaliajassa sivukävijän mobiilin, tabletin ja tietokoneen käytöstä. Digitaalisista kanavista kerättyä tietoa voidaan rikastaa muista lähteistä saatavalla datalla – esimerkiksi CRM-tietokannoilla, myyntidatalla sekä eri analytiikkajärjestelmien tuottamalla tiedolla. Data Management Platformilla hallitaan tätä kaikkea tietoa yhdessä järjestelmässä. Jalostettua dataa voidaan hyödyntää mm. sivukävijöiden sitouttamiseen, personoimalla sisältöjä ja mainontaa kävijän mukaan.

Mahdollisuudet


Miten voimme auttaa?

Lue lisää blogistamme:


Miten pääset alkuun?

Kerro meille tarpeistasi ja me autamme sinut eteenpäin. Konsultoinnit ja käyttöönottoprojektit tuotetaan aina tapauskohtaisesti, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaalle parhaan mahdollisen arvon. Vastaamme kysymyksiin ja arvioimme DMP:n hyödyn liiketoiminnallesi.

Me Relevantilla seuraamme uteliaina kiihtyvällä vauhdilla digitalisoituvaa maailmaa. Kyseenalaistamme vanhat toimintamallit ja haemme uusia, parempia ratkaisuja auttaaksemme asiakkaitamme menestymään. Olemme auttaneet kehittämään jo yli satojen asiakkaidemme verkkoliiketoimintaa ja -mainontaa ja lunastaneet paikkamme alan johtavana kumppanina.

Datasi on arvokasta – hallitse ja käytä sitä!

Jätä yhteydenottopyyntö tai kysy lisätietoja: