Webinaari: Haluatko kuulla tulevaisuuden näkymiä maksumuurien käytöstä verkkojulkaisuissa?

2018/10/12

Cxensen webinaari kertoo vastauksia siihen, miten datan avulla voidaan luoda dynaamisia maksumuureja verkkojulkaisuhin.

Tutkija Grzegorz ”Greg” Piechota (INMA, Oxford, Harvard) analyoi maksumuureja 33 maassa ja huomasi, että yli kahdeksalla kymmenestä verkkojulkaisijasta oli käytössä malli, jossa sisällöt olivat osittain ilmaisia ja osittain maksullisia. Yhteistyössä Cxensen datatutkijoiden kanssa Piechota tuli siihen johtopäätökseen, että olisi järkevintä  ennakoida ja erottaa potentiaalisimmat sisältöjen tilaajat sen sijaan, että yritettäisiin arvailla minkälaisten sisältöjen tarjoaminen voisi johtaa tilaajaksi siirtymiseen.

Tule mukaan webinaariin, jossa Piechota kertoo yhdessä Cxensen Annbjørg Medhaugin kanssa dynaamisista maksumuureista.

Milloin: Keskiviikkona 31. lokakuuta, 2018, 3:00 PM CEST / 9:00 AM ET
Kesto: 45 min.

Tässä webinaarissa opit

– Miten dataa analysoimalla saadaan tietoa todennäköisimmistä tilaajista.
– Miten maksumuurimallit toimivat ja miksi lukijakeskeinen lähestymistapa voisi korvata sisältöön keskittyneet mallit.
– Miten voit hyödyntää koneoppimista ja kehittynyttä analytiikkaa ja luoda personoituja kokemuksia, jotka tukevat parhaiten tilaajamäärän kasvattamista.

Puhujat

Grzegorz Piechota
Researcher-in-Residence, INMA
Fellow, Harvard University and University of Oxford

Annbjørg Medhaug
Product Manager Personalization, Cxense

REKISTERÖIDY MUKAAN TÄSTÄ

Etkö ehdi mukaan? Ei hätää, rekisteröidy silti niin saat linkin tallenteeseen webinaarista.

Lue myös:

Datakaupan läpinäkyvyys GDPR:n jälkeisessä maailmassa

2018/10/05

GDPR astuessa voimaan 4 kuukautta sitten koko ala hyperventiloi pahasti ja osa pelkäsi ohjelmallisen mainoskaupan loppuvan kokonaan, jos kuluttajilta ei saataisi lupaa datan käyttöön. Suurin osa peloista oli alunperinkin ylimitoitettuja, sillä kuluttajien käyttäytyminen ei muutu yhdessä yössä uuden asetuksen voimaantulon myötä. Relevantilla olimme vakuuttuneita että GDPR:n voimaantulo kitkisi räikeimpiä hämäräpelureita datamarkkinalta pois.

Lue lisää

Syksy on muutosten aikaa

2018/09/27

Syksy on saatu vauhdilla käyntiin. Niin yksityiselämässä kuin yritysmaailmassakin syksy usein antaa mahdollisuuden aloittaa lomien jälkeen uudella draivilla ja innostaa tekemään muutoksia. Pieniä muutoksia on tapahtunut myös meillä Relevantilla. Olemme nimittäin saaneet johtoryhmäämme mukaan dataliiketoiminnastamme vastaavan Olli Järvilehdon. Onnittelut Ollille! Onko johtoryhmämme sinulle jo muuten tuttu?

Lue lisää

Ajankohtaisia havaintoja vuoden 2018 Dmexcosta

2018/09/27

Dmexco järjestettiin jälleen Kölnissä 11-12. syyskuuta. Vuodesta 2009 järjestetty tapahtuma on digitaalisen liiketoiminnan, markkinoinnin ja uusien innovaatioiden kohtaamispaikka, jossa mukana on alan johtajia, markkinoinnin ja median ammattilaisia sekä teknologioiden edelläkävijöitä. Luonnollisesti muutamassa päivässä ei kaikkea ehdi kahlata läpi, mutta tässä muutamia teemoja, jotka erityisesti jäivät mieleemme.

Lue lisää

Tehokkaan kohderyhmän valitseminen mainoskampanjalle

2018/09/26

Ihmiset kohtaavat päivän mittaan eri ympäristössä lukemattoman määrän viestejä, joilla mainostajat pyrkivät vaikuttamaan heidän ostokäyttäytymiseen. Mainosviestien tulvassa on yhä vaikeampi koskettaa ja tulla huomatuksi. Puhuttelevan mainosviestin lisäksi on syytä kiinnittää huomiota myös siihen, että kampanja suunnataan niille, jotka todennäköisemmin ovat tuotteesta tai palvelusta kiinnostuneita. Näin palvellaan myös viestin vastaanottajaa.

Lue lisää

Miten kasvattaa digitaalisten sisältöjen tilausmääriä menettämättä mainostuottoja?

2018/09/25

Mietitkö, miten digitaalisten sisältöjen tilausmäärää voisi kasvattaa menettämättä mainostuottoja? Vastaus on Conversion Enginen dynaaminen, dataan pohjautuva reaaliaikainen personointi, joka toimii kaikissa päätelaitteissa. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi.

Lue lisää