Webinaari: Haluatko kuulla tulevaisuuden näkymiä maksumuurien käytöstä verkkojulkaisuissa?

2018/10/12

Cxensen webinaari kertoo vastauksia siihen, miten datan avulla voidaan luoda dynaamisia maksumuureja verkkojulkaisuhin.

Tutkija Grzegorz ”Greg” Piechota (INMA, Oxford, Harvard) analyoi maksumuureja 33 maassa ja huomasi, että yli kahdeksalla kymmenestä verkkojulkaisijasta oli käytössä malli, jossa sisällöt olivat osittain ilmaisia ja osittain maksullisia. Yhteistyössä Cxensen datatutkijoiden kanssa Piechota tuli siihen johtopäätökseen, että olisi järkevintä  ennakoida ja erottaa potentiaalisimmat sisältöjen tilaajat sen sijaan, että yritettäisiin arvailla minkälaisten sisältöjen tarjoaminen voisi johtaa tilaajaksi siirtymiseen.

Tule mukaan webinaariin, jossa Piechota kertoo yhdessä Cxensen Annbjørg Medhaugin kanssa dynaamisista maksumuureista.

Milloin: Keskiviikkona 31. lokakuuta, 2018, 3:00 PM CEST / 9:00 AM ET
Kesto: 45 min.

Tässä webinaarissa opit

– Miten dataa analysoimalla saadaan tietoa todennäköisimmistä tilaajista.
– Miten maksumuurimallit toimivat ja miksi lukijakeskeinen lähestymistapa voisi korvata sisältöön keskittyneet mallit.
– Miten voit hyödyntää koneoppimista ja kehittynyttä analytiikkaa ja luoda personoituja kokemuksia, jotka tukevat parhaiten tilaajamäärän kasvattamista.

Puhujat

Grzegorz Piechota
Researcher-in-Residence, INMA
Fellow, Harvard University and University of Oxford

Annbjørg Medhaug
Product Manager Personalization, Cxense

REKISTERÖIDY MUKAAN TÄSTÄ

Etkö ehdi mukaan? Ei hätää, rekisteröidy silti niin saat linkin tallenteeseen webinaarista.

Lue myös:

Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota kun ostaa dataa?

2019/01/14

Kohdennettu kampanja saavuttaa sille sopivimman yleisön, jolloin mainosnäyttöjen merkityksellisyys yleisölle kasvaa. Nykypäivän kilpaillussa liiketoimintaympäristössä viestit on ohjattava sopivalle yleisölle oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jotta ne olisivat tehokkaita. Markkina on pullollaan dataa, johon perustuen mainoskampanjan voi kohdentaa, mutta mistä voi tietää onko data laadukasta ja kannattaako siihen investoida?

Lue lisää

Mihin huomio kiinnittyy digitaalisessa liiketoiminnassa ja markkinoinnissa 2019?

2018/12/19

Vuosi 2018 lähenee loppuaan ja katseet käännetään kohti uutta vuotta. Tyypillisesti tässä kohtaa arvaillaan, mitkä teemat nousevat kuumimmiksi puheenaiheiksi tulevana vuonna. Asensimme kristallipalloomme uuden päivityksen, tarkastelimme teen lehtien asemoitumista ja päädyimme siihen, että digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehityksen puuhamaassa puhutaan ainakin seuraavista teemoista alkavana vuonna 2019.

Lue lisää

Hollantilaiset julkaisijat Sanoma Media, Telegraaf Media Groep ja de Persgroep valitsivat yhteisen datahankkeen teknologiakumppaniksi Cxensen

2018/12/12

Pitkäikäinen kumppanimme Cxense on julkistanut, että hollantilaiset kustantajat Sanoma Media, Telegraaf Media Groep ja de Persgroep ovat valinneet yhteisen datapalvelun NLProfielin mahdollistajaksi Cxensen Data Management Platformin (DMP). Yhdessä julkaisijat tavoittavat yli 60 prosenttia hollantilaisista ja jakavat keskimäärin 3,5 miljardia sivulatausta kuukaudessa.

Lue lisää

Kasvava trendi: digitaalisen markkinoinnin in-housing

2018/11/27

Keskustelu mainostajien halusta ja tarpeesta kerätä digitaalisen markkinoinnin langanpäät omiin käsiin käy kuumana. IAB Europen raportin mukaan eurooppalaisista mainostajista jopa 54 % in-housaa mainonnan ohjelmallisen ostamisen kuluvana vuonna ja hulppeat 43 % jäljelle jäävistä harkitsee in-housaamista. Sama trendi nousee vahvasti esille myös Suomessa, yhä useampi mainostaja kokeilee, tai ainakin harkitsee erilaisia malleja digitaalisen markkinoinnin tuottamiseen yrityksen sisällä.

Lue lisää

Relevantin Petri Kokkonen IAB:n hallituksen puheenjohtajaksi

2018/11/26

Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin alaa edistävän IAB Finlandin syyskokous valitsi keskiviikkona 21.11. uuden hallituksen. Puheenjohtajakseen hallitus valitsi Relevantin toimitusjohtajan Petri Kokkosen ja varapuheenjohtaksi Timo Rinteen Sanomilta. Uuden hallituksen toimikausi alkaa 1.1.2019. Toiminnanjohtajana jatkaa Birgitta Takala.

Lue lisää