Webinaari: Haluatko kuulla tulevaisuuden näkymiä maksumuurien käytöstä verkkojulkaisuissa?

2018/10/12

Cxensen webinaari kertoo vastauksia siihen, miten datan avulla voidaan luoda dynaamisia maksumuureja verkkojulkaisuhin.

Tutkija Grzegorz ”Greg” Piechota (INMA, Oxford, Harvard) analyoi maksumuureja 33 maassa ja huomasi, että yli kahdeksalla kymmenestä verkkojulkaisijasta oli käytössä malli, jossa sisällöt olivat osittain ilmaisia ja osittain maksullisia. Yhteistyössä Cxensen datatutkijoiden kanssa Piechota tuli siihen johtopäätökseen, että olisi järkevintä  ennakoida ja erottaa potentiaalisimmat sisältöjen tilaajat sen sijaan, että yritettäisiin arvailla minkälaisten sisältöjen tarjoaminen voisi johtaa tilaajaksi siirtymiseen.

Tule mukaan webinaariin, jossa Piechota kertoo yhdessä Cxensen Annbjørg Medhaugin kanssa dynaamisista maksumuureista.

Milloin: Keskiviikkona 31. lokakuuta, 2018, 3:00 PM CEST / 9:00 AM ET
Kesto: 45 min.

Tässä webinaarissa opit

– Miten dataa analysoimalla saadaan tietoa todennäköisimmistä tilaajista.
– Miten maksumuurimallit toimivat ja miksi lukijakeskeinen lähestymistapa voisi korvata sisältöön keskittyneet mallit.
– Miten voit hyödyntää koneoppimista ja kehittynyttä analytiikkaa ja luoda personoituja kokemuksia, jotka tukevat parhaiten tilaajamäärän kasvattamista.

Puhujat

Grzegorz Piechota
Researcher-in-Residence, INMA
Fellow, Harvard University and University of Oxford

Annbjørg Medhaug
Product Manager Personalization, Cxense

REKISTERÖIDY MUKAAN TÄSTÄ

Etkö ehdi mukaan? Ei hätää, rekisteröidy silti niin saat linkin tallenteeseen webinaarista.

Lue myös:

Datakauppiaiden pudotuspeli on alkanut?

2019/03/22

Alkuviikosta uutisoitiin että Oracle on lopettanut AddThis-datan myymisen Euroopassa. Datakauppiaita jotka keräävät datansa GDPR:n vastaisesti löytyy edelleen roppakaupalla ja me Relevantilla uskomme että AddThisin poistuminen on vasta alkusoittoa ja tulemme näkemään merkittävää markkinan siivousta tämän ja ensi vuoden aikana, ensi merkit Pohjoismaissa ovat jo nähtävissä.

Lue lisää

Miten parannan mainospaikkojen näkyvyyttä sivustolla?

2019/02/27

Mainospaikkojen näkyvyys on liiketoiminnan kannalta merkittävässä roolissa kaupallisilla sivustoilla. Mainosten näkyvyys on pystynyt pitkään kuumana aiheena julkaisijoiden, mainostajien ja toimistojen keskuudessa. Mainospaikkojen näkyvyyttä eli viewabilitya mitataan in-screen arvoilla. Kiinnittämällä huomiota mainospaikkojen näkyvyyteen voidaan tuottoihin vaikuttaa merkittävästi. Huonot in-screen arvot kertovat julkaisijalle, että ainakin näihin asioihin on syytä kiinnittää huomiota.

Lue lisää

Miten Demand Side Platform (DSP) toimii sekä esimerkkejä DSP alustoista

2019/02/27

Jotta mainontaa voidaan ostaa ohjelmallisesti tarvitaan DSP (demand-side platform) alusta, joka mahdollistaa mainosinventaarin ostamisen useasta eri lähteestä samanaikaisesti. Ostojärjestelmä on integroitu myyjän myyntijärjestelmään SSP (supply-side platform), jonka kautta julkaisija on asettanut mainostilaa ostettavaksi sivustoltaan.

Lue lisää

Useamman SSP:n ja Adserverin seuranta ja raportointi yhdessä järjestelmässä

2019/02/26

Useiden myyntijärjestelmien käyttäminen on osa miltei jokaisen median arkea, varsinkin ohjelmallisessa myynnissä. Teknologiakumppaneiden määrän kasvattaminen on välttämätöntä myynnin kasvun saavuttamiseksii, mutta samalla myynnin seuranta ja raportointi hankaloituu. Ratkaisimme haasteen kehittämällä työkalun, joka mahdollistaa usean SSP:n ja Adserverin seurannan ja raportoinnin yhdessä käyttöliittymässä.

Lue lisää

Relevant on muutakin kuin ad-techiä

2019/02/19

Relevant Digital Oy tunnetaan mainosteknologioita virittävänä talona ja tech-talkkia tulee viljeltyä varmasti välillä liikaakin. Mainospalvelimet, ohjelmallisen myymisen ja -ostamisen teknologiat ja niihin liittyvä osaaminen ovat tärkeä osa tarjoamaamme, mutta vain osa. Teknologia projektien lisäksi toteutamme säännöllisesti vaativia konsultointihankkeita.

Lue lisää