Webinaari: Haluatko kuulla tulevaisuuden näkymiä maksumuurien käytöstä verkkojulkaisuissa?

2018/10/12

Cxensen webinaari kertoo vastauksia siihen, miten datan avulla voidaan luoda dynaamisia maksumuureja verkkojulkaisuhin.

Tutkija Grzegorz ”Greg” Piechota (INMA, Oxford, Harvard) analyoi maksumuureja 33 maassa ja huomasi, että yli kahdeksalla kymmenestä verkkojulkaisijasta oli käytössä malli, jossa sisällöt olivat osittain ilmaisia ja osittain maksullisia. Yhteistyössä Cxensen datatutkijoiden kanssa Piechota tuli siihen johtopäätökseen, että olisi järkevintä  ennakoida ja erottaa potentiaalisimmat sisältöjen tilaajat sen sijaan, että yritettäisiin arvailla minkälaisten sisältöjen tarjoaminen voisi johtaa tilaajaksi siirtymiseen.

Tule mukaan webinaariin, jossa Piechota kertoo yhdessä Cxensen Annbjørg Medhaugin kanssa dynaamisista maksumuureista.

Milloin: Keskiviikkona 31. lokakuuta, 2018, 3:00 PM CEST / 9:00 AM ET
Kesto: 45 min.

Tässä webinaarissa opit

– Miten dataa analysoimalla saadaan tietoa todennäköisimmistä tilaajista.
– Miten maksumuurimallit toimivat ja miksi lukijakeskeinen lähestymistapa voisi korvata sisältöön keskittyneet mallit.
– Miten voit hyödyntää koneoppimista ja kehittynyttä analytiikkaa ja luoda personoituja kokemuksia, jotka tukevat parhaiten tilaajamäärän kasvattamista.

Puhujat

Grzegorz Piechota
Researcher-in-Residence, INMA
Fellow, Harvard University and University of Oxford

Annbjørg Medhaug
Product Manager Personalization, Cxense

REKISTERÖIDY MUKAAN TÄSTÄ

Etkö ehdi mukaan? Ei hätää, rekisteröidy silti niin saat linkin tallenteeseen webinaarista.

Lue myös:

Tutkimus kohderyhmien käytöstä mainonnassa

2019/06/13

Kohderyhmien käyttäminen digitaalisessa mainonnassa on yleistynyt. Keskustelua on viime aikoina käyty paljon mm. datan laadun ja läpinäkyvyyden ympärillä. Kartoittaaksemme tarkemmin suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohderyhmien käytöstä mainonnassa pyydämme teitä vastaamaan lyhyeen kyselyyn.

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Kysely Verkko-ostamisesta toteutettiin Relevant Digitalin ja Tori.fi:n yhteistyönä huhtikuussa 2019. Kysymykset koskivat verkkokaupan valintaan, tuotetietojen etsintään, verkkokaupan palveluun ja käytettyjen tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta liittyviin aihepiireihin.

Lue lisää

Relevant Digital Oy:n toimitusjohtaja Petri Kokkonen edustamaan Suomea IAB Europen hallitukseen

2019/06/04

Tänään Puolan Varsovassa, IAB Europen päätapahtuma Interactivessa, valittiin hallitus seuraavalle kahdelle vuodelle. Relevant Digital Oy:n toimitusjohtaja ja IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Petri Kokkonen teki historiaa varmistamalla Suomelle sen ensimmäisen hallituspaikan Euroopan-kattojärjestön hallituksessa.

Lue lisää

Miten Google Chromen tietoturvapäivitys vaikuttaa online-mainonnan ekosysteemiin?

2019/05/10

Google ilmoitti aiemmin tällä viikolla tuovansa uusia yksityisyystoiminnallisuuksia Chrome-selaimeen. Google jatkaa siis Safarin ja Firefoxin viitoittamalla tiellä, mutta hieman erilaisella lähestymistavalla. Teknisesti Googlen muutos ei tule olemaan iso haaste. Käytännössä se vaatii, että tekonologiatoimijat ja sivustojen ylläpitäjät joutuvat lisäämään yhden arvon evästeisiin, jotta hommat voivat jatkua niin kuin ennenkin.

Lue lisää

Tilaajamäärien kasvattaminen – Ongelmana liian jyrkkä maksumuuri?

2019/04/29

Tilaajamääriä kasvattaessaan julkaisijat päätyvät usein asettamaan sivustolleen staattisen maksumuurin – sellaisen, joka näkyy tasaisesti jokaiselle lukijalle. Tämä johtaa siihen, että tilaajiksi siirtyy lähinnä sitoutuneita lukijoita. Satunnaisten lukijoiden saaminen staattisen maskumuurin avulla tilaajiksi sen sijaan on haastavampaa. Kova maksumuuri voi saada heidät jopa välttelemään mediaa, jolloin tilaajaksi siirtyminen on entistä epätodennäköisempää.

Lue lisää