Webinaari: Haluatko kuulla tulevaisuuden näkymiä maksumuurien käytöstä verkkojulkaisuissa?

2018/10/12

Cxensen webinaari kertoo vastauksia siihen, miten datan avulla voidaan luoda dynaamisia maksumuureja verkkojulkaisuhin.

Tutkija Grzegorz ”Greg” Piechota (INMA, Oxford, Harvard) analyoi maksumuureja 33 maassa ja huomasi, että yli kahdeksalla kymmenestä verkkojulkaisijasta oli käytössä malli, jossa sisällöt olivat osittain ilmaisia ja osittain maksullisia. Yhteistyössä Cxensen datatutkijoiden kanssa Piechota tuli siihen johtopäätökseen, että olisi järkevintä  ennakoida ja erottaa potentiaalisimmat sisältöjen tilaajat sen sijaan, että yritettäisiin arvailla minkälaisten sisältöjen tarjoaminen voisi johtaa tilaajaksi siirtymiseen.

Tule mukaan webinaariin, jossa Piechota kertoo yhdessä Cxensen Annbjørg Medhaugin kanssa dynaamisista maksumuureista.

Milloin: Keskiviikkona 31. lokakuuta, 2018, 3:00 PM CEST / 9:00 AM ET
Kesto: 45 min.

Tässä webinaarissa opit

– Miten dataa analysoimalla saadaan tietoa todennäköisimmistä tilaajista.
– Miten maksumuurimallit toimivat ja miksi lukijakeskeinen lähestymistapa voisi korvata sisältöön keskittyneet mallit.
– Miten voit hyödyntää koneoppimista ja kehittynyttä analytiikkaa ja luoda personoituja kokemuksia, jotka tukevat parhaiten tilaajamäärän kasvattamista.

Puhujat

Grzegorz Piechota
Researcher-in-Residence, INMA
Fellow, Harvard University and University of Oxford

Annbjørg Medhaug
Product Manager Personalization, Cxense

REKISTERÖIDY MUKAAN TÄSTÄ

Etkö ehdi mukaan? Ei hätää, rekisteröidy silti niin saat linkin tallenteeseen webinaarista.

Lue myös:

Miten Google Chromen tietoturvapäivitys vaikuttaa online-mainonnan ekosysteemiin?

2019/05/10

Google ilmoitti aiemmin tällä viikolla tuovansa uusia yksityisyystoiminnallisuuksia Chrome-selaimeen. Google jatkaa siis Safarin ja Firefoxin viitoittamalla tiellä, mutta hieman erilaisella lähestymistavalla. Teknisesti Googlen muutos ei tule olemaan iso haaste. Käytännössä se vaatii, että tekonologiatoimijat ja sivustojen ylläpitäjät joutuvat lisäämään yhden arvon evästeisiin, jotta hommat voivat jatkua niin kuin ennenkin.

Lue lisää

Tilaajamäärien kasvattaminen – Ongelmana liian jyrkkä maksumuuri?

2019/04/29

Tilaajamääriä kasvattaessaan julkaisijat päätyvät usein asettamaan sivustolleen staattisen maksumuurin – sellaisen, joka näkyy tasaisesti jokaiselle lukijalle. Tämä johtaa siihen, että tilaajiksi siirtyy lähinnä sitoutuneita lukijoita. Satunnaisten lukijoiden saaminen staattisen maskumuurin avulla tilaajiksi sen sijaan on haastavampaa. Kova maksumuuri voi saada heidät jopa välttelemään mediaa, jolloin tilaajaksi siirtyminen on entistä epätodennäköisempää.

Lue lisää

TRANSPARENCY AND CONSENT FRAMEWORK (TCF) VERSION 2.0 – Mitä julkaisijana tulee tietää?

2019/04/26

TFC:stä on julkaistu nyt standardin vuosipäivänä päivitetty versio julkiseen kommentointiin. Aluperäistä versiota on paranneltu perustuen markkinoilta, erityisesti julkaisijoilta, sekä EU:n jäsenvaltioiden tietosuojaviranomaisilta saatuihin palautteisiin. Uuden version tärkeimmät muutokset ovat esimerkiksi läpinäkyvyyden ja kontrollin lisääminen kuluttajille entisestään ja julkaisijoiden paremmat mahdollisuudet kontrolloida sitä mihin käyttötarkoitukseen kukin teknologiavendori voi dataa hyödyntää.

Lue lisää

Jos tarvitset AdOps resursseja loma-ajalle – vielä ehdit!

2019/04/25

Kesä ja lomakausi on pian täällä. Relevant AdOps tarjoaa verkkomainonnan tukipalveluita tarpeen mukaan joko pidempiä aikoja tai hätäapuna yllättävissä tilanteissa. Vielä ehdit varmaan meiltä resursseja kesälomien ajaksi. Tiimimme hallitsee kaikki yleisimmät ad-server-, tuotehallinta- sekä ohjelmallisen myynnin teknologiat.

Lue lisää

Mainonnan ohjelmallinen ostaminen – 5 vinkkiä palveluiden ostajalle!

2019/04/24

Suhtaudu ohjelmalliseen ostamiseen avoimen uteliaasti. Tutustu mm. medioihin, datantarjoajiin, kampanjarakenteisiin, raportteihin sekä optimintimahdollisuuksiin. Mitä enemmän tiedät ohjelmallisesta ostamisesta itse sen paremmin osaa vaatia ja tarvittaessa myös kyseenalaistaa mediatoimiston tai kumppanin tapoja toimia.

Lue lisää