Vuoden 2016 Natiivimainonnan alusta: Strossle

2016/11/30

Native Advertising Institute valitsi Strosslen vuoden 2016 parhaaksi natiivimainonnan alustaksi 16. marraskuuta Native Advertising Days 2016 -tapahtumassa Berliinissä. Tapahtuma on alan suurin ja tänä vuonna mukana yli 300 ammattilaista eri sidosryhmistä. Ehdokkaat oli valinnut ammattitaitoinen tuomaristo, joka koostui alan huipuista. Mukana tuomaristossa oli  mm. Linkedin sisältöjohtaja sekä Nudgen toimitusjohtaja. Palkinnot jaettiin yhteensä 29 kategoriassa.

Kaikki finalistit ja palkitut näet täältä

Native Advertising Institute

Native Advertising Institute, joka sijaitsee Kööpenhaminassa Tanskassa, on perustettu auttamaan markkinojia menestymään natiivimainonnassa. Se tarjoaa työkaluja ja parhaita käytäntöjä sekä oppaita ja tutkimuksia natiivimainonaan liittyen. Native Advertising Days 2016 -tapahtuma oli ensimmäinen maailmassa yksinomaan natiivimainonnalle omistettu tapahtuma, joka houkutteli paikalle useita arvostettuja puhujia, brändejä sekä julkaisijoita. Tänä vuonna Native Advertising Institute on julkaissut kaksi merkittävää natiivimainonnan tutkimusta yhdessä FIPP – the Network for Global Media ja INMA – the International News Media Association kanssa.

Strossle

Strossle auttaa julkaisijoita ja mainostajia lisäämään liikennettä verkkosivuilleen, houkuttelemaan uusia kävijöitä sekä kasvattamaan näin liiketoiminnan tuottoja. Strosslen teknologia luo jokaisesta sivulatauksesta kävijälle personoidun mediakokemuksen. Mainostajalle Strossle tarjoaa luonnollisen ja tehokkaan jakelukanavan omille sisällöille laadukkaassa mediaympäristössä. Erityisen tehokasta mainonnasta tekee natiivimainosten näkyminen aina median luonnollisen sisällön yhteydessä sille sopivimmassa, lukijalle räätälöidyssä kontekstissa. Strosslea käyttää yli 1000 julkaisijaa 10 eri maassa. Strossle on perustettu 2013, sillä on 60 työntekijää sekä kaksi rekisteröityä patenttia.

Lisätietoja:

Kimmo Vihanto, CEO Strossle Finland Oy
Puh: +358 50 550 3661
Email: kimmo.vihanto(a)strossle.com

Lue myös:

Miten ostan mainontaa ohjelmallisesti?

2019/01/25

Ohjelmallisella ostamisella tarkoitetaan online-mainonnan automaatiota, jossa hyödynnetään järjestelmiä mainonnan ostamisessa. Järjestelmät tarjoavat työkalut online-näkyvyyden (display, mobiili, video, natiivi) reaaliaikaiseen ostamiseen, kohdentamiseen ja optimointiin. Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa myös reaaliaikaisen datan hyödyntämisen mainoskampanjassa.

Lue lisää

Kiinnitä huomioita näihin asiohin, kun haluat kasvattaa mainostilan myyntiä ohjelmallisesti

2019/01/23

Mainonnan ohjelmallisella myynnillä tarkoitetaan tyypillisesti verkkomainonnan myymistä ja ostamista usein täysin automatisoidusti erilaisia järjestelmiä hyödyntäen poiketen näin perinteisistä myynnin prosesseista, jotka sisältävät ihmisten välillä käytyjä neuvotteluita sekä tilausten käsittelyä. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen on omaksuttu nopeasti eri markkinoilla, sillä se tekee mediatilan ostamisesta helpompaa, nopeampaa ja joustavampaa.

Lue lisää

Relevantin asiakastyytyväisyys

2019/01/22

Loppuvuodesta 2018 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt kolmannen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Lue lisää

Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota kun ostaa dataa?

2019/01/14

Kohdennettu kampanja saavuttaa sille sopivimman yleisön, jolloin mainosnäyttöjen merkityksellisyys yleisölle kasvaa. Nykypäivän kilpaillussa liiketoimintaympäristössä viestit on ohjattava sopivalle yleisölle oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jotta ne olisivat tehokkaita. Markkina on pullollaan dataa, johon perustuen mainoskampanjan voi kohdentaa, mutta mistä voi tietää onko data laadukasta ja kannattaako siihen investoida?

Lue lisää

Mihin huomio kiinnittyy digitaalisessa liiketoiminnassa ja markkinoinnissa 2019?

2018/12/19

Vuosi 2018 lähenee loppuaan ja katseet käännetään kohti uutta vuotta. Tyypillisesti tässä kohtaa arvaillaan, mitkä teemat nousevat kuumimmiksi puheenaiheiksi tulevana vuonna. Asensimme kristallipalloomme uuden päivityksen, tarkastelimme teen lehtien asemoitumista ja päädyimme siihen, että digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehityksen puuhamaassa puhutaan ainakin seuraavista teemoista alkavana vuonna 2019.

Lue lisää