Vuoden 2016 Natiivimainonnan alusta: Strossle

2016/11/30

Native Advertising Institute valitsi Strosslen vuoden 2016 parhaaksi natiivimainonnan alustaksi 16. marraskuuta Native Advertising Days 2016 -tapahtumassa Berliinissä. Tapahtuma on alan suurin ja tänä vuonna mukana yli 300 ammattilaista eri sidosryhmistä. Ehdokkaat oli valinnut ammattitaitoinen tuomaristo, joka koostui alan huipuista. Mukana tuomaristossa oli  mm. Linkedin sisältöjohtaja sekä Nudgen toimitusjohtaja. Palkinnot jaettiin yhteensä 29 kategoriassa.

Kaikki finalistit ja palkitut näet täältä

Native Advertising Institute

Native Advertising Institute, joka sijaitsee Kööpenhaminassa Tanskassa, on perustettu auttamaan markkinojia menestymään natiivimainonnassa. Se tarjoaa työkaluja ja parhaita käytäntöjä sekä oppaita ja tutkimuksia natiivimainonaan liittyen. Native Advertising Days 2016 -tapahtuma oli ensimmäinen maailmassa yksinomaan natiivimainonnalle omistettu tapahtuma, joka houkutteli paikalle useita arvostettuja puhujia, brändejä sekä julkaisijoita. Tänä vuonna Native Advertising Institute on julkaissut kaksi merkittävää natiivimainonnan tutkimusta yhdessä FIPP – the Network for Global Media ja INMA – the International News Media Association kanssa.

Strossle

Strossle auttaa julkaisijoita ja mainostajia lisäämään liikennettä verkkosivuilleen, houkuttelemaan uusia kävijöitä sekä kasvattamaan näin liiketoiminnan tuottoja. Strosslen teknologia luo jokaisesta sivulatauksesta kävijälle personoidun mediakokemuksen. Mainostajalle Strossle tarjoaa luonnollisen ja tehokkaan jakelukanavan omille sisällöille laadukkaassa mediaympäristössä. Erityisen tehokasta mainonnasta tekee natiivimainosten näkyminen aina median luonnollisen sisällön yhteydessä sille sopivimmassa, lukijalle räätälöidyssä kontekstissa. Strosslea käyttää yli 1000 julkaisijaa 10 eri maassa. Strossle on perustettu 2013, sillä on 60 työntekijää sekä kaksi rekisteröityä patenttia.

Lisätietoja:

Kimmo Vihanto, CEO Strossle Finland Oy
Puh: +358 50 550 3661
Email: kimmo.vihanto(a)strossle.com

Lue myös:

Motiivipohjaiset segmentoinnit – silta offlinen ja onlinen välillä

2019/04/16

Jotta mainostajalle relevanttia dataa voitaisiin hyödyntää myös digitaalisessa brändimarkkinoinnissa tehokkaasti, olemme mahdollistaneet mainostajien omien segmentointien tuomisen digitaalisen mainonnan kohdennuskriteeriksi.

Lue lisää

Ohjelmallisen mainonnan trendit

2019/03/28

Ohjelmallisesti ostettu mainonta jatkaa digimainonnan kasvun moottorina kaikilla mantereilla. IAB:n ekonomisti Daniel Knapp arvioi, ohjelmallisesti ostettu digimainonta kasvaa 2,5-kertaiseksi vuoden 2023 loppuun mennessä.

Lue lisää

Googlen siirtyminen First price huutokauppamalliin ohjelmallisessa mainonnassa aiheuttaa päänvaivaa mainonnan ostajille

2019/03/26

Googlen Ad Exchange (AdX) on siirtymässä mainonnan ohjelmallisessa myynnissä monien muiden toimijoiden tapaan First price -hinnoittelumalliin, jossa mainostaja maksaa näytöstä tarjoamansa hinnan. Se on yksinkertaisempi verrattuna perinteiseen Second price -malliin, jossa mainosnäytön hintatarjouksen voittanut mainostaja maksaa mainosnäytöstä ainoastaan yhden sentin toiseksi tullutta hintatarjousta enemmän.

Lue lisää

Datakauppiaiden pudotuspeli on alkanut?

2019/03/22

Alkuviikosta uutisoitiin että Oracle on lopettanut AddThis-datan myymisen Euroopassa. Datakauppiaita jotka keräävät datansa GDPR:n vastaisesti löytyy edelleen roppakaupalla ja me Relevantilla uskomme että AddThisin poistuminen on vasta alkusoittoa ja tulemme näkemään merkittävää markkinan siivousta tämän ja ensi vuoden aikana, ensi merkit Pohjoismaissa ovat jo nähtävissä.

Lue lisää

Miten parannan mainospaikkojen näkyvyyttä sivustolla?

2019/02/27

Mainospaikkojen näkyvyys on liiketoiminnan kannalta merkittävässä roolissa kaupallisilla sivustoilla. Mainosten näkyvyys on pystynyt pitkään kuumana aiheena julkaisijoiden, mainostajien ja toimistojen keskuudessa. Mainospaikkojen näkyvyyttä eli viewabilitya mitataan in-screen arvoilla. Kiinnittämällä huomiota mainospaikkojen näkyvyyteen voidaan tuottoihin vaikuttaa merkittävästi. Huonot in-screen arvot kertovat julkaisijalle, että ainakin näihin asioihin on syytä kiinnittää huomiota.

Lue lisää