Useamman SSP:n ja Adserverin seuranta ja raportointi yhdessä järjestelmässä

2019/02/26

Useiden myyntijärjestelmien käyttäminen on osa miltei jokaisen median arkea, varsinkin ohjelmallisessa myynnissä. Teknologiakumppaneiden määrän kasvattaminen on välttämätöntä myynnin kasvun saavuttamiseksii, mutta samalla myynnin seuranta ja raportointi hankaloituu.

Ratkaisimme haasteen kehittämällä työkalun, joka mahdollistaa usean SSP:n ja Adserverin seurannan ja raportoinnin yhdessä käyttöliittymässä. Järjestelmän säästää merkittävästi julkaisijoiden aikaa ja tarjoaa yksityiskohtaisen näkymän myynnin eri lähteiden kehitykseen. Jo kymmenet julkaisijat käyttävät raportointityökaluamme päivittäin.

Tärkeimmät ominaisuudet:

Tuetut SSPt:

Google Admanager (AdX), Adform, Appnexus, Criteo, Improve Digital, Index Exchange, OpenX, Pubmatic, RTB+, Rubicon. (lisäämme tarvittaessa muita järjestelmiä)

Tuetut Adserverit:

Adform, Google AdManager, Smart Adserver (lisäämme tarvittaessa muita järjestelmiä)

Kerromme mielellämme enemmän, varaa aika 30 minuutin demotapaamiseen. Täytä oheinen lomake niin otamme sinuun pian yhteyttä:

Lue myös:

Miten Googlen kolmannen osapuolen evästeiden kieltäminen tulee vaikuttamaan digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin?

2020/02/03

Google ilmoitti päätöksestään estää kolmansien osapuolten evästeet Chrome selaimesta kahden vuoden kuluessa. Käytännössä tämä tulee tarkoittamaan sitä, että käyttäjädatan kerääminen ja mainonnan kohdentaminen tulee kokemaan ison muutoksen, sillä Chrome hallitsee lähes 70 prosenttia pöytäkoneiden selainmarkkinoista.

Lue lisää

Digitaalinen markkinointi 2020 – mikä tänä vuonna on pinnalla? 

2020/02/03

Tyypillisesti alkuvuodesta arvaillaan, mitkä teemat nousevat digitaalisessa markkinonnissa kuumimmiksi puheenaiheiksi kuluvan vuoden aikana. Mikä on jo muuttanut digitaalista maailmaa ja mikä häämöttää nurkan takana? Mihin kysymyksiin etsitään kuumeisesti vastauksia?

Lue lisää

Miksi ostaa mainontaa ohjelmallisesti?

2020/01/20

Mainostajan näkökulmasta mainonnan ohjelmallisella ostamisella haetaan erityisesti tehokkuutta ja datan hyödyntämisen rooli korostuu. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen tarjoaakin paljon hyötyjä mainostajalle, keräsimme tähän keskeisimpiä.

Lue lisää

Mitä ovat 1st, 2nd ja 3rd party data ja miten niitä voidaan hyödyntää markkinoinnissa?

2019/11/29

Data on yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin vetureista. Markkinoijan yksi suurimmista haasteista kiteytyykin datan ymmärtämiseen, priorisointiin sekä käyttökelpoiseksi saattamiseen. Se minkälaisesta datasta on sinulle markkinoijana eniten hyötyä riippuu nykytilanteesta sekä tavoitteistasi.

Lue lisää

Ketä TCF 2.0 koskee, mitä pitää tehdä ja missä mennään nyt?

2019/11/27

TCF, eli Transparency & Consent Framework, on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan (tai kiellon) välittämisen ymmärrettävässä muodossa digitaalisen mainosmaailman toimijoille. Yhteiselle standardille on tarve, koska markkinassa toimii suuri joukko dataa hyödyntäviä toimijoita.

Lue lisää