Useamman SSP:n ja Adserverin seuranta ja raportointi yhdessä järjestelmässä

2019/02/26

Useiden myyntijärjestelmien käyttäminen on osa miltei jokaisen median arkea, varsinkin ohjelmallisessa myynnissä. Teknologiakumppaneiden määrän kasvattaminen on välttämätöntä myynnin kasvun saavuttamiseksii, mutta samalla myynnin seuranta ja raportointi hankaloituu.

Ratkaisimme haasteen kehittämällä työkalun, joka mahdollistaa usean SSP:n ja Adserverin seurannan ja raportoinnin yhdessä käyttöliittymässä. Järjestelmän säästää merkittävästi julkaisijoiden aikaa ja tarjoaa yksityiskohtaisen näkymän myynnin eri lähteiden kehitykseen. Jo kymmenet julkaisijat käyttävät raportointityökaluamme päivittäin.

Tärkeimmät ominaisuudet:

Tuetut SSPt:

Google Admanager (AdX), Adform, Appnexus, Criteo, Improve Digital, Index Exchange, OpenX, Pubmatic, RTB+, Rubicon. (lisäämme tarvittaessa muita järjestelmiä)

Tuetut Adserverit:

Adform, Google AdManager, Smart Adserver (lisäämme tarvittaessa muita järjestelmiä)

Kerromme mielellämme enemmän, varaa aika 30 minuutin demotapaamiseen. Täytä oheinen lomake niin otamme sinuun pian yhteyttä:

Lue myös:

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Lue lisää

Vuosittainen Attitudes to Programmatic Advertising raportti on julkaistu – lue mielenkiintoisimmat havainnot

2019/10/04

Lue lisää

Minkälaisia kohdeyleisöjä suomalaiset mainostajat hyödyntävät digitaalisessa mainonnassa?

2019/10/01

Lue lisää

Tule moikkaamaan meitä Dmexcossa!

2019/08/30

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Lue lisää