Tori.fi mukaan Relevant Audienceen

2018/02/16

Tori.fi on liittynyt mukaan Relevant Audienceen. Tori täydentää tarjoamaamme laadukkaan ostoaiedatan osalta. Ostoalustoilta löytyy myynnissä jo nyt segmenttejä Torin dataan pohjautuen, tarjoaman löytää myös Segment Finderista. Jos kaipaamaanne segmenttiä ei löydy valmiina, olkaa yhteydessä niin voimme räätälöidä sen.

Relevant ja Tori jakavat samanlaiset arvot datan kaupallistamisen suhteen

Läpinäkyvyys ja avoimuus ovat molemmille yrityksille tärkeitä arvoja, ja tämä tekeekin yhteistyön aloittamisesta luontevaa.

”Torin mukaantulo täydentää erittäin hyvin Relevant Audiencen tarjontaa laadukkaan ostoaiedatan osalta. Mainostajat kaipaavat laadukkaista lähteistä kerättyä ostoaiedataa, on hienoa päästä vastaamaan tarpeeseen yhdessä Torin kanssa. Yhteistyön käynnistäminen on ollut vaivatonta, meillä molemmilla on sama agenda; tehdä datan käytöstä digimainonnassa läpinäkyvää ja avointa, sekä mainostajille että kuluttajille.” – toteaa Relevantin dataliiketoiminnasta vastaava Olli Järvilehto.

Torin Product Manager, Advertising Susanna Kuokkanen kommentoi yhteistyötä: ”Tällä hetkellä Suomessa luodaan datamarkkinaa ja haluamme olla osaltamme mukana kehittämässä ja tarjoamassa mainostajille mahdollisuuksia tehdä yhä toimivampaa markkinointia datan avulla. Jaamme Torin ja Relevantin kanssa samat arvot datan kaupallistamisen suhteen joten yhteistyön aloittaminen oli helppoa ja vaivatonta. Avoimuus ja läpinäkyvyys ovat asioista joita haluamme tuoda vahvasti Suomen datamarkkinalle laadukkaan ostoaiedatamme lisäksi.”

Relevant Audience on vuodesta 2017 rakentanut datan kaupallistamispalvelua, jossa datan tarjoajia autetaan kaupallistamaan yleisösegmenttejään ohjelmallisesti. Palvelussa on mukana jo toistakymmentä datakumppania Suomessa, ja palvelu on käynnistetty myös Tanskassa ja Ruotsissa.

Esimerkkejä Relevant Audiencessa tarjolla olevista segmenteistä:

– 41 uutta Torin ostoaiedataan perustuvaa segmenttiä
– Auton omistajat ja autoa ajavat
– Kasvis- ja gluteiiniton ruokavalio
– Fitness ja muoti
– Sisustus
– Perheen koko ja tulotasot
– B2B päätöksentekjiät
– Kesätyön etsijät
Lisää segmenttejä löydät täältä

Otathan rohkeasti yhteyttä, jos sinulla olisi tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä segmentteihin liittyen. Mikäli toivomasi yleisö on mahdollista luoda kumppaniemme datasta luomme segmentit ostettavaksi ilman erillistä veloitusta. Pystymme reagoimaan tarpeisiisi nopeallakin aikavälillä – joten laita ihmeessä toiveesi tulemaan. Segmentti toiveesi voit laittaa s-postilla osoitteeseen: datasegment(a)relevant-digital.com. Lisää tarjolla oleviin segementteihin ja niiden ostomahdollisuuksiin voit tutustua täällä.

Lisätietoja:

Olli Järvilehto, Head of Data
+358 44 378 8037, olli.jarvilehto(a)relevant.fi

Lue myös:

Miten ostan mainontaa ohjelmallisesti?

2019/01/25

Ohjelmallisella ostamisella tarkoitetaan online-mainonnan automaatiota, jossa hyödynnetään järjestelmiä mainonnan ostamisessa. Järjestelmät tarjoavat työkalut online-näkyvyyden (display, mobiili, video, natiivi) reaaliaikaiseen ostamiseen, kohdentamiseen ja optimointiin. Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa myös reaaliaikaisen datan hyödyntämisen mainoskampanjassa.

Lue lisää

Kiinnitä huomioita näihin asiohin, kun haluat kasvattaa mainostilan myyntiä ohjelmallisesti

2019/01/23

Mainonnan ohjelmallisella myynnillä tarkoitetaan tyypillisesti verkkomainonnan myymistä ja ostamista usein täysin automatisoidusti erilaisia järjestelmiä hyödyntäen poiketen näin perinteisistä myynnin prosesseista, jotka sisältävät ihmisten välillä käytyjä neuvotteluita sekä tilausten käsittelyä. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen on omaksuttu nopeasti eri markkinoilla, sillä se tekee mediatilan ostamisesta helpompaa, nopeampaa ja joustavampaa.

Lue lisää

Relevantin asiakastyytyväisyys

2019/01/22

Loppuvuodesta 2018 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt kolmannen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Lue lisää

Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota kun ostaa dataa?

2019/01/14

Kohdennettu kampanja saavuttaa sille sopivimman yleisön, jolloin mainosnäyttöjen merkityksellisyys yleisölle kasvaa. Nykypäivän kilpaillussa liiketoimintaympäristössä viestit on ohjattava sopivalle yleisölle oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jotta ne olisivat tehokkaita. Markkina on pullollaan dataa, johon perustuen mainoskampanjan voi kohdentaa, mutta mistä voi tietää onko data laadukasta ja kannattaako siihen investoida?

Lue lisää

Mihin huomio kiinnittyy digitaalisessa liiketoiminnassa ja markkinoinnissa 2019?

2018/12/19

Vuosi 2018 lähenee loppuaan ja katseet käännetään kohti uutta vuotta. Tyypillisesti tässä kohtaa arvaillaan, mitkä teemat nousevat kuumimmiksi puheenaiheiksi tulevana vuonna. Asensimme kristallipalloomme uuden päivityksen, tarkastelimme teen lehtien asemoitumista ja päädyimme siihen, että digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehityksen puuhamaassa puhutaan ainakin seuraavista teemoista alkavana vuonna 2019.

Lue lisää