Tori.fi mukaan Relevant Audienceen

2018/02/16

Tori.fi on liittynyt mukaan Relevant Audienceen. Tori täydentää tarjoamaamme laadukkaan ostoaiedatan osalta. Ostoalustoilta löytyy myynnissä jo nyt segmenttejä Torin dataan pohjautuen, tarjoaman löytää myös Segment Finderista. Jos kaipaamaanne segmenttiä ei löydy valmiina, olkaa yhteydessä niin voimme räätälöidä sen.

Relevant ja Tori jakavat samanlaiset arvot datan kaupallistamisen suhteen

Läpinäkyvyys ja avoimuus ovat molemmille yrityksille tärkeitä arvoja, ja tämä tekeekin yhteistyön aloittamisesta luontevaa.

”Torin mukaantulo täydentää erittäin hyvin Relevant Audiencen tarjontaa laadukkaan ostoaiedatan osalta. Mainostajat kaipaavat laadukkaista lähteistä kerättyä ostoaiedataa, on hienoa päästä vastaamaan tarpeeseen yhdessä Torin kanssa. Yhteistyön käynnistäminen on ollut vaivatonta, meillä molemmilla on sama agenda; tehdä datan käytöstä digimainonnassa läpinäkyvää ja avointa, sekä mainostajille että kuluttajille.” – toteaa Relevantin dataliiketoiminnasta vastaava Olli Järvilehto.

Torin Product Manager, Advertising Susanna Kuokkanen kommentoi yhteistyötä: ”Tällä hetkellä Suomessa luodaan datamarkkinaa ja haluamme olla osaltamme mukana kehittämässä ja tarjoamassa mainostajille mahdollisuuksia tehdä yhä toimivampaa markkinointia datan avulla. Jaamme Torin ja Relevantin kanssa samat arvot datan kaupallistamisen suhteen joten yhteistyön aloittaminen oli helppoa ja vaivatonta. Avoimuus ja läpinäkyvyys ovat asioista joita haluamme tuoda vahvasti Suomen datamarkkinalle laadukkaan ostoaiedatamme lisäksi.”

Relevant Audience on vuodesta 2017 rakentanut datan kaupallistamispalvelua, jossa datan tarjoajia autetaan kaupallistamaan yleisösegmenttejään ohjelmallisesti. Palvelussa on mukana jo toistakymmentä datakumppania Suomessa, ja palvelu on käynnistetty myös Tanskassa ja Ruotsissa.

Esimerkkejä Relevant Audiencessa tarjolla olevista segmenteistä:

– 41 uutta Torin ostoaiedataan perustuvaa segmenttiä
– Auton omistajat ja autoa ajavat
– Kasvis- ja gluteiiniton ruokavalio
– Fitness ja muoti
– Sisustus
– Perheen koko ja tulotasot
– B2B päätöksentekjiät
– Kesätyön etsijät
Lisää segmenttejä löydät täältä

Otathan rohkeasti yhteyttä, jos sinulla olisi tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä segmentteihin liittyen. Mikäli toivomasi yleisö on mahdollista luoda kumppaniemme datasta luomme segmentit ostettavaksi ilman erillistä veloitusta. Pystymme reagoimaan tarpeisiisi nopeallakin aikavälillä – joten laita ihmeessä toiveesi tulemaan. Segmentti toiveesi voit laittaa s-postilla osoitteeseen: datasegment(a)relevant-digital.com. Lisää tarjolla oleviin segementteihin ja niiden ostomahdollisuuksiin voit tutustua täällä.

Lisätietoja:

Olli Järvilehto, Head of Data
+358 44 378 8037, olli.jarvilehto(a)relevant.fi

Lue myös:

Tutkimus kohderyhmien käytöstä mainonnassa

2019/06/13

Kohderyhmien käyttäminen digitaalisessa mainonnassa on yleistynyt. Keskustelua on viime aikoina käyty paljon mm. datan laadun ja läpinäkyvyyden ympärillä. Kartoittaaksemme tarkemmin suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohderyhmien käytöstä mainonnassa pyydämme teitä vastaamaan lyhyeen kyselyyn.

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Kysely Verkko-ostamisesta toteutettiin Relevant Digitalin ja Tori.fi:n yhteistyönä huhtikuussa 2019. Kysymykset koskivat verkkokaupan valintaan, tuotetietojen etsintään, verkkokaupan palveluun ja käytettyjen tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta liittyviin aihepiireihin.

Lue lisää

Relevant Digital Oy:n toimitusjohtaja Petri Kokkonen edustamaan Suomea IAB Europen hallitukseen

2019/06/04

Tänään Puolan Varsovassa, IAB Europen päätapahtuma Interactivessa, valittiin hallitus seuraavalle kahdelle vuodelle. Relevant Digital Oy:n toimitusjohtaja ja IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Petri Kokkonen teki historiaa varmistamalla Suomelle sen ensimmäisen hallituspaikan Euroopan-kattojärjestön hallituksessa.

Lue lisää

Miten Google Chromen tietoturvapäivitys vaikuttaa online-mainonnan ekosysteemiin?

2019/05/10

Google ilmoitti aiemmin tällä viikolla tuovansa uusia yksityisyystoiminnallisuuksia Chrome-selaimeen. Google jatkaa siis Safarin ja Firefoxin viitoittamalla tiellä, mutta hieman erilaisella lähestymistavalla. Teknisesti Googlen muutos ei tule olemaan iso haaste. Käytännössä se vaatii, että tekonologiatoimijat ja sivustojen ylläpitäjät joutuvat lisäämään yhden arvon evästeisiin, jotta hommat voivat jatkua niin kuin ennenkin.

Lue lisää

Tilaajamäärien kasvattaminen – Ongelmana liian jyrkkä maksumuuri?

2019/04/29

Tilaajamääriä kasvattaessaan julkaisijat päätyvät usein asettamaan sivustolleen staattisen maksumuurin – sellaisen, joka näkyy tasaisesti jokaiselle lukijalle. Tämä johtaa siihen, että tilaajiksi siirtyy lähinnä sitoutuneita lukijoita. Satunnaisten lukijoiden saaminen staattisen maskumuurin avulla tilaajiksi sen sijaan on haastavampaa. Kova maksumuuri voi saada heidät jopa välttelemään mediaa, jolloin tilaajaksi siirtyminen on entistä epätodennäköisempää.

Lue lisää