Tori.fi mukaan Relevant Audienceen

2018/02/16

Tori.fi on liittynyt mukaan Relevant Audienceen. Tori täydentää tarjoamaamme laadukkaan ostoaiedatan osalta. Ostoalustoilta löytyy myynnissä jo nyt segmenttejä Torin dataan pohjautuen, tarjoaman löytää myös Segment Finderista. Jos kaipaamaanne segmenttiä ei löydy valmiina, olkaa yhteydessä niin voimme räätälöidä sen.

Relevant ja Tori jakavat samanlaiset arvot datan kaupallistamisen suhteen

Läpinäkyvyys ja avoimuus ovat molemmille yrityksille tärkeitä arvoja, ja tämä tekeekin yhteistyön aloittamisesta luontevaa.

”Torin mukaantulo täydentää erittäin hyvin Relevant Audiencen tarjontaa laadukkaan ostoaiedatan osalta. Mainostajat kaipaavat laadukkaista lähteistä kerättyä ostoaiedataa, on hienoa päästä vastaamaan tarpeeseen yhdessä Torin kanssa. Yhteistyön käynnistäminen on ollut vaivatonta, meillä molemmilla on sama agenda; tehdä datan käytöstä digimainonnassa läpinäkyvää ja avointa, sekä mainostajille että kuluttajille.” – toteaa Relevantin dataliiketoiminnasta vastaava Olli Järvilehto.

Torin Product Manager, Advertising Susanna Kuokkanen kommentoi yhteistyötä: ”Tällä hetkellä Suomessa luodaan datamarkkinaa ja haluamme olla osaltamme mukana kehittämässä ja tarjoamassa mainostajille mahdollisuuksia tehdä yhä toimivampaa markkinointia datan avulla. Jaamme Torin ja Relevantin kanssa samat arvot datan kaupallistamisen suhteen joten yhteistyön aloittaminen oli helppoa ja vaivatonta. Avoimuus ja läpinäkyvyys ovat asioista joita haluamme tuoda vahvasti Suomen datamarkkinalle laadukkaan ostoaiedatamme lisäksi.”

Relevant Audience on vuodesta 2017 rakentanut datan kaupallistamispalvelua, jossa datan tarjoajia autetaan kaupallistamaan yleisösegmenttejään ohjelmallisesti. Palvelussa on mukana jo toistakymmentä datakumppania Suomessa, ja palvelu on käynnistetty myös Tanskassa ja Ruotsissa.

Esimerkkejä Relevant Audiencessa tarjolla olevista segmenteistä:

– 41 uutta Torin ostoaiedataan perustuvaa segmenttiä
– Auton omistajat ja autoa ajavat
– Kasvis- ja gluteiiniton ruokavalio
– Fitness ja muoti
– Sisustus
– Perheen koko ja tulotasot
– B2B päätöksentekjiät
– Kesätyön etsijät
Lisää segmenttejä löydät täältä

Otathan rohkeasti yhteyttä, jos sinulla olisi tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä segmentteihin liittyen. Mikäli toivomasi yleisö on mahdollista luoda kumppaniemme datasta luomme segmentit ostettavaksi ilman erillistä veloitusta. Pystymme reagoimaan tarpeisiisi nopeallakin aikavälillä – joten laita ihmeessä toiveesi tulemaan. Segmentti toiveesi voit laittaa s-postilla osoitteeseen: datasegment(a)relevant-digital.com. Lisää tarjolla oleviin segementteihin ja niiden ostomahdollisuuksiin voit tutustua täällä.

Lisätietoja:

Olli Järvilehto, Head of Data
+358 44 378 8037, olli.jarvilehto(a)relevant.fi

Lue myös:

Mitä kannattaa huomoida kun teet uudelleenkohdennusta eli retargetointia – viisi vinkkiä!

2020/06/16

Uudelleenkohdennus eli retargetointi tarkoittaa muistuttavien mainosten näyttämistä sivustolla jo vierailleille. Alkuun uudelleenkohdentamisessa pääsee melko helposti, mutta kannattaa silti kiinnittää huomiota muutamaan asiaan, jotta kampanjat toimisivat tehokkaasti. Kokosimme blogiimme viisi vinkkiä!

Lue lisää

5 tapaa tehdä yleisökohdennusta digitaalisessa markkinoinnissa

2020/05/13

Moni mainostaja miettii, miten voisi hyödyntää dataa markkinoinnissaan ja miten digimainonnasta saisi enemmän tehoja irti. Jotta potentiaalisia asiakkaita voidaan tavoittaa verkossa paremmin kannattaa alkuun tutustua erilaisiin tapoihin tehdä yleisökohdennusta ja sen jälkeen lähteä toteuttamaan itsellesi parhaiten soveltuvia vaihtoehtoja.

Lue lisää

Tilaajamyynnin kasvattamiseen: Piano – The digital business platform

2020/04/29

Piano auttaa medioita rakentamaan sitoutuneita yleisöjä sekä kasvattamaan tilausmyyntituottoja. Jos haluat ymmärtää paremmin yleisösi tarpeita, kasvattaa rekisteröityneiden käyttäjien määrää ja kehittää maksullisen sisällön strategiaa, Piano tarjoaa joustavat työkalut tavoitteiden saavuttamiseen.

Lue lisää

Consent Management Platform – Vaihtoehtoja IAB TCF:n noudattamiseksi

2020/04/22

Toimiala on sopinut, että TCF:n uusimman version 2.0 käytöstä tulee datakohdennetun mainonnan toimivuuden edellytys elokuun puolivälissä 2020. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ohjelmallisen ostamisen ja myymisen toimivuus edellyttää TCF:ää tukevan CMP:n käyttöönottoa 15.8.2020 mennessä.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin in-housing – edut, haasteet ja vaikutukset

2020/04/14

Digitaalisen markkinoinnin in-housingilla tarkoitetaan pääsääntöisesti sitä, että mainostajat kasvattavat omia kyvykkyyksiään digitaalisen markkinoinnin saralla hankimalla itselleen tarvittavat teknologiat ja osaamisen. Skaala on laaja. Joillekin yrityksille tämä voi tarkoittaa markkinointiteknologian ja datan omistajuutta, toisille sisällöntuotantoa, kolmansille kaikkea, sisältäen teknologian, tuotannon, mediasuunnittelun ja ostamisen.

Lue lisää