Tori.fi mukaan Relevant Audienceen

2018/02/16

Tori.fi on liittynyt mukaan Relevant Audienceen. Tori täydentää tarjoamaamme laadukkaan ostoaiedatan osalta. Ostoalustoilta löytyy myynnissä jo nyt segmenttejä Torin dataan pohjautuen, tarjoaman löytää myös Segment Finderista. Jos kaipaamaanne segmenttiä ei löydy valmiina, olkaa yhteydessä niin voimme räätälöidä sen.

Relevant ja Tori jakavat samanlaiset arvot datan kaupallistamisen suhteen

Läpinäkyvyys ja avoimuus ovat molemmille yrityksille tärkeitä arvoja, ja tämä tekeekin yhteistyön aloittamisesta luontevaa.

”Torin mukaantulo täydentää erittäin hyvin Relevant Audiencen tarjontaa laadukkaan ostoaiedatan osalta. Mainostajat kaipaavat laadukkaista lähteistä kerättyä ostoaiedataa, on hienoa päästä vastaamaan tarpeeseen yhdessä Torin kanssa. Yhteistyön käynnistäminen on ollut vaivatonta, meillä molemmilla on sama agenda; tehdä datan käytöstä digimainonnassa läpinäkyvää ja avointa, sekä mainostajille että kuluttajille.” – toteaa Relevantin dataliiketoiminnasta vastaava Olli Järvilehto.

Torin Product Manager, Advertising Susanna Kuokkanen kommentoi yhteistyötä: ”Tällä hetkellä Suomessa luodaan datamarkkinaa ja haluamme olla osaltamme mukana kehittämässä ja tarjoamassa mainostajille mahdollisuuksia tehdä yhä toimivampaa markkinointia datan avulla. Jaamme Torin ja Relevantin kanssa samat arvot datan kaupallistamisen suhteen joten yhteistyön aloittaminen oli helppoa ja vaivatonta. Avoimuus ja läpinäkyvyys ovat asioista joita haluamme tuoda vahvasti Suomen datamarkkinalle laadukkaan ostoaiedatamme lisäksi.”

Relevant Audience on vuodesta 2017 rakentanut datan kaupallistamispalvelua, jossa datan tarjoajia autetaan kaupallistamaan yleisösegmenttejään ohjelmallisesti. Palvelussa on mukana jo toistakymmentä datakumppania Suomessa, ja palvelu on käynnistetty myös Tanskassa ja Ruotsissa.

Esimerkkejä Relevant Audiencessa tarjolla olevista segmenteistä:

– 41 uutta Torin ostoaiedataan perustuvaa segmenttiä
– Auton omistajat ja autoa ajavat
– Kasvis- ja gluteiiniton ruokavalio
– Fitness ja muoti
– Sisustus
– Perheen koko ja tulotasot
– B2B päätöksentekjiät
– Kesätyön etsijät
Lisää segmenttejä löydät täältä

Otathan rohkeasti yhteyttä, jos sinulla olisi tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä segmentteihin liittyen. Mikäli toivomasi yleisö on mahdollista luoda kumppaniemme datasta luomme segmentit ostettavaksi ilman erillistä veloitusta. Pystymme reagoimaan tarpeisiisi nopeallakin aikavälillä – joten laita ihmeessä toiveesi tulemaan. Segmentti toiveesi voit laittaa s-postilla osoitteeseen: datasegment(a)relevant-digital.com. Lisää tarjolla oleviin segementteihin ja niiden ostomahdollisuuksiin voit tutustua täällä.

Lisätietoja:

Olli Järvilehto, Head of Data
+358 44 378 8037, olli.jarvilehto(a)relevant.fi

Lue myös:

Millä korvaisimme kolmannen osapuolen evästeen?

2020/03/19

Google ilmoitti estävänsä kolmannen osapuolen evästeet Chrome selaimessa kahden vuoden kuluessa. Heti Googlen ilmoituksen jälkeen alkoivat spekulaatiot siitä, mikä tulee korvaamaan kolmannen osapuolen evästeet tulevaisuudessa. Näkemys tulevasta tuntuu vaihtelevan melko lailla sen mukaan kenen näkökulmasta asiaa tarkastelee. Tässä tekstissä avaamme hieman Googlen visiota aiheen tiimoilta.

Lue lisää

Relevant Digitalin asiakastyytyväisyys

2020/03/06

Loppuvuodesta 2019 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt neljännen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Lue lisää

Display kampanjan ostaminen Googlen kautta – Mitä eroa on Display & Video 360:n ja Google Adsin välillä?

2020/03/05

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjan ostamiseen kaksi vaihtoehtoa. Toinen on Google Adsin kautta ostettava Google Display Network. Ja toinen on vaativampaan käyttöön suunnattu Google Marketing Platformiin kuuluva alusta Display & Video 360, jonka kanssa yhdessä usein käytetään myös Campaign Manager (CM) alustaa. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Tapaa meidät näissä tapahtumissa vuonna 2020

2020/03/03

Tänä vuonna olemme paikalla ainakin näissä tapahtumissa. Jos olet itse osallistumassa ja haluat tavata meitä, olethan yhteydessä tai jätä yhteydenottopyyntö.

Lue lisää

Miten Googlen kolmannen osapuolen evästeiden kieltäminen tulee vaikuttamaan digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin?

2020/02/03

Google ilmoitti päätöksestään estää kolmansien osapuolten evästeet Chrome selaimesta kahden vuoden kuluessa. Käytännössä tämä tulee tarkoittamaan sitä, että käyttäjädatan kerääminen ja mainonnan kohdentaminen tulee kokemaan ison muutoksen, sillä Chrome hallitsee lähes 70 prosenttia pöytäkoneiden selainmarkkinoista.

Lue lisää