Tilaajamyynnin kasvattamiseen: Piano – The digital business platform

2020/04/29

Viime vuoden loppupuolella Piano Software Inc osti pitkäaikaisen kumppanimme Cxensen. Kaupan myötä Cxensen vahva data ja personointi -osaaminen yhdistyi osaksi Pianon ainutlaatuista julkaisijoille suunnattua tilausmyynnin tuotevalikoimaa. Piano auttaa medioita rakentamaan sitoutuneita yleisöjä sekä kasvattamaan tilausmyyntituottoja. 

Jos haluat ymmärtää paremmin yleisösi tarpeita, kasvattaa rekisteröityneiden käyttäjien määrää ja   kehittää maksullisen sisällön strategiaa, Piano tarjoaa joustavat työkalut tavoitteiden saavuttamiseen. 

Ohessa tiivis esittely Pianon suosituimmista tuotteista Composerista ja VX:stä, lisätietoja Pianon tarjoamista ratkaisuita voit lukea heidän omalta verkkosivuiltaan piano.io.

Piano Composer

Piano Composer mahdollistaa tilausmyyntiä kasvattavien ostopolkujen ja maksumuurien luomisen.

Piano Composerilla ohjaat yleisön käyttäytymistä oikein ajoitetuilla viesteillä ja sisällöillä. Sen avulla suunnittelet, testaat, otat käyttöön ja mukautat sivuston käyttökokemusta luomiisi sääntöihin perustuen, kirjoittamatta yhtään riviä koodia. Voit luoda älykkään, dynaamisen asiakaskokemuksen jo muutamassa minuutissa.

Lue lisää..

Piano VX

Piano VX on maksu- ja maksumuuriteknologia.

Piano VX:n avulla testaat ja ota käyttöön maksullisen sisällön malleja. VX tekee aloittamisesta ja hallinnasta helppoa riippumatta siitä, myytkö tilauksia, haluatko käyttää kovaa- vai joustavaa maksumuuria sisältöihin tai haluatko periä maksun yksittäisestä tapahtumasta. 

Lue lisää..

Pianon pääkonttori sijaitsee New Yorkissa ja sillä on toimintaa useissa maissa ympäri maailman. Pianon asiakkaisiin kuuluu suuria mediayhtiöitä mukaan lukien mm. Hearst, CNBC, Business Insider, The Economist, Le Parisien, Ringier Axel Springer, Bonnier Corporation, New York Post, Postmedia, Prometheus, Mansueto ja The Associated Press. 

Relevant Digital on Pianon paikallinen jälleenmyyjä. Tarjoamme järjestelmään perehdytystä sekä käyttöönotto- ja käyttötuen. Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää Pianon tarjoamista mahdollisuuksista tuottojen ja tilaajamäärän kasvattamiseksi otathan meihin yhteyttä niin kerromme mielellämme lisää ja esittelemme Pianoa teille tarkemmin.

Lisätiedot: Petri Kokkonen, +358 40 833 5077, petri.kokkonen(a)relevant.fi

Lue myös:

5 tapaa tehdä yleisökohdennusta digitaalisessa markkinoinnissa

2020/05/13

Moni mainostaja miettii, miten voisi hyödyntää dataa markkinoinnissaan ja miten digimainonnasta saisi enemmän tehoja irti. Jotta potentiaalisia asiakkaita voidaan tavoittaa verkossa paremmin kannattaa alkuun tutustua erilaisiin tapoihin tehdä yleisökohdennusta ja sen jälkeen lähteä toteuttamaan itsellesi parhaiten soveltuvia vaihtoehtoja.

Lue lisää

Consent Management Platform – Vaihtoehtoja IAB TCF:n noudattamiseksi

2020/04/22

Toimiala on sopinut, että TCF:n uusimman version 2.0 käytöstä tulee datakohdennetun mainonnan toimivuuden edellytys elokuun puolivälissä 2020. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ohjelmallisen ostamisen ja myymisen toimivuus edellyttää TCF:ää tukevan CMP:n käyttöönottoa 15.8.2020 mennessä.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin in-housing – edut, haasteet ja vaikutukset

2020/04/14

Digitaalisen markkinoinnin in-housingilla tarkoitetaan pääsääntöisesti sitä, että mainostajat kasvattavat omia kyvykkyyksiään digitaalisen markkinoinnin saralla hankimalla itselleen tarvittavat teknologiat ja osaamisen. Skaala on laaja. Joillekin yrityksille tämä voi tarkoittaa markkinointiteknologian ja datan omistajuutta, toisille sisällöntuotantoa, kolmansille kaikkea, sisältäen teknologian, tuotannon, mediasuunnittelun ja ostamisen.

Lue lisää

Datan rooli ja mahdollisuudet ohjelmallisessa ostamisessa

2020/04/07

Ohjelmallisella ostamisella tarkoitetaan mediatilan ostamista järjestelmän avulla. Data on varmasti yksi merkittävimmistä uusista ulottuvuusksista ohjelmallisen ostamisessa verrattuna perinteiseen tapaan ostaa mediatilaa. Luultavasti mainonnan ohjelmallinen ostaminen ei olisi koskaan saavuttanut nykyistä suosiotaan ilman monipuolisia datan hyödyntämisen mahdollisuuksia.

Lue lisää

Millä korvaisimme kolmannen osapuolen evästeen?

2020/03/19

Google ilmoitti estävänsä kolmannen osapuolen evästeet Chrome selaimessa kahden vuoden kuluessa. Heti Googlen ilmoituksen jälkeen alkoivat spekulaatiot siitä, mikä tulee korvaamaan kolmannen osapuolen evästeet tulevaisuudessa. Näkemys tulevasta tuntuu vaihtelevan melko lailla sen mukaan kenen näkökulmasta asiaa tarkastelee. Tässä tekstissä avaamme hieman Googlen visiota aiheen tiimoilta.

Lue lisää