Syksyn kampanjat suunnitteilla, mutta sopiva kohderyhmä vielä hakusessa?

2018/06/26

Sinulla on ehkä suunnitteilla kampanja, jolle sopivaa kohderyhmää ei eri ostoalustoista (DSP) tunnu löytyvän? Relevant Audience tarjoaa laadukkaaseen dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Haluamme tarjota mainostajille kohderyhmiä, jotka ovat kerätty luvallisesti luotettavista ja laadukkaista lähteistä ja joilla voidaan aidosti vaikuttaa kampanjan toimivuuteen ja tuloksiin.

Luomme Relevant Audienceen uusia kohderyhmiä myös mainostajien pyynnöstä. Olemassa oleviin kohderyhmiin voi tutustua Segment Finderissamme ja toiveita uusista kohderyhmistä voit laittaa s-postilla osoitteeseen: datasegment(a)relevant-digital.com.

Ajankohtaisia kohderyhmäsegmenttejä

Relevant Audience tarjoaa jo yli 800 kohderyhmäsegmenttiä.

Ajankohtaisia segmenttejä ovat esim:
– Rallit 2018 (Relevant Audience – FI – Events and Attractions – Rally 2018)
– Kesän festarit (Relevant Audience – FI – Events and Attractions – Summer Festivals)
– Lenkkeilijät ja maratoonarit (Relevant Audience – FI – Sports – Jogging and Marathons)
– Golfin pelaajat (Relevant Audience – FI – Sports – Golf Players)
– Lähimatkailijat (Relevant Audience – FI – Travel – Tourism Nearby)
– Koti ja puutarha (Relevant Audience – FI – Home and Garden – Gardening)

Relevant Audiencen kohderyhmiä pääset hyödyntämään Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa. Ohjeita ostamiseen löydät täältä. Lisätietoja saat ottamalla yhteyden Olli Järvilehtoon +358 44 378 8037.

Relevant Audience – luotettavaa, reilua ja läpinäkyvää dataa!

Lue myös:

Miten Googlen kolmannen osapuolen evästeiden kieltäminen tulee vaikuttamaan digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin?

2020/02/03

Google ilmoitti päätöksestään estää kolmansien osapuolten evästeet Chrome selaimesta kahden vuoden kuluessa. Käytännössä tämä tulee tarkoittamaan sitä, että käyttäjädatan kerääminen ja mainonnan kohdentaminen tulee kokemaan ison muutoksen, sillä Chrome hallitsee lähes 70 prosenttia pöytäkoneiden selainmarkkinoista.

Lue lisää

Digitaalinen markkinointi 2020 – mikä tänä vuonna on pinnalla? 

2020/02/03

Tyypillisesti alkuvuodesta arvaillaan, mitkä teemat nousevat digitaalisessa markkinonnissa kuumimmiksi puheenaiheiksi kuluvan vuoden aikana. Mikä on jo muuttanut digitaalista maailmaa ja mikä häämöttää nurkan takana? Mihin kysymyksiin etsitään kuumeisesti vastauksia?

Lue lisää

Miksi ostaa mainontaa ohjelmallisesti?

2020/01/20

Mainostajan näkökulmasta mainonnan ohjelmallisella ostamisella haetaan erityisesti tehokkuutta ja datan hyödyntämisen rooli korostuu. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen tarjoaakin paljon hyötyjä mainostajalle, keräsimme tähän keskeisimpiä.

Lue lisää

Mitä ovat 1st, 2nd ja 3rd party data ja miten niitä voidaan hyödyntää markkinoinnissa?

2019/11/29

Data on yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin vetureista. Markkinoijan yksi suurimmista haasteista kiteytyykin datan ymmärtämiseen, priorisointiin sekä käyttökelpoiseksi saattamiseen. Se minkälaisesta datasta on sinulle markkinoijana eniten hyötyä riippuu nykytilanteesta sekä tavoitteistasi.

Lue lisää

Ketä TCF 2.0 koskee, mitä pitää tehdä ja missä mennään nyt?

2019/11/27

TCF, eli Transparency & Consent Framework, on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan (tai kiellon) välittämisen ymmärrettävässä muodossa digitaalisen mainosmaailman toimijoille. Yhteiselle standardille on tarve, koska markkinassa toimii suuri joukko dataa hyödyntäviä toimijoita.

Lue lisää