Strossle on tehokas sisältöjen jakelukanava

2016/05/31


Strossle on sisällön suositteluun ja natiivimainontaan erikoistunut kumppani.  Strosslen teknologia luo jokaisesta sivulatauksesta kävijälle personoidun media kokemuksen. Mainostajalle Strossle tarjoaa luonnollisen ja tehokkaan jakelukanavan omille sisällöille laadukkaissa suomalaisissa medioissa. Erityisen tehokkaasta mainonnasta tekee Strosslen kyky kohdistaa mainokset kävijädataan perustuen sekä se, että mainokset näkyvät aina median luonnollisen sisällön yhteydessä. Tällä hetkellä Strosslen teknologia on käytössä yli 500 julkaisijalla Pohjoismaissa, Hollannissa ja Espanjassa.

Kampanjan luominen on todella helppoa:

  1. 1. Valitse sisältö, jota haluat mainostaa. Se voi olla artikkeli, video tai kampanjasivu.
  2. 2. Luo kampanja Strosslen tarjoamalla ostotyökalulla.
  3. 3. Aseta budjetti. Päätä kuinka paljon liikennettä haluat ja milloin. Maksat vain mitä saat (CPC).
  4. 4. Aineistoksi tarvitset kuvan, otsikon ja laskeutumissivun osoitteen.
  5. 5. Mahdollisuus 3rd party mittaukseen sekä erilaisiin kampanjavariaatioihin (kuva + teksti).
  6. 6. Kohdentaminen perustuu IAB:n sisältökategorioihin, lisäksi voit kohdentaa sijaintiin ja aikaan perustuen.
  7. 7. Maksa luottokortilla tai laskulla.
  8. 8. Seuraa reaaliajassa miten kävijät löytävät sisältösi ja lukevat niitä.

Haluatko tavoittaa mainostajana yli 2 miljoonaa kävijää viikossa? Ostotyökaluun pääset luomaan tunnukset täältä. Relevant tuottaa palvelua ja auttaa järjestelmän käytössä suomenkielellä. Jos haluat julkaisijana mukaan verkostoon, ota yhteyttä:  Kimmo Vihanto, kimmo.vihanto(a)strossle.com, puh. +358 50 550 3661.

Let’s Strossle!

Lue myös:

Mitä kannattaa huomoida kun teet uudelleenkohdennusta eli retargetointia – viisi vinkkiä!

2020/06/16

Uudelleenkohdennus eli retargetointi tarkoittaa muistuttavien mainosten näyttämistä sivustolla jo vierailleille. Alkuun uudelleenkohdentamisessa pääsee melko helposti, mutta kannattaa silti kiinnittää huomiota muutamaan asiaan, jotta kampanjat toimisivat tehokkaasti. Kokosimme blogiimme viisi vinkkiä!

Lue lisää

5 tapaa tehdä yleisökohdennusta digitaalisessa markkinoinnissa

2020/05/13

Moni mainostaja miettii, miten voisi hyödyntää dataa markkinoinnissaan ja miten digimainonnasta saisi enemmän tehoja irti. Jotta potentiaalisia asiakkaita voidaan tavoittaa verkossa paremmin kannattaa alkuun tutustua erilaisiin tapoihin tehdä yleisökohdennusta ja sen jälkeen lähteä toteuttamaan itsellesi parhaiten soveltuvia vaihtoehtoja.

Lue lisää

Tilaajamyynnin kasvattamiseen: Piano – The digital business platform

2020/04/29

Piano auttaa medioita rakentamaan sitoutuneita yleisöjä sekä kasvattamaan tilausmyyntituottoja. Jos haluat ymmärtää paremmin yleisösi tarpeita, kasvattaa rekisteröityneiden käyttäjien määrää ja kehittää maksullisen sisällön strategiaa, Piano tarjoaa joustavat työkalut tavoitteiden saavuttamiseen.

Lue lisää

Consent Management Platform – Vaihtoehtoja IAB TCF:n noudattamiseksi

2020/04/22

Toimiala on sopinut, että TCF:n uusimman version 2.0 käytöstä tulee datakohdennetun mainonnan toimivuuden edellytys elokuun puolivälissä 2020. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ohjelmallisen ostamisen ja myymisen toimivuus edellyttää TCF:ää tukevan CMP:n käyttöönottoa 15.8.2020 mennessä.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin in-housing – edut, haasteet ja vaikutukset

2020/04/14

Digitaalisen markkinoinnin in-housingilla tarkoitetaan pääsääntöisesti sitä, että mainostajat kasvattavat omia kyvykkyyksiään digitaalisen markkinoinnin saralla hankimalla itselleen tarvittavat teknologiat ja osaamisen. Skaala on laaja. Joillekin yrityksille tämä voi tarkoittaa markkinointiteknologian ja datan omistajuutta, toisille sisällöntuotantoa, kolmansille kaikkea, sisältäen teknologian, tuotannon, mediasuunnittelun ja ostamisen.

Lue lisää