Strossle on tehokas sisältöjen jakelukanava

2016/05/31


Strossle on sisällön suositteluun ja natiivimainontaan erikoistunut kumppani.  Strosslen teknologia luo jokaisesta sivulatauksesta kävijälle personoidun media kokemuksen. Mainostajalle Strossle tarjoaa luonnollisen ja tehokkaan jakelukanavan omille sisällöille laadukkaissa suomalaisissa medioissa. Erityisen tehokkaasta mainonnasta tekee Strosslen kyky kohdistaa mainokset kävijädataan perustuen sekä se, että mainokset näkyvät aina median luonnollisen sisällön yhteydessä. Tällä hetkellä Strosslen teknologia on käytössä yli 500 julkaisijalla Pohjoismaissa, Hollannissa ja Espanjassa.

Kampanjan luominen on todella helppoa:

  1. 1. Valitse sisältö, jota haluat mainostaa. Se voi olla artikkeli, video tai kampanjasivu.
  2. 2. Luo kampanja Strosslen tarjoamalla ostotyökalulla.
  3. 3. Aseta budjetti. Päätä kuinka paljon liikennettä haluat ja milloin. Maksat vain mitä saat (CPC).
  4. 4. Aineistoksi tarvitset kuvan, otsikon ja laskeutumissivun osoitteen.
  5. 5. Mahdollisuus 3rd party mittaukseen sekä erilaisiin kampanjavariaatioihin (kuva + teksti).
  6. 6. Kohdentaminen perustuu IAB:n sisältökategorioihin, lisäksi voit kohdentaa sijaintiin ja aikaan perustuen.
  7. 7. Maksa luottokortilla tai laskulla.
  8. 8. Seuraa reaaliajassa miten kävijät löytävät sisältösi ja lukevat niitä.

Haluatko tavoittaa mainostajana yli 2 miljoonaa kävijää viikossa? Ostotyökaluun pääset luomaan tunnukset täältä. Relevant tuottaa palvelua ja auttaa järjestelmän käytössä suomenkielellä. Jos haluat julkaisijana mukaan verkostoon, ota yhteyttä:  Kimmo Vihanto, kimmo.vihanto(a)strossle.com, puh. +358 50 550 3661.

Let’s Strossle!

Comments

comments

Lue myös:

Kesäkuun kuulumiset Relevantilta

2018/06/21

Kevät muuttui vauhdilla kesäksi ja pian päästään nauttimaan ansaituista lomista. Vauhti on riittänyt myös Relevantin keväässä. Viimeisimmät viikot ovat meillä kuluneet pitkälti, datan, GDPR:n, erilaisten kehitysprojektien sekä Ad ops hommien parissa.

Lue lisää

Miten Wall Street Journal kasvatti tilaajamääriään yli 30%?

2018/06/20

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä.

Lue lisää

Relevant mukana IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmassa

2018/06/20

Relevant on rekisteröitynyt IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmaan, jonka tarkoituksena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, toimistoja ja mainostajia täyttämään velvoitteensa datan ja henkilötietojen käsittelystä 25.5.2018 sovellettavaksi tulleen yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

Lue lisää

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää

Luvallisesti kerättyjä ja luotettavia kohderyhmiä

2018/05/31

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datakumppanimme noudattavat 25.5.2018 voimaan tulleen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia ja kohderyhmäsegmentit rakennetaan datasta, jonka käyttö on luvallista. Niinpä voit huoletta hyödyntää segmenttejämme Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa.

Lue lisää