Strossle on tehokas sisältöjen jakelukanava

2016/05/31


Strossle on sisällön suositteluun ja natiivimainontaan erikoistunut kumppani.  Strosslen teknologia luo jokaisesta sivulatauksesta kävijälle personoidun media kokemuksen. Mainostajalle Strossle tarjoaa luonnollisen ja tehokkaan jakelukanavan omille sisällöille laadukkaissa suomalaisissa medioissa. Erityisen tehokkaasta mainonnasta tekee Strosslen kyky kohdistaa mainokset kävijädataan perustuen sekä se, että mainokset näkyvät aina median luonnollisen sisällön yhteydessä. Tällä hetkellä Strosslen teknologia on käytössä yli 500 julkaisijalla Pohjoismaissa, Hollannissa ja Espanjassa.

Kampanjan luominen on todella helppoa:

  1. 1. Valitse sisältö, jota haluat mainostaa. Se voi olla artikkeli, video tai kampanjasivu.
  2. 2. Luo kampanja Strosslen tarjoamalla ostotyökalulla.
  3. 3. Aseta budjetti. Päätä kuinka paljon liikennettä haluat ja milloin. Maksat vain mitä saat (CPC).
  4. 4. Aineistoksi tarvitset kuvan, otsikon ja laskeutumissivun osoitteen.
  5. 5. Mahdollisuus 3rd party mittaukseen sekä erilaisiin kampanjavariaatioihin (kuva + teksti).
  6. 6. Kohdentaminen perustuu IAB:n sisältökategorioihin, lisäksi voit kohdentaa sijaintiin ja aikaan perustuen.
  7. 7. Maksa luottokortilla tai laskulla.
  8. 8. Seuraa reaaliajassa miten kävijät löytävät sisältösi ja lukevat niitä.

Haluatko tavoittaa mainostajana yli 2 miljoonaa kävijää viikossa? Ostotyökaluun pääset luomaan tunnukset täältä. Relevant tuottaa palvelua ja auttaa järjestelmän käytössä suomenkielellä. Jos haluat julkaisijana mukaan verkostoon, ota yhteyttä:  Kimmo Vihanto, kimmo.vihanto(a)strossle.com, puh. +358 50 550 3661.

Let’s Strossle!

Lue myös:

Tutkimus kohderyhmien käytöstä mainonnassa

2019/06/13

Kohderyhmien käyttäminen digitaalisessa mainonnassa on yleistynyt. Keskustelua on viime aikoina käyty paljon mm. datan laadun ja läpinäkyvyyden ympärillä. Kartoittaaksemme tarkemmin suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohderyhmien käytöstä mainonnassa pyydämme teitä vastaamaan lyhyeen kyselyyn.

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Kysely Verkko-ostamisesta toteutettiin Relevant Digitalin ja Tori.fi:n yhteistyönä huhtikuussa 2019. Kysymykset koskivat verkkokaupan valintaan, tuotetietojen etsintään, verkkokaupan palveluun ja käytettyjen tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta liittyviin aihepiireihin.

Lue lisää

Relevant Digital Oy:n toimitusjohtaja Petri Kokkonen edustamaan Suomea IAB Europen hallitukseen

2019/06/04

Tänään Puolan Varsovassa, IAB Europen päätapahtuma Interactivessa, valittiin hallitus seuraavalle kahdelle vuodelle. Relevant Digital Oy:n toimitusjohtaja ja IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Petri Kokkonen teki historiaa varmistamalla Suomelle sen ensimmäisen hallituspaikan Euroopan-kattojärjestön hallituksessa.

Lue lisää

Miten Google Chromen tietoturvapäivitys vaikuttaa online-mainonnan ekosysteemiin?

2019/05/10

Google ilmoitti aiemmin tällä viikolla tuovansa uusia yksityisyystoiminnallisuuksia Chrome-selaimeen. Google jatkaa siis Safarin ja Firefoxin viitoittamalla tiellä, mutta hieman erilaisella lähestymistavalla. Teknisesti Googlen muutos ei tule olemaan iso haaste. Käytännössä se vaatii, että tekonologiatoimijat ja sivustojen ylläpitäjät joutuvat lisäämään yhden arvon evästeisiin, jotta hommat voivat jatkua niin kuin ennenkin.

Lue lisää

Tilaajamäärien kasvattaminen – Ongelmana liian jyrkkä maksumuuri?

2019/04/29

Tilaajamääriä kasvattaessaan julkaisijat päätyvät usein asettamaan sivustolleen staattisen maksumuurin – sellaisen, joka näkyy tasaisesti jokaiselle lukijalle. Tämä johtaa siihen, että tilaajiksi siirtyy lähinnä sitoutuneita lukijoita. Satunnaisten lukijoiden saaminen staattisen maskumuurin avulla tilaajiksi sen sijaan on haastavampaa. Kova maksumuuri voi saada heidät jopa välttelemään mediaa, jolloin tilaajaksi siirtyminen on entistä epätodennäköisempää.

Lue lisää