Smart Programmatic Guaranteed yhteistyöhön Google DBM:n kanssa

2018/02/14

Ostajat voivat varata diilejä premium-sivustoilta taatulla jakelulla ja kiinteään hintaan. Mainostajat voivat nyt helpommin saavuttaa laatu- , mainosten jakelu- ja hintatakuun Smartin ja Google DoubleClick Bid Managerin uuden Programmatic Guaranteed integraation myötä.

Programmatic Guaranteed mahdollistaa mainostajalle diilien varaamisen Smartin premium julkaisijoilta taatulla jakelulla ja kiinteään hintaan Smart RTB+:n ja heidän DSP:nsä välillä. Google DBM on Smartin ensimmäinen Programmatic Guaranteed yhteistyökumppani (Smart on yksi heidän ensimmäisiä yhteistyökumppaneitaan). Smart pystyy tarjoamaan Programmatic Guaranteedia web-, video-, mobiili- ja sovellusympäristöihin. Mainosten jakaminen ja inventaarin ennustaminen ovat juuri niitä ominaisuuksia, jotka erottavat Smartin muista tarjontapuolen alustoista.

Yhteistyöstä

”Olemme innoissamme mahdollistamassa uusia tapoja hyödyntää reaaliaikaisten, datapohjaisten päätösten voimaa yhdistettynä suoraan julkaisijan inventaariin. Programmatic Guaranteed yksinkertaistaa ostoprosessia ja luo uusia mahdollisuuksia mainostajille ja julkaisijoille yhteyden muodostamiseen. Odotamme innolla yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa tämän saamiseksi markkinoille”, kommentoi Paul Cocks, EMEA Head of Product for Inventory & Programmatic Direct, Google.

Ostajat voivat nyt helpommin toteuttaa kampanjoita käyttäen myös tehokkaampia mainosmuotoja kuten haltuunottoa ja rich mediaa. Smart teki tämän siirron osana jatkuvaa tavoitettaan tarjota lisää kontrollia ja läpinäkyvyyttä ostajille ja myyjille. Kuten MediaPost raportoi viime kuussa, Smart oli ensimmäinen SSP, joka esti kaikki luvattomat ads.txt domainit.

”Ostajien tarvitsee tietää minne heidän mainontaan tarkoitetut rahat menevät, joten siirtyminen suoriin yhteyksiin on siinä avuksi,” kommentoi Smartin Chief Programmatic Officer, David Pironon. “Smart tarjoaa selkeän polun ostajille ja myyjille tehdä kauppaa suoraan – ilman perinteisiä aikaa vieviä prosesseja. Toimiala on siirtymässä pois standardeista IO-ostoista ohjelmalliseen kaupankäyntiin ja suoriin diileihin.

Meidän full-stack alustamme tehokas kampanjaennuste ottaa huomioon kaikki parametrit ja kysynnän lähteet, jotta julkaisijat voivat helposti tarjota ostajille 100% volyymin jakelusta ja samalla maksimoida tuoton”, lisää Pironon.

Tietoa Smartista

Smart on täysin avoin mainosmyynnin alusta, joka tarjoaa ohjelmallisen ostajille yksinomaisen pääsyn korkealaatuiseen premium julkaisijan inventaariin kaikissa kanavissa, näytöissä ja formaateissa. Työskentelemme suoraan yli tuhannen julkaisijan kanssa, mukaan lukien TracFone, Le Monde, ozy.com ja Wine Enthusiast jaellaksemme display-, video-, natiivi- ja rich media mainoksia. Smart tarjoaa ainutlaatuisia ratkaisuja optimoimaan ostajien ja myyjien välistä polkua taatakseen parhaat mahdollisuudet kohdentaa yleisölle laajassa mittakaavassa.

Relevant on Smartin yksinoikeutettu jälleenmyyjä Pohjoismaissa. Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää Smartin palveluista tai saada pohjoismaisia referenssejä.

Lähde: Smart Adserver

Comments

comments

Lue myös:

Syksyn kampanjat suunnitteilla, mutta sopiva kohderyhmä vielä hakusessa?

2018/06/26

Sinulla on ehkä suunnitteilla kampanja, jolle sopivaa kohderyhmää ei eri ostoalustoista (DSP) tunnu löytyvän? Relevant Audience tarjoaa laadukkaaseen dataan perustuvia yleisöjä ostettavaksi ohjelmallisesti. Haluamme tarjota mainostajille kohderyhmiä, jotka ovat kerätty luvallisesti luotettavista ja laadukkaista lähteistä ja joilla voidaan aidosti vaikuttaa kampanjan toimivuuteen ja tuloksiin.

Lue lisää

Kesäkuun kuulumiset Relevantilta

2018/06/21

Kevät muuttui vauhdilla kesäksi ja pian päästään nauttimaan ansaituista lomista. Vauhti on riittänyt myös Relevantin keväässä. Viimeisimmät viikot ovat meillä kuluneet pitkälti, datan, GDPR:n, erilaisten kehitysprojektien sekä Ad ops hommien parissa.

Lue lisää

Miten Wall Street Journal kasvatti tilaajamääriään yli 30%?

2018/06/20

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä.

Lue lisää

Relevant mukana IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmassa

2018/06/20

Relevant on rekisteröitynyt IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmaan, jonka tarkoituksena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, toimistoja ja mainostajia täyttämään velvoitteensa datan ja henkilötietojen käsittelystä 25.5.2018 sovellettavaksi tulleen yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

Lue lisää

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää