Smart Programmatic Guaranteed yhteistyöhön Google DBM:n kanssa

2018/02/14

Ostajat voivat varata diilejä premium-sivustoilta taatulla jakelulla ja kiinteään hintaan. Mainostajat voivat nyt helpommin saavuttaa laatu- , mainosten jakelu- ja hintatakuun Smartin ja Google DoubleClick Bid Managerin uuden Programmatic Guaranteed integraation myötä.

Programmatic Guaranteed mahdollistaa mainostajalle diilien varaamisen Smartin premium julkaisijoilta taatulla jakelulla ja kiinteään hintaan Smart RTB+:n ja heidän DSP:nsä välillä. Google DBM on Smartin ensimmäinen Programmatic Guaranteed yhteistyökumppani (Smart on yksi heidän ensimmäisiä yhteistyökumppaneitaan). Smart pystyy tarjoamaan Programmatic Guaranteedia web-, video-, mobiili- ja sovellusympäristöihin. Mainosten jakaminen ja inventaarin ennustaminen ovat juuri niitä ominaisuuksia, jotka erottavat Smartin muista tarjontapuolen alustoista.

Yhteistyöstä

”Olemme innoissamme mahdollistamassa uusia tapoja hyödyntää reaaliaikaisten, datapohjaisten päätösten voimaa yhdistettynä suoraan julkaisijan inventaariin. Programmatic Guaranteed yksinkertaistaa ostoprosessia ja luo uusia mahdollisuuksia mainostajille ja julkaisijoille yhteyden muodostamiseen. Odotamme innolla yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa tämän saamiseksi markkinoille”, kommentoi Paul Cocks, EMEA Head of Product for Inventory & Programmatic Direct, Google.

Ostajat voivat nyt helpommin toteuttaa kampanjoita käyttäen myös tehokkaampia mainosmuotoja kuten haltuunottoa ja rich mediaa. Smart teki tämän siirron osana jatkuvaa tavoitettaan tarjota lisää kontrollia ja läpinäkyvyyttä ostajille ja myyjille. Kuten MediaPost raportoi viime kuussa, Smart oli ensimmäinen SSP, joka esti kaikki luvattomat ads.txt domainit.

”Ostajien tarvitsee tietää minne heidän mainontaan tarkoitetut rahat menevät, joten siirtyminen suoriin yhteyksiin on siinä avuksi,” kommentoi Smartin Chief Programmatic Officer, David Pironon. “Smart tarjoaa selkeän polun ostajille ja myyjille tehdä kauppaa suoraan – ilman perinteisiä aikaa vieviä prosesseja. Toimiala on siirtymässä pois standardeista IO-ostoista ohjelmalliseen kaupankäyntiin ja suoriin diileihin.

Meidän full-stack alustamme tehokas kampanjaennuste ottaa huomioon kaikki parametrit ja kysynnän lähteet, jotta julkaisijat voivat helposti tarjota ostajille 100% volyymin jakelusta ja samalla maksimoida tuoton”, lisää Pironon.

Tietoa Smartista

Smart on täysin avoin mainosmyynnin alusta, joka tarjoaa ohjelmallisen ostajille yksinomaisen pääsyn korkealaatuiseen premium julkaisijan inventaariin kaikissa kanavissa, näytöissä ja formaateissa. Työskentelemme suoraan yli tuhannen julkaisijan kanssa, mukaan lukien TracFone, Le Monde, ozy.com ja Wine Enthusiast jaellaksemme display-, video-, natiivi- ja rich media mainoksia. Smart tarjoaa ainutlaatuisia ratkaisuja optimoimaan ostajien ja myyjien välistä polkua taatakseen parhaat mahdollisuudet kohdentaa yleisölle laajassa mittakaavassa.

Relevant on Smartin yksinoikeutettu jälleenmyyjä Pohjoismaissa. Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää Smartin palveluista tai saada pohjoismaisia referenssejä.

Lähde: Smart Adserver

Comments

comments

Lue myös:

Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, All-in-One-ratkaisun, jonka avulla julkaisijat voivat kasvattaa digitaalisten tilausten tuottoja

2018/09/04

Kumppanimme Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, uuden koneoppimiseen perustuvan teknoloigian, jonka avulla voidaan hallita dynaamisia maksumuureja sekä personoituja asiakaskokemuksia. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi.

Lue lisää

Esittelyssä Google Ad Manager

2018/09/03

Kolmen viimeisen vuoden ajan Google on työskennelly tuodakseen DoubleClick Ad Exchangen (AdX) and DoubleClick for Publishers (DFP) yhteen järjestelmään. Tämän päivän DoubleClickiä on kehitetty myös muuten mm. sisältö, mobiiliaplikaatiot ja eri päätelaitteiden videot huomioiden niin, että se voisi lunastaa odotukset seuraavan sukupolven mainosympäristönä.

Lue lisää

Katseet kohti loppuvuoden kehityshankkeita

2018/09/03

Kesällä olemme saaneet ladata akkuja ja iloita toinen toistaan hienoimmista kesäpäivistä. Pian kesä taittuu kirpakkaan syksyy pääsemme nauttimaan pimenevistä illoista. Syksy on myös se hetki kun on aika kääntää katseet kohti loppuvuotta ja ehkä jo ensi vuodenkin kehityshankkeita ja projekteja.

Lue lisää

Esittelyssä Google Marketing Platform

2018/09/03

Google Marketing Platform tuo yheen järjestelmään DoubleClick Digital Marketingin ja Googlen Analytics 360 Suiten digitaalisen median ja asiakaskokemuksen suunnittelun, ostamisen, mittaamisen ja optimoinnin helpottamiseksi. Googlen Marketing Platform auttaa tekemään entistä merkityksellisempää ja tehokkaampaa markkinointia asiakkaiden yksityisyyttä ja omien tietojen hallintaa kunnioittaen.

Lue lisää

Tärkeimmät päivitykset IAB Tech Labin RTB 3.0 Standardiin

2018/09/03

IAB Technology Laboratory on julkaissut kommentointiin OpenRTB standardin toisen vaiheen jatkona viime syyskuussa julkaistun viitekehyksen käyttöönotolle. Tarkoituksena kasvattaa luottamusta mainonnan ohjelmalliseen myyntiin tarjoamalla ostajille lisää läpinäkyvyyttä. Uudet tekniset suuntaviivat on kehitetty tukemaan ohjelmallista kaupankäyntiä ja edistämään ohjelmallisen mainosmyynnin tervettä kasvua.

Lue lisää