Relevantin toiminnot Ruotsissa laajenevat

2017/12/08

Relevant avasi toimiston Tukholmassa lokakuussa, jolloin siellä aloitti myös ensimmäinen työntekijämme. Nyt Ruotsin toiminnot laajenevat ja voimme iloksemme toivottaa tervetulleeksi tiimimme uusimman jäsenen Mikael Roupén. Mikael keskittyy hiljattain lanseeratun Datan markkinapaikan Relevant Audiencen Ruotsin toimintojen kehittämiseen Digital Business Managerin roolissaan. Mikael on toiminut digitaalisen liiketoiminnan parissa jo yli vuosikymmenten ja hänellä on laaja osaaminen datan analysoinnista pohjautuen erityisesti InsightOne ja Experian – järjestelmiin.

Relevantin 20 hengen ammattitaitoinen tiimi toimii tällä hetkellä Helsingin, Kööpenhaminan ja Tukholman toimistoilla. Datan keräämisen ja – aktivoinnin lisäksi olemme erikoistuneet verkkomainonnan ja -median teknologioihin ja tuotamme palveluita niiden ympärillä. Relevant Audiencen tarina on lähtenyt lennokkaasti liikkeelle Suomessa ja Tanskassa. Yhteensä tavoitamme jo yli 20 miljoonaa laadukkaiden datakumppaniemme selainta, joista on rakennettu yhteensä jo yli 300 yleisösegmenttiä. Myös Ruotsissa olemme päässeet jo hyvään vauhtiin ja rikkoneet yli miljoonan selaimen rajan.

Relevant Audience yhdistää datan myyjät ja laadukkaita kohderyhmäsegmenttejä sekä joustavaa, ratkaisukeskeistä palvelua arvostavat datan ostajat. Relevant Audience on luotettava ja läpinäkyvä kumppani datan kaupallistamiseen. Kehitämme liiketoimintaamme kaikkien osapuolten toiveet ja tarpeet huomioiden. Tavoitteenamme on kaupallistaa dataa reilulla, läpinäkyvällä ja luotettavalla tavalla. Relevant Audiencen segmenttejä voi ostaa kaikista yleisimmästä DSP:stä. Kilpailijoista erotumme laadun ja palvelun ansiosta.

Lue myös:

Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota kun ostaa dataa?

2019/01/14

Kohdennettu kampanja saavuttaa sille sopivimman yleisön, jolloin mainosnäyttöjen merkityksellisyys yleisölle kasvaa. Nykypäivän kilpaillussa liiketoimintaympäristössä viestit on ohjattava sopivalle yleisölle oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jotta ne olisivat tehokkaita. Markkina on pullollaan dataa, johon perustuen mainoskampanjan voi kohdentaa, mutta mistä voi tietää onko data laadukasta ja kannattaako siihen investoida?

Lue lisää

Mihin huomio kiinnittyy digitaalisessa liiketoiminnassa ja markkinoinnissa 2019?

2018/12/19

Vuosi 2018 lähenee loppuaan ja katseet käännetään kohti uutta vuotta. Tyypillisesti tässä kohtaa arvaillaan, mitkä teemat nousevat kuumimmiksi puheenaiheiksi tulevana vuonna. Asensimme kristallipalloomme uuden päivityksen, tarkastelimme teen lehtien asemoitumista ja päädyimme siihen, että digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehityksen puuhamaassa puhutaan ainakin seuraavista teemoista alkavana vuonna 2019.

Lue lisää

Hollantilaiset julkaisijat Sanoma Media, Telegraaf Media Groep ja de Persgroep valitsivat yhteisen datahankkeen teknologiakumppaniksi Cxensen

2018/12/12

Pitkäikäinen kumppanimme Cxense on julkistanut, että hollantilaiset kustantajat Sanoma Media, Telegraaf Media Groep ja de Persgroep ovat valinneet yhteisen datapalvelun NLProfielin mahdollistajaksi Cxensen Data Management Platformin (DMP). Yhdessä julkaisijat tavoittavat yli 60 prosenttia hollantilaisista ja jakavat keskimäärin 3,5 miljardia sivulatausta kuukaudessa.

Lue lisää

Kasvava trendi: digitaalisen markkinoinnin in-housing

2018/11/27

Keskustelu mainostajien halusta ja tarpeesta kerätä digitaalisen markkinoinnin langanpäät omiin käsiin käy kuumana. IAB Europen raportin mukaan eurooppalaisista mainostajista jopa 54 % in-housaa mainonnan ohjelmallisen ostamisen kuluvana vuonna ja hulppeat 43 % jäljelle jäävistä harkitsee in-housaamista. Sama trendi nousee vahvasti esille myös Suomessa, yhä useampi mainostaja kokeilee, tai ainakin harkitsee erilaisia malleja digitaalisen markkinoinnin tuottamiseen yrityksen sisällä.

Lue lisää

Relevantin Petri Kokkonen IAB:n hallituksen puheenjohtajaksi

2018/11/26

Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin alaa edistävän IAB Finlandin syyskokous valitsi keskiviikkona 21.11. uuden hallituksen. Puheenjohtajakseen hallitus valitsi Relevantin toimitusjohtajan Petri Kokkosen ja varapuheenjohtaksi Timo Rinteen Sanomilta. Uuden hallituksen toimikausi alkaa 1.1.2019. Toiminnanjohtajana jatkaa Birgitta Takala.

Lue lisää