Relevantin Asiakastyytyväisyys

2017/01/16

Loppuvuodesta 2016 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin Adopsin asiakkaille. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Kokonais arvosana Relevantin palvelulle 8,61

rate

Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, asiantuntevana, nopeana ja luotettavana. Viimeisen 12kk aikana kukaan vastanneista ei kokenut, että palvelun laatu olisi huonontunut. Suurimman osan mielestä palvelun laatu oli parantunut ko. ajanjaksolla.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys  –  9
Ammattitaito  –  8,9
Huolellisuus  –  8,7
Vastausaika –  8,5

Eniten parantamisen varaa nähtiin näissä asioissa (% vastanneista):

Oma-aloitteisuus  – 22%
Kommunikaation selkeys –  20%
Vastausaika  – 20%

Avoimia palautteita:

“Relevantin ammattitaitoiseen ja nopeaan palveluun voi aina luottaa. Toivoisin lisää osaamista erilaisista video järjestelmistä sekä DPF:n käytöstä.”

“Jatkakaa hyvää työtä!”

“Palvelu paranee koko ajan. Suorat puhelinnumerot ovat hyvä asia!”

Kiitokset kaikista palautteista, tästä on hyvä lähteä parantamaan pavelun laatua. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Lue myös:

Tutkimus kohderyhmien käytöstä mainonnassa

2019/06/13

Kohderyhmien käyttäminen digitaalisessa mainonnassa on yleistynyt. Keskustelua on viime aikoina käyty paljon mm. datan laadun ja läpinäkyvyyden ympärillä. Kartoittaaksemme tarkemmin suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohderyhmien käytöstä mainonnassa pyydämme teitä vastaamaan lyhyeen kyselyyn.

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Kysely Verkko-ostamisesta toteutettiin Relevant Digitalin ja Tori.fi:n yhteistyönä huhtikuussa 2019. Kysymykset koskivat verkkokaupan valintaan, tuotetietojen etsintään, verkkokaupan palveluun ja käytettyjen tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta liittyviin aihepiireihin.

Lue lisää

Relevant Digital Oy:n toimitusjohtaja Petri Kokkonen edustamaan Suomea IAB Europen hallitukseen

2019/06/04

Tänään Puolan Varsovassa, IAB Europen päätapahtuma Interactivessa, valittiin hallitus seuraavalle kahdelle vuodelle. Relevant Digital Oy:n toimitusjohtaja ja IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Petri Kokkonen teki historiaa varmistamalla Suomelle sen ensimmäisen hallituspaikan Euroopan-kattojärjestön hallituksessa.

Lue lisää

Miten Google Chromen tietoturvapäivitys vaikuttaa online-mainonnan ekosysteemiin?

2019/05/10

Google ilmoitti aiemmin tällä viikolla tuovansa uusia yksityisyystoiminnallisuuksia Chrome-selaimeen. Google jatkaa siis Safarin ja Firefoxin viitoittamalla tiellä, mutta hieman erilaisella lähestymistavalla. Teknisesti Googlen muutos ei tule olemaan iso haaste. Käytännössä se vaatii, että tekonologiatoimijat ja sivustojen ylläpitäjät joutuvat lisäämään yhden arvon evästeisiin, jotta hommat voivat jatkua niin kuin ennenkin.

Lue lisää

Tilaajamäärien kasvattaminen – Ongelmana liian jyrkkä maksumuuri?

2019/04/29

Tilaajamääriä kasvattaessaan julkaisijat päätyvät usein asettamaan sivustolleen staattisen maksumuurin – sellaisen, joka näkyy tasaisesti jokaiselle lukijalle. Tämä johtaa siihen, että tilaajiksi siirtyy lähinnä sitoutuneita lukijoita. Satunnaisten lukijoiden saaminen staattisen maskumuurin avulla tilaajiksi sen sijaan on haastavampaa. Kova maksumuuri voi saada heidät jopa välttelemään mediaa, jolloin tilaajaksi siirtyminen on entistä epätodennäköisempää.

Lue lisää