Relevantin Asiakastyytyväisyys

2017/01/16

Loppuvuodesta 2016 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin Adopsin asiakkaille. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Kokonais arvosana Relevantin palvelulle 8,61

rate

Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, asiantuntevana, nopeana ja luotettavana. Viimeisen 12kk aikana kukaan vastanneista ei kokenut, että palvelun laatu olisi huonontunut. Suurimman osan mielestä palvelun laatu oli parantunut ko. ajanjaksolla.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys  –  9
Ammattitaito  –  8,9
Huolellisuus  –  8,7
Vastausaika –  8,5

Eniten parantamisen varaa nähtiin näissä asioissa (% vastanneista):

Oma-aloitteisuus  – 22%
Kommunikaation selkeys –  20%
Vastausaika  – 20%

Avoimia palautteita:

“Relevantin ammattitaitoiseen ja nopeaan palveluun voi aina luottaa. Toivoisin lisää osaamista erilaisista video järjestelmistä sekä DPF:n käytöstä.”

“Jatkakaa hyvää työtä!”

“Palvelu paranee koko ajan. Suorat puhelinnumerot ovat hyvä asia!”

Kiitokset kaikista palautteista, tästä on hyvä lähteä parantamaan pavelun laatua. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Comments

comments

Lue myös:

Kesäkuun kuulumiset Relevantilta

2018/06/21

Kevät muuttui vauhdilla kesäksi ja pian päästään nauttimaan ansaituista lomista. Vauhti on riittänyt myös Relevantin keväässä. Viimeisimmät viikot ovat meillä kuluneet pitkälti, datan, GDPR:n, erilaisten kehitysprojektien sekä Ad ops hommien parissa.

Lue lisää

Miten Wall Street Journal kasvatti tilaajamääriään yli 30%?

2018/06/20

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä.

Lue lisää

Relevant mukana IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmassa

2018/06/20

Relevant on rekisteröitynyt IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmaan, jonka tarkoituksena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, toimistoja ja mainostajia täyttämään velvoitteensa datan ja henkilötietojen käsittelystä 25.5.2018 sovellettavaksi tulleen yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

Lue lisää

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää

Luvallisesti kerättyjä ja luotettavia kohderyhmiä

2018/05/31

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datakumppanimme noudattavat 25.5.2018 voimaan tulleen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia ja kohderyhmäsegmentit rakennetaan datasta, jonka käyttö on luvallista. Niinpä voit huoletta hyödyntää segmenttejämme Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa.

Lue lisää