Relevantin Asiakastyytyväisyys

2017/01/16

Loppuvuodesta 2016 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin Adopsin asiakkaille. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Kokonais arvosana Relevantin palvelulle 8,61

rate

Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, asiantuntevana, nopeana ja luotettavana. Viimeisen 12kk aikana kukaan vastanneista ei kokenut, että palvelun laatu olisi huonontunut. Suurimman osan mielestä palvelun laatu oli parantunut ko. ajanjaksolla.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys  –  9
Ammattitaito  –  8,9
Huolellisuus  –  8,7
Vastausaika –  8,5

Eniten parantamisen varaa nähtiin näissä asioissa (% vastanneista):

Oma-aloitteisuus  – 22%
Kommunikaation selkeys –  20%
Vastausaika  – 20%

Avoimia palautteita:

“Relevantin ammattitaitoiseen ja nopeaan palveluun voi aina luottaa. Toivoisin lisää osaamista erilaisista video järjestelmistä sekä DPF:n käytöstä.”

“Jatkakaa hyvää työtä!”

“Palvelu paranee koko ajan. Suorat puhelinnumerot ovat hyvä asia!”

Kiitokset kaikista palautteista, tästä on hyvä lähteä parantamaan pavelun laatua. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Lue myös:

Miksi ostaa mainontaa ohjelmallisesti?

2020/01/20

Mainostajan näkökulmasta mainonnan ohjelmallisella ostamisella haetaan erityisesti tehokkuutta ja datan hyödyntämisen rooli korostuu. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen tarjoaakin paljon hyötyjä mainostajalle, keräsimme tähän keskeisimpiä.

Lue lisää

Mitä ovat 1st, 2nd ja 3rd party data ja miten niitä voidaan hyödyntää markkinoinnissa?

2019/11/29

Data on yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin vetureista. Markkinoijan yksi suurimmista haasteista kiteytyykin datan ymmärtämiseen, priorisointiin sekä käyttökelpoiseksi saattamiseen. Se minkälaisesta datasta on sinulle markkinoijana eniten hyötyä riippuu nykytilanteesta sekä tavoitteistasi.

Lue lisää

Ketä TCF 2.0 koskee, mitä pitää tehdä ja missä mennään nyt?

2019/11/27

TCF, eli Transparency & Consent Framework, on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan (tai kiellon) välittämisen ymmärrettävässä muodossa digitaalisen mainosmaailman toimijoille. Yhteiselle standardille on tarve, koska markkinassa toimii suuri joukko dataa hyödyntäviä toimijoita.

Lue lisää

MTVuutiset.fi liittyy Relevant Audienceen, josta tulee Suomen suurin riippumaton datamarkkinapaikka

2019/11/21

MTVuutiset.fi liittyy Suomen suurimpaan riippumattomaan datamarkkinapaikkaan Relevant Audienceen. Se käsittää tällä hetkellä 18 miljoonaa uniikkia selainta, sekä 500 miljoonaa datakeräystapahtumaa kuukaudessa.

Lue lisää

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää