Relevantin asiakastyytyväisyys

2019/01/22

Loppuvuodesta 2018 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt kolmannen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Asiakkaidemme kokonaisarvosana Relevantin palvelulle oli 8,3 kymmenportaisella asteikolla. Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, luotettavana ja helposti tavoitettavana. Myös tekninen asiantuntemuksemme arvioitiin korkealle. Eniten kehitettävää asiakkaamme löysivät proaktiivisuudessamme, kommunikointimme selkeydessä sekä vastausajoissa. Aiomme jatkuvasti pitää yllä ja kehittää kovaa tasoa mediamarkkinan asiantuntijana.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys – 9.2
Luotettavuus – 8.7
Tavoitettavuus – 8.6
Tekninen asiantuntemus – 8.4
Huolellisuus – 8.4
Mediamarkkinan tuntemus – 8.3
Vastausaika – 8.1
Kommunikoinnin selkeys – 8.1
Proaktiivisuus palvelujen tarjonnassa – 7.4

Avoimia palautteita

“Kiitos erittäin hyvästä yhteistyöstä 2018, jatkakaa samaan malliin 2019 ”

“Kiitokset Latelle teknisestä avusta pitkin vuotta.”

“On tärkeää, että Suomessa on riippumaton toimija adtechin saralla. Joskus on hieman vaikea päästä kärryille kokonaistarjoamasta, sillä olette niin monessa mukana. Kiteytetyt palvelukuvaukset auttaisivat (voi ollaa, että on olemassa). “

“Te voisitte aktiivisesti tehdä asiakasyritysten sivustoille kehitysehdotuksia tai vaikka kertoa, että jonkin yksittäinen mainospaikka kannattaisi siirtää johonkin eri paikkaan, jotta mainos saisi enemmän näyttöjä/klikkejä tms.”

Kiitokset kaikista palautteista. Aiomme kehittää esille nostamianne asioita toiminnassamme. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Lue myös:

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää

Vuosittainen Attitudes to Programmatic Advertising raportti on julkaistu – lue mielenkiintoisimmat havainnot

2019/10/04

IAB Europen vuosittain julkaisema “Attitudes to Programmatic Advertising” -raportti on julkaistu taas syyskuussa. Raportti on kattava analyysi mainonnan ohjelmallisen ostamisen tilasta Euroopassa. Jos työskentelet ohjelmallisen parissa suosittelemme sinua tutustumaan raporttiin. Homman helpottamiseksi kokosimme tärkeimmän havainnot.

Lue lisää

Minkälaisia kohdeyleisöjä suomalaiset mainostajat hyödyntävät digitaalisessa mainonnassa?

2019/10/01

Kartoittaaksemme suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohdeyleisöjen hyödyntämisestä mainonnassa toteutimme tutkimuksen kesällä 2019. Kysely toteutettiin nyt toisen kerran. Nyt on aina jakaa keskeisiä havaintojamme teidän kanssanne.

Lue lisää

Tule moikkaamaan meitä Dmexcossa!

2019/08/30

Dmexco järjestetään jälleen Kölnissä 11-12. syyskuuta. Tänä vuonna Relevantilla on Kölnissä oma osasto uusille innovaatioille omistetussa Future Parkissa. Osastomme löytyy Hallista 9 paikalta C-032a. Jos olet tulossa paikan päälle tule ihmeessä käymään. Voit myös sopia ennakkoon tapaamisen Ollin, Petrin tai Ronnyn kanssa.

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Kysely Verkko-ostamisesta toteutettiin Relevant Digitalin ja Tori.fi:n yhteistyönä huhtikuussa 2019. Kysymykset koskivat verkkokaupan valintaan, tuotetietojen etsintään, verkkokaupan palveluun ja käytettyjen tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta liittyviin aihepiireihin.

Lue lisää