Relevantin asiakastyytyväisyys

2019/01/22

Loppuvuodesta 2018 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt kolmannen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Asiakkaidemme kokonaisarvosana Relevantin palvelulle oli 8,3 kymmenportaisella asteikolla. Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, luotettavana ja helposti tavoitettavana. Myös tekninen asiantuntemuksemme arvioitiin korkealle. Eniten kehitettävää asiakkaamme löysivät proaktiivisuudessamme, kommunikointimme selkeydessä sekä vastausajoissa. Aiomme jatkuvasti pitää yllä ja kehittää kovaa tasoa mediamarkkinan asiantuntijana.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys – 9.2
Luotettavuus – 8.7
Tavoitettavuus – 8.6
Tekninen asiantuntemus – 8.4
Huolellisuus – 8.4
Mediamarkkinan tuntemus – 8.3
Vastausaika – 8.1
Kommunikoinnin selkeys – 8.1
Proaktiivisuus palvelujen tarjonnassa – 7.4

Avoimia palautteita

“Kiitos erittäin hyvästä yhteistyöstä 2018, jatkakaa samaan malliin 2019 ”

“Kiitokset Latelle teknisestä avusta pitkin vuotta.”

“On tärkeää, että Suomessa on riippumaton toimija adtechin saralla. Joskus on hieman vaikea päästä kärryille kokonaistarjoamasta, sillä olette niin monessa mukana. Kiteytetyt palvelukuvaukset auttaisivat (voi ollaa, että on olemassa). “

“Te voisitte aktiivisesti tehdä asiakasyritysten sivustoille kehitysehdotuksia tai vaikka kertoa, että jonkin yksittäinen mainospaikka kannattaisi siirtää johonkin eri paikkaan, jotta mainos saisi enemmän näyttöjä/klikkejä tms.”

Kiitokset kaikista palautteista. Aiomme kehittää esille nostamianne asioita toiminnassamme. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Lue myös:

Motiivipohjaiset segmentoinnit – silta offlinen ja onlinen välillä

2019/04/16

Jotta mainostajalle relevanttia dataa voitaisiin hyödyntää myös digitaalisessa brändimarkkinoinnissa tehokkaasti, olemme mahdollistaneet mainostajien omien segmentointien tuomisen digitaalisen mainonnan kohdennuskriteeriksi.

Lue lisää

Ohjelmallisen mainonnan trendit

2019/03/28

Ohjelmallisesti ostettu mainonta jatkaa digimainonnan kasvun moottorina kaikilla mantereilla. IAB:n ekonomisti Daniel Knapp arvioi, ohjelmallisesti ostettu digimainonta kasvaa 2,5-kertaiseksi vuoden 2023 loppuun mennessä.

Lue lisää

Googlen siirtyminen First price huutokauppamalliin ohjelmallisessa mainonnassa aiheuttaa päänvaivaa mainonnan ostajille

2019/03/26

Googlen Ad Exchange (AdX) on siirtymässä mainonnan ohjelmallisessa myynnissä monien muiden toimijoiden tapaan First price -hinnoittelumalliin, jossa mainostaja maksaa näytöstä tarjoamansa hinnan. Se on yksinkertaisempi verrattuna perinteiseen Second price -malliin, jossa mainosnäytön hintatarjouksen voittanut mainostaja maksaa mainosnäytöstä ainoastaan yhden sentin toiseksi tullutta hintatarjousta enemmän.

Lue lisää

Datakauppiaiden pudotuspeli on alkanut?

2019/03/22

Alkuviikosta uutisoitiin että Oracle on lopettanut AddThis-datan myymisen Euroopassa. Datakauppiaita jotka keräävät datansa GDPR:n vastaisesti löytyy edelleen roppakaupalla ja me Relevantilla uskomme että AddThisin poistuminen on vasta alkusoittoa ja tulemme näkemään merkittävää markkinan siivousta tämän ja ensi vuoden aikana, ensi merkit Pohjoismaissa ovat jo nähtävissä.

Lue lisää

Miten parannan mainospaikkojen näkyvyyttä sivustolla?

2019/02/27

Mainospaikkojen näkyvyys on liiketoiminnan kannalta merkittävässä roolissa kaupallisilla sivustoilla. Mainosten näkyvyys on pystynyt pitkään kuumana aiheena julkaisijoiden, mainostajien ja toimistojen keskuudessa. Mainospaikkojen näkyvyyttä eli viewabilitya mitataan in-screen arvoilla. Kiinnittämällä huomiota mainospaikkojen näkyvyyteen voidaan tuottoihin vaikuttaa merkittävästi. Huonot in-screen arvot kertovat julkaisijalle, että ainakin näihin asioihin on syytä kiinnittää huomiota.

Lue lisää