Relevantin asiakastyytyväisyys

2019/01/22

Loppuvuodesta 2018 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt kolmannen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Asiakkaidemme kokonaisarvosana Relevantin palvelulle oli 8,3 kymmenportaisella asteikolla. Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, luotettavana ja helposti tavoitettavana. Myös tekninen asiantuntemuksemme arvioitiin korkealle. Eniten kehitettävää asiakkaamme löysivät proaktiivisuudessamme, kommunikointimme selkeydessä sekä vastausajoissa. Aiomme jatkuvasti pitää yllä ja kehittää kovaa tasoa mediamarkkinan asiantuntijana.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys – 9.2
Luotettavuus – 8.7
Tavoitettavuus – 8.6
Tekninen asiantuntemus – 8.4
Huolellisuus – 8.4
Mediamarkkinan tuntemus – 8.3
Vastausaika – 8.1
Kommunikoinnin selkeys – 8.1
Proaktiivisuus palvelujen tarjonnassa – 7.4

Avoimia palautteita

“Kiitos erittäin hyvästä yhteistyöstä 2018, jatkakaa samaan malliin 2019 ”

“Kiitokset Latelle teknisestä avusta pitkin vuotta.”

“On tärkeää, että Suomessa on riippumaton toimija adtechin saralla. Joskus on hieman vaikea päästä kärryille kokonaistarjoamasta, sillä olette niin monessa mukana. Kiteytetyt palvelukuvaukset auttaisivat (voi ollaa, että on olemassa). “

“Te voisitte aktiivisesti tehdä asiakasyritysten sivustoille kehitysehdotuksia tai vaikka kertoa, että jonkin yksittäinen mainospaikka kannattaisi siirtää johonkin eri paikkaan, jotta mainos saisi enemmän näyttöjä/klikkejä tms.”

Kiitokset kaikista palautteista. Aiomme kehittää esille nostamianne asioita toiminnassamme. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Lue myös:

Miten ostan mainontaa ohjelmallisesti?

2019/01/25

Ohjelmallisella ostamisella tarkoitetaan online-mainonnan automaatiota, jossa hyödynnetään järjestelmiä mainonnan ostamisessa. Järjestelmät tarjoavat työkalut online-näkyvyyden (display, mobiili, video, natiivi) reaaliaikaiseen ostamiseen, kohdentamiseen ja optimointiin. Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa myös reaaliaikaisen datan hyödyntämisen mainoskampanjassa.

Lue lisää

Kiinnitä huomioita näihin asiohin, kun haluat kasvattaa mainostilan myyntiä ohjelmallisesti

2019/01/23

Mainonnan ohjelmallisella myynnillä tarkoitetaan tyypillisesti verkkomainonnan myymistä ja ostamista usein täysin automatisoidusti erilaisia järjestelmiä hyödyntäen poiketen näin perinteisistä myynnin prosesseista, jotka sisältävät ihmisten välillä käytyjä neuvotteluita sekä tilausten käsittelyä. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen on omaksuttu nopeasti eri markkinoilla, sillä se tekee mediatilan ostamisesta helpompaa, nopeampaa ja joustavampaa.

Lue lisää

Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota kun ostaa dataa?

2019/01/14

Kohdennettu kampanja saavuttaa sille sopivimman yleisön, jolloin mainosnäyttöjen merkityksellisyys yleisölle kasvaa. Nykypäivän kilpaillussa liiketoimintaympäristössä viestit on ohjattava sopivalle yleisölle oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jotta ne olisivat tehokkaita. Markkina on pullollaan dataa, johon perustuen mainoskampanjan voi kohdentaa, mutta mistä voi tietää onko data laadukasta ja kannattaako siihen investoida?

Lue lisää

Mihin huomio kiinnittyy digitaalisessa liiketoiminnassa ja markkinoinnissa 2019?

2018/12/19

Vuosi 2018 lähenee loppuaan ja katseet käännetään kohti uutta vuotta. Tyypillisesti tässä kohtaa arvaillaan, mitkä teemat nousevat kuumimmiksi puheenaiheiksi tulevana vuonna. Asensimme kristallipalloomme uuden päivityksen, tarkastelimme teen lehtien asemoitumista ja päädyimme siihen, että digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehityksen puuhamaassa puhutaan ainakin seuraavista teemoista alkavana vuonna 2019.

Lue lisää

Hollantilaiset julkaisijat Sanoma Media, Telegraaf Media Groep ja de Persgroep valitsivat yhteisen datahankkeen teknologiakumppaniksi Cxensen

2018/12/12

Pitkäikäinen kumppanimme Cxense on julkistanut, että hollantilaiset kustantajat Sanoma Media, Telegraaf Media Groep ja de Persgroep ovat valinneet yhteisen datapalvelun NLProfielin mahdollistajaksi Cxensen Data Management Platformin (DMP). Yhdessä julkaisijat tavoittavat yli 60 prosenttia hollantilaisista ja jakavat keskimäärin 3,5 miljardia sivulatausta kuukaudessa.

Lue lisää