Relevantin asiakastyytyväisyys

2019/01/22

Loppuvuodesta 2018 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt kolmannen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Asiakkaidemme kokonaisarvosana Relevantin palvelulle oli 8,3 kymmenportaisella asteikolla. Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, luotettavana ja helposti tavoitettavana. Myös tekninen asiantuntemuksemme arvioitiin korkealle. Eniten kehitettävää asiakkaamme löysivät proaktiivisuudessamme, kommunikointimme selkeydessä sekä vastausajoissa. Aiomme jatkuvasti pitää yllä ja kehittää kovaa tasoa mediamarkkinan asiantuntijana.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys – 9.2
Luotettavuus – 8.7
Tavoitettavuus – 8.6
Tekninen asiantuntemus – 8.4
Huolellisuus – 8.4
Mediamarkkinan tuntemus – 8.3
Vastausaika – 8.1
Kommunikoinnin selkeys – 8.1
Proaktiivisuus palvelujen tarjonnassa – 7.4

Avoimia palautteita

“Kiitos erittäin hyvästä yhteistyöstä 2018, jatkakaa samaan malliin 2019 ”

“Kiitokset Latelle teknisestä avusta pitkin vuotta.”

“On tärkeää, että Suomessa on riippumaton toimija adtechin saralla. Joskus on hieman vaikea päästä kärryille kokonaistarjoamasta, sillä olette niin monessa mukana. Kiteytetyt palvelukuvaukset auttaisivat (voi ollaa, että on olemassa). “

“Te voisitte aktiivisesti tehdä asiakasyritysten sivustoille kehitysehdotuksia tai vaikka kertoa, että jonkin yksittäinen mainospaikka kannattaisi siirtää johonkin eri paikkaan, jotta mainos saisi enemmän näyttöjä/klikkejä tms.”

Kiitokset kaikista palautteista. Aiomme kehittää esille nostamianne asioita toiminnassamme. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Lue myös:

Mitä kannattaa huomoida kun teet uudelleenkohdennusta eli retargetointia – viisi vinkkiä!

2020/06/16

Uudelleenkohdennus eli retargetointi tarkoittaa muistuttavien mainosten näyttämistä sivustolla jo vierailleille. Alkuun uudelleenkohdentamisessa pääsee melko helposti, mutta kannattaa silti kiinnittää huomiota muutamaan asiaan, jotta kampanjat toimisivat tehokkaasti. Kokosimme blogiimme viisi vinkkiä!

Lue lisää

5 tapaa tehdä yleisökohdennusta digitaalisessa markkinoinnissa

2020/05/13

Moni mainostaja miettii, miten voisi hyödyntää dataa markkinoinnissaan ja miten digimainonnasta saisi enemmän tehoja irti. Jotta potentiaalisia asiakkaita voidaan tavoittaa verkossa paremmin kannattaa alkuun tutustua erilaisiin tapoihin tehdä yleisökohdennusta ja sen jälkeen lähteä toteuttamaan itsellesi parhaiten soveltuvia vaihtoehtoja.

Lue lisää

Tilaajamyynnin kasvattamiseen: Piano – The digital business platform

2020/04/29

Piano auttaa medioita rakentamaan sitoutuneita yleisöjä sekä kasvattamaan tilausmyyntituottoja. Jos haluat ymmärtää paremmin yleisösi tarpeita, kasvattaa rekisteröityneiden käyttäjien määrää ja kehittää maksullisen sisällön strategiaa, Piano tarjoaa joustavat työkalut tavoitteiden saavuttamiseen.

Lue lisää

Consent Management Platform – Vaihtoehtoja IAB TCF:n noudattamiseksi

2020/04/22

Toimiala on sopinut, että TCF:n uusimman version 2.0 käytöstä tulee datakohdennetun mainonnan toimivuuden edellytys elokuun puolivälissä 2020. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ohjelmallisen ostamisen ja myymisen toimivuus edellyttää TCF:ää tukevan CMP:n käyttöönottoa 15.8.2020 mennessä.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin in-housing – edut, haasteet ja vaikutukset

2020/04/14

Digitaalisen markkinoinnin in-housingilla tarkoitetaan pääsääntöisesti sitä, että mainostajat kasvattavat omia kyvykkyyksiään digitaalisen markkinoinnin saralla hankimalla itselleen tarvittavat teknologiat ja osaamisen. Skaala on laaja. Joillekin yrityksille tämä voi tarkoittaa markkinointiteknologian ja datan omistajuutta, toisille sisällöntuotantoa, kolmansille kaikkea, sisältäen teknologian, tuotannon, mediasuunnittelun ja ostamisen.

Lue lisää