Relevantin asiakastyytyväisyys

2018/02/14

Loppuvuodesta 2017 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin Adopsin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt toisen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Suomen asiakkaidemme kokonaisarvosana Relevantin palvelulle oli 8,4 kymmenportaisella asteikolla. Lähes puolet vastanneista koki palvelumme parantuneen edellisvuodesta, muut kokivat sen säilyneen edellisvuoden hyvällä tasolla.

Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, helposti tavoitettavana ja luotettavana. Myös tekninen asiantuntemuksemme arvioitiin korkealle. Viimeisen 12kk aikana kukaan vastanneista ei kokenut, että palvelun laatu olisi huonontunut. Eniten kehitettävää asiakkaamme löysivät proaktiivisuudessamme ja kommunikointimme selkeydessä. Aiomme jatkuvasti pitää yllä ja kehittää kovaa tasoa mediamarkkinoiden asiantuntijana.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys – 9.1
Tavoitettavuus – 9
Luotettavuus – 8,9
Tekninen asiantuntemus – 8,8
Huolellisuus – 8,6
Vastausaika – 8,4
Kommunikoinnin selkeys – 8,3
Mediamarkkinan tuntemus – 8,0
Proaktiivisuus palvelujen tarjonnassa – 7,3

Avoimia palautteita:

“Erittäin mukava asioida teidän kanssanne! Mukava ja nopea palvelu. Kiitos..”

“Kiitos paljon yhteistyöstä ja menestystä vuoteen 2018! Homma on hyvällä mallilla.”

“Joku nimetty kontaktihenkilö olisi hyvä yleisen sähköpostiosoitteen lisäksi.”

“Mainosformaattinne ovat hyviä ja kiitos, että olette joustaneet, kun materiaalia ei ole saatu mainostoimistolta materiaalideadlinien puitteissa. Kuitenkin pari miinusta: Aineisto-ohjeet nettisivuillanne epäselvät.”

Kiitokset kaikista palautteista. Aiomme kehittää esille nostamianne asioita toiminnassamme. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Comments

comments

Lue myös:

Header Bidding tekniikat ohjelmallisessa ostamisessa

2018/04/26

Header bidding on mainonnan ohjelmallisen myynnin tekniikka, jonka avulla julkaisija tarjoaa mainosnäyttöä samanaikaisesti usealle taholle ennen kuin mainoskutsu lähetetään julkaisijan palvelimelle. Ideana on että mainostila voidaan myydä sille lähteelle, joka maksaa siitä parhaan hinnan.

Lue lisää

EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa verkkopalveluihisi

2018/04/11

Riippumatta siitä, onko kyseessä suuri tai pieni yritys, sinun on saatava kävijöiltä suostumus tietojen keräämiseen heistä. Jos sivustollesi on asennettu esimerkiksi Google Analytics tai Sosiaalisen median jakopainikkeet, sinun on pyydettävä suostumus kaikilta, jotka vierailevat sivustollasi. Kun suostumus on saatu, Relevant Consent  muistaa vierailijan suostumuksen ja eikä kysy sitä uudelleen.

Lue lisää

Relevant Audience laajenee Latinalaiseen Amerikkaan

2018/04/11

We’re starting the year with new growth opportunities. Relevant Digital is now partnering with publishers and agencies in LATAM to leverage on the regions steady digital growth. As more agencies and advertisers dive into programmatic buys and given the digital market expected growth for 2018, the choice to explore Latin America is an exciting one.

Lue lisää

Mikä on Adserver?

2018/04/10

Tässä yksinkertainen määritelmä. Adserver eli mainonnanhallintajärjestelmä  on mainosten näyttämiseen käytetty tekninen alusta, johon mainosaineistot ladataan ja, jonka kautta mainokset jaetaan eri ympäristöihin kuten verkkosivustoille, mobiilisiville ja mobiilisovelluksiin. Adserverin käyttöliittymässä käyttäjät voivat hallita ja näyttää mainoksia perustuen tiettyihin sääntöihin kuten esimerkiksi kampanja-aikaan, näyttö-tavoitteisiin ja eri kohdennusvaihtoehtoihin sekä seurata ja optimoida kampanjoita.

Lue lisää

Natiivimainonnassa on kyse jakelusta – ”Sisältö ilman kunnollista jakelua on arvotonta”

2018/04/01

Strosslen Rickard Lawson uskoo, että mainonta, joka ei häiritse, yleistyy tulevaisuudessa. Kun Google ja Facebook korostavat käyttäjäystävällisyyttä, natiivimainonta voittaa, kertoo sisällön suositteluun ja natiivimainontaan erikoistuneen Strosslen julkaisijasuhteista vastaava johtaja Rickard Lawson. Hän puhui IAB:n järjestämässä tapahtumassa natiivimainonnan trendeistä.

Lue lisää