Relevantin asiakastyytyväisyys

2018/02/14

Loppuvuodesta 2017 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin Adopsin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt toisen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Suomen asiakkaidemme kokonaisarvosana Relevantin palvelulle oli 8,4 kymmenportaisella asteikolla. Lähes puolet vastanneista koki palvelumme parantuneen edellisvuodesta, muut kokivat sen säilyneen edellisvuoden hyvällä tasolla.

Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, helposti tavoitettavana ja luotettavana. Myös tekninen asiantuntemuksemme arvioitiin korkealle. Viimeisen 12kk aikana kukaan vastanneista ei kokenut, että palvelun laatu olisi huonontunut. Eniten kehitettävää asiakkaamme löysivät proaktiivisuudessamme ja kommunikointimme selkeydessä. Aiomme jatkuvasti pitää yllä ja kehittää kovaa tasoa mediamarkkinoiden asiantuntijana.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys – 9.1
Tavoitettavuus – 9
Luotettavuus – 8,9
Tekninen asiantuntemus – 8,8
Huolellisuus – 8,6
Vastausaika – 8,4
Kommunikoinnin selkeys – 8,3
Mediamarkkinan tuntemus – 8,0
Proaktiivisuus palvelujen tarjonnassa – 7,3

Avoimia palautteita:

“Erittäin mukava asioida teidän kanssanne! Mukava ja nopea palvelu. Kiitos..”

“Kiitos paljon yhteistyöstä ja menestystä vuoteen 2018! Homma on hyvällä mallilla.”

“Joku nimetty kontaktihenkilö olisi hyvä yleisen sähköpostiosoitteen lisäksi.”

“Mainosformaattinne ovat hyviä ja kiitos, että olette joustaneet, kun materiaalia ei ole saatu mainostoimistolta materiaalideadlinien puitteissa. Kuitenkin pari miinusta: Aineisto-ohjeet nettisivuillanne epäselvät.”

Kiitokset kaikista palautteista. Aiomme kehittää esille nostamianne asioita toiminnassamme. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Comments

comments

Lue myös:

Syksyn kampanjat suunnitteilla, mutta sopiva kohderyhmä vielä hakusessa?

2018/06/26

Sinulla on ehkä suunnitteilla kampanja, jolle sopivaa kohderyhmää ei eri ostoalustoista (DSP) tunnu löytyvän? Relevant Audience tarjoaa laadukkaaseen dataan perustuvia yleisöjä ostettavaksi ohjelmallisesti. Haluamme tarjota mainostajille kohderyhmiä, jotka ovat kerätty luvallisesti luotettavista ja laadukkaista lähteistä ja joilla voidaan aidosti vaikuttaa kampanjan toimivuuteen ja tuloksiin.

Lue lisää

Kesäkuun kuulumiset Relevantilta

2018/06/21

Kevät muuttui vauhdilla kesäksi ja pian päästään nauttimaan ansaituista lomista. Vauhti on riittänyt myös Relevantin keväässä. Viimeisimmät viikot ovat meillä kuluneet pitkälti, datan, GDPR:n, erilaisten kehitysprojektien sekä Ad ops hommien parissa.

Lue lisää

Miten Wall Street Journal kasvatti tilaajamääriään yli 30%?

2018/06/20

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä.

Lue lisää

Relevant mukana IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmassa

2018/06/20

Relevant on rekisteröitynyt IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmaan, jonka tarkoituksena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, toimistoja ja mainostajia täyttämään velvoitteensa datan ja henkilötietojen käsittelystä 25.5.2018 sovellettavaksi tulleen yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

Lue lisää

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää