Relevantin asiakastyytyväisyys

2018/02/14

Loppuvuodesta 2017 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin Adopsin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt toisen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Suomen asiakkaidemme kokonaisarvosana Relevantin palvelulle oli 8,4 kymmenportaisella asteikolla. Lähes puolet vastanneista koki palvelumme parantuneen edellisvuodesta, muut kokivat sen säilyneen edellisvuoden hyvällä tasolla.

Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, helposti tavoitettavana ja luotettavana. Myös tekninen asiantuntemuksemme arvioitiin korkealle. Viimeisen 12kk aikana kukaan vastanneista ei kokenut, että palvelun laatu olisi huonontunut. Eniten kehitettävää asiakkaamme löysivät proaktiivisuudessamme ja kommunikointimme selkeydessä. Aiomme jatkuvasti pitää yllä ja kehittää kovaa tasoa mediamarkkinoiden asiantuntijana.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys – 9.1
Tavoitettavuus – 9
Luotettavuus – 8,9
Tekninen asiantuntemus – 8,8
Huolellisuus – 8,6
Vastausaika – 8,4
Kommunikoinnin selkeys – 8,3
Mediamarkkinan tuntemus – 8,0
Proaktiivisuus palvelujen tarjonnassa – 7,3

Avoimia palautteita:

“Erittäin mukava asioida teidän kanssanne! Mukava ja nopea palvelu. Kiitos..”

“Kiitos paljon yhteistyöstä ja menestystä vuoteen 2018! Homma on hyvällä mallilla.”

“Joku nimetty kontaktihenkilö olisi hyvä yleisen sähköpostiosoitteen lisäksi.”

“Mainosformaattinne ovat hyviä ja kiitos, että olette joustaneet, kun materiaalia ei ole saatu mainostoimistolta materiaalideadlinien puitteissa. Kuitenkin pari miinusta: Aineisto-ohjeet nettisivuillanne epäselvät.”

Kiitokset kaikista palautteista. Aiomme kehittää esille nostamianne asioita toiminnassamme. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Comments

comments

Lue myös:

Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, All-in-One-ratkaisun, jonka avulla julkaisijat voivat kasvattaa digitaalisten tilausten tuottoja

2018/09/04

Kumppanimme Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, uuden koneoppimiseen perustuvan teknoloigian, jonka avulla voidaan hallita dynaamisia maksumuureja sekä personoituja asiakaskokemuksia. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi.

Lue lisää

Esittelyssä Google Ad Manager

2018/09/03

Kolmen viimeisen vuoden ajan Google on työskennelly tuodakseen DoubleClick Ad Exchangen (AdX) and DoubleClick for Publishers (DFP) yhteen järjestelmään. Tämän päivän DoubleClickiä on kehitetty myös muuten mm. sisältö, mobiiliaplikaatiot ja eri päätelaitteiden videot huomioiden niin, että se voisi lunastaa odotukset seuraavan sukupolven mainosympäristönä.

Lue lisää

Katseet kohti loppuvuoden kehityshankkeita

2018/09/03

Kesällä olemme saaneet ladata akkuja ja iloita toinen toistaan hienoimmista kesäpäivistä. Pian kesä taittuu kirpakkaan syksyy pääsemme nauttimaan pimenevistä illoista. Syksy on myös se hetki kun on aika kääntää katseet kohti loppuvuotta ja ehkä jo ensi vuodenkin kehityshankkeita ja projekteja.

Lue lisää

Esittelyssä Google Marketing Platform

2018/09/03

Google Marketing Platform tuo yheen järjestelmään DoubleClick Digital Marketingin ja Googlen Analytics 360 Suiten digitaalisen median ja asiakaskokemuksen suunnittelun, ostamisen, mittaamisen ja optimoinnin helpottamiseksi. Googlen Marketing Platform auttaa tekemään entistä merkityksellisempää ja tehokkaampaa markkinointia asiakkaiden yksityisyyttä ja omien tietojen hallintaa kunnioittaen.

Lue lisää

Tärkeimmät päivitykset IAB Tech Labin RTB 3.0 Standardiin

2018/09/03

IAB Technology Laboratory on julkaissut kommentointiin OpenRTB standardin toisen vaiheen jatkona viime syyskuussa julkaistun viitekehyksen käyttöönotolle. Tarkoituksena kasvattaa luottamusta mainonnan ohjelmalliseen myyntiin tarjoamalla ostajille lisää läpinäkyvyyttä. Uudet tekniset suuntaviivat on kehitetty tukemaan ohjelmallista kaupankäyntiä ja edistämään ohjelmallisen mainosmyynnin tervettä kasvua.

Lue lisää