Relevantin asiakastyytyväisyys

2018/02/14

Loppuvuodesta 2017 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin Adopsin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt toisen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Suomen asiakkaidemme kokonaisarvosana Relevantin palvelulle oli 8,4 kymmenportaisella asteikolla. Lähes puolet vastanneista koki palvelumme parantuneen edellisvuodesta, muut kokivat sen säilyneen edellisvuoden hyvällä tasolla.

Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, helposti tavoitettavana ja luotettavana. Myös tekninen asiantuntemuksemme arvioitiin korkealle. Viimeisen 12kk aikana kukaan vastanneista ei kokenut, että palvelun laatu olisi huonontunut. Eniten kehitettävää asiakkaamme löysivät proaktiivisuudessamme ja kommunikointimme selkeydessä. Aiomme jatkuvasti pitää yllä ja kehittää kovaa tasoa mediamarkkinoiden asiantuntijana.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys – 9.1
Tavoitettavuus – 9
Luotettavuus – 8,9
Tekninen asiantuntemus – 8,8
Huolellisuus – 8,6
Vastausaika – 8,4
Kommunikoinnin selkeys – 8,3
Mediamarkkinan tuntemus – 8,0
Proaktiivisuus palvelujen tarjonnassa – 7,3

Avoimia palautteita:

“Erittäin mukava asioida teidän kanssanne! Mukava ja nopea palvelu. Kiitos..”

“Kiitos paljon yhteistyöstä ja menestystä vuoteen 2018! Homma on hyvällä mallilla.”

“Joku nimetty kontaktihenkilö olisi hyvä yleisen sähköpostiosoitteen lisäksi.”

“Mainosformaattinne ovat hyviä ja kiitos, että olette joustaneet, kun materiaalia ei ole saatu mainostoimistolta materiaalideadlinien puitteissa. Kuitenkin pari miinusta: Aineisto-ohjeet nettisivuillanne epäselvät.”

Kiitokset kaikista palautteista. Aiomme kehittää esille nostamianne asioita toiminnassamme. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Lue myös:

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää

Vuosittainen Attitudes to Programmatic Advertising raportti on julkaistu – lue mielenkiintoisimmat havainnot

2019/10/04

IAB Europen vuosittain julkaisema “Attitudes to Programmatic Advertising” -raportti on julkaistu taas syyskuussa. Raportti on kattava analyysi mainonnan ohjelmallisen ostamisen tilasta Euroopassa. Jos työskentelet ohjelmallisen parissa suosittelemme sinua tutustumaan raporttiin. Homman helpottamiseksi kokosimme tärkeimmän havainnot.

Lue lisää

Minkälaisia kohdeyleisöjä suomalaiset mainostajat hyödyntävät digitaalisessa mainonnassa?

2019/10/01

Kartoittaaksemme suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohdeyleisöjen hyödyntämisestä mainonnassa toteutimme tutkimuksen kesällä 2019. Kysely toteutettiin nyt toisen kerran. Nyt on aina jakaa keskeisiä havaintojamme teidän kanssanne.

Lue lisää

Tule moikkaamaan meitä Dmexcossa!

2019/08/30

Dmexco järjestetään jälleen Kölnissä 11-12. syyskuuta. Tänä vuonna Relevantilla on Kölnissä oma osasto uusille innovaatioille omistetussa Future Parkissa. Osastomme löytyy Hallista 9 paikalta C-032a. Jos olet tulossa paikan päälle tule ihmeessä käymään. Voit myös sopia ennakkoon tapaamisen Ollin, Petrin tai Ronnyn kanssa.

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Kysely Verkko-ostamisesta toteutettiin Relevant Digitalin ja Tori.fi:n yhteistyönä huhtikuussa 2019. Kysymykset koskivat verkkokaupan valintaan, tuotetietojen etsintään, verkkokaupan palveluun ja käytettyjen tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta liittyviin aihepiireihin.

Lue lisää