Relevant sai uuden ilmeen ja kotisivun

2016/05/26


Verkkomainonnan teknologioita, konsultointia, operatiivisia palveluita ja koulutuksia tarjoava Relevant on uudistanut yritysilmeensä. Yritysilmettä haluttiin raikastaa ja nykyaikaistaa tukemaan entistä paremmin mielikuvaa koko toimialaa kehittävästä edelläkävijästä.

”Mietittiin tiimin kanssa, että vaikka ihan tosissaan bisnestä tehdään meidän asiakkaille, ei meidän tarvitse miltään virastolta näyttää. Laikka punaisena painetaan, mutta kuitenkin rennolla otteella, sellaisella lapsenomaisella innolla ja suurella sydämellä. Näistä lähtökohdista lähdettiin uutta, meille paremmin sopivaa ilmettä työstämään. Graafikko sai ujutettua logoon monitasoista, missiostamme kumpuavaa symboliikkaa, joka kuulosti jännittävältä ja hienolta, melkein kuin ne Da Vinci – koodi kirjan jutut. Vaikka en kaikkea ymmärtänytkään, tuli sellainen fiilis, että nyt saatiin rahalle vastinetta. Mutta ihan meidän näköinen siitä tuli, tyytyväisiä ollaan kyllä. Ja hienon tarran tuosta saa tehtyä läppärin kanteen.” kommentoi uudistusta Relevantin toimitusjohtaja Petri Kokkonen.

Relevantin tavoitteena on olla koko toimialaa uudistava edelläkävijä, joka tekee yritysten ja yksilöiden kohtaamisista verkossa parempia molemmille osapuolille. Uudistetulla verkkosivullaan Relevant tuo esille myyntipuheidensa lisäksi digialan ajankohtaisia ilmiöitä lukijaystävällisellä ja rennolla otteella.

Relevantin uuden ilmeen ja kotisivun toteutti Web designer, Graphic designer & Illustrator Mikko Rauhamäki.

Lisätiedot:
Relevant Partner 4 Media Oy
www.relevant.fi

Suvi Leino, CE & Marketing Manager
+358 40 747 4664

Comments

comments

Lue myös:

Kesäkuun kuulumiset Relevantilta

2018/06/21

Kevät muuttui vauhdilla kesäksi ja pian päästään nauttimaan ansaituista lomista. Vauhti on riittänyt myös Relevantin keväässä. Viimeisimmät viikot ovat meillä kuluneet pitkälti, datan, GDPR:n, erilaisten kehitysprojektien sekä Ad ops hommien parissa.

Lue lisää

Miten Wall Street Journal kasvatti tilaajamääriään yli 30%?

2018/06/20

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä.

Lue lisää

Relevant mukana IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmassa

2018/06/20

Relevant on rekisteröitynyt IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmaan, jonka tarkoituksena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, toimistoja ja mainostajia täyttämään velvoitteensa datan ja henkilötietojen käsittelystä 25.5.2018 sovellettavaksi tulleen yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

Lue lisää

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää

Luvallisesti kerättyjä ja luotettavia kohderyhmiä

2018/05/31

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datakumppanimme noudattavat 25.5.2018 voimaan tulleen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia ja kohderyhmäsegmentit rakennetaan datasta, jonka käyttö on luvallista. Niinpä voit huoletta hyödyntää segmenttejämme Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa.

Lue lisää