Relevant sai uuden ilmeen ja kotisivun

2016/05/26


Verkkomainonnan teknologioita, konsultointia, operatiivisia palveluita ja koulutuksia tarjoava Relevant on uudistanut yritysilmeensä. Yritysilmettä haluttiin raikastaa ja nykyaikaistaa tukemaan entistä paremmin mielikuvaa koko toimialaa kehittävästä edelläkävijästä.

”Mietittiin tiimin kanssa, että vaikka ihan tosissaan bisnestä tehdään meidän asiakkaille, ei meidän tarvitse miltään virastolta näyttää. Laikka punaisena painetaan, mutta kuitenkin rennolla otteella, sellaisella lapsenomaisella innolla ja suurella sydämellä. Näistä lähtökohdista lähdettiin uutta, meille paremmin sopivaa ilmettä työstämään. Graafikko sai ujutettua logoon monitasoista, missiostamme kumpuavaa symboliikkaa, joka kuulosti jännittävältä ja hienolta, melkein kuin ne Da Vinci – koodi kirjan jutut. Vaikka en kaikkea ymmärtänytkään, tuli sellainen fiilis, että nyt saatiin rahalle vastinetta. Mutta ihan meidän näköinen siitä tuli, tyytyväisiä ollaan kyllä. Ja hienon tarran tuosta saa tehtyä läppärin kanteen.” kommentoi uudistusta Relevantin toimitusjohtaja Petri Kokkonen.

Relevantin tavoitteena on olla koko toimialaa uudistava edelläkävijä, joka tekee yritysten ja yksilöiden kohtaamisista verkossa parempia molemmille osapuolille. Uudistetulla verkkosivullaan Relevant tuo esille myyntipuheidensa lisäksi digialan ajankohtaisia ilmiöitä lukijaystävällisellä ja rennolla otteella.

Relevantin uuden ilmeen ja kotisivun toteutti Web designer, Graphic designer & Illustrator Mikko Rauhamäki.

Lisätiedot:
Relevant Partner 4 Media Oy
www.relevant.fi

Suvi Leino, CE & Marketing Manager
+358 40 747 4664

Lue myös:

Mitä kannattaa huomoida kun teet uudelleenkohdennusta eli retargetointia – viisi vinkkiä!

2020/06/16

Uudelleenkohdennus eli retargetointi tarkoittaa muistuttavien mainosten näyttämistä sivustolla jo vierailleille. Alkuun uudelleenkohdentamisessa pääsee melko helposti, mutta kannattaa silti kiinnittää huomiota muutamaan asiaan, jotta kampanjat toimisivat tehokkaasti. Kokosimme blogiimme viisi vinkkiä!

Lue lisää

5 tapaa tehdä yleisökohdennusta digitaalisessa markkinoinnissa

2020/05/13

Moni mainostaja miettii, miten voisi hyödyntää dataa markkinoinnissaan ja miten digimainonnasta saisi enemmän tehoja irti. Jotta potentiaalisia asiakkaita voidaan tavoittaa verkossa paremmin kannattaa alkuun tutustua erilaisiin tapoihin tehdä yleisökohdennusta ja sen jälkeen lähteä toteuttamaan itsellesi parhaiten soveltuvia vaihtoehtoja.

Lue lisää

Tilaajamyynnin kasvattamiseen: Piano – The digital business platform

2020/04/29

Piano auttaa medioita rakentamaan sitoutuneita yleisöjä sekä kasvattamaan tilausmyyntituottoja. Jos haluat ymmärtää paremmin yleisösi tarpeita, kasvattaa rekisteröityneiden käyttäjien määrää ja kehittää maksullisen sisällön strategiaa, Piano tarjoaa joustavat työkalut tavoitteiden saavuttamiseen.

Lue lisää

Consent Management Platform – Vaihtoehtoja IAB TCF:n noudattamiseksi

2020/04/22

Toimiala on sopinut, että TCF:n uusimman version 2.0 käytöstä tulee datakohdennetun mainonnan toimivuuden edellytys elokuun puolivälissä 2020. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ohjelmallisen ostamisen ja myymisen toimivuus edellyttää TCF:ää tukevan CMP:n käyttöönottoa 15.8.2020 mennessä.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin in-housing – edut, haasteet ja vaikutukset

2020/04/14

Digitaalisen markkinoinnin in-housingilla tarkoitetaan pääsääntöisesti sitä, että mainostajat kasvattavat omia kyvykkyyksiään digitaalisen markkinoinnin saralla hankimalla itselleen tarvittavat teknologiat ja osaamisen. Skaala on laaja. Joillekin yrityksille tämä voi tarkoittaa markkinointiteknologian ja datan omistajuutta, toisille sisällöntuotantoa, kolmansille kaikkea, sisältäen teknologian, tuotannon, mediasuunnittelun ja ostamisen.

Lue lisää