Relevant kasvaa ja kansainvälistyy

2016/06/07


Verkkomainonnan ja – medioiden teknologioita, operatiivisia palveluita ja konsultointia tarjoava Relevant laajenee skandinaaviseksi toimijaksi yhdistymällä Tanskalaisen Digidee ApS:n, ja Tanskalais – Suomalaisen Twomoon Digital Oy:n kanssa. Yhdistymisen myötä Relevantilla on jatkossa toimisto myös Kööpenhaminassa.

Yritysten välinen yhteistyö on ollut tiivistä jo vuosien ajan. Hyvin sujuneen yhteistyön seurauksena on luonnollista jatkaa toimintaa yhtenä yrityksenä. Yhdistyminen tuo Relevantiin lisää resursseja, mainosteknologia osaamista sekä vankkaa kokemusta alalta. Yhdistymisen keskeisenä tavoitteena on kehittää ja kasvattaa liiketoimintaa kaikissa pohjoismaissa.

Vahvempien resurssien avulla pystymme palvelemaan myös suomalaisia asiakkaita paremmin. ”Tanska on joillain verkkomainonnan osa-alueilla Suomea edellä. Relevantin tiimiin hyppäävät Otto Neubert ja Ronny Linder tuovat yhdessä muun tiimin kanssa vuosikymmeniä lisää mainosteknologiaosaamista myös Suomalaisten asiakkaiden hyödynnettäväksi” kommentoi yhdistymistä Relevantin CEO Petri Kokkonen.

”Näemme muutoksen erittäin positiivisena ja koemme yhdessä olevamme merkittävästi vahvempia pohjoismaisella pelikentällä. Ollaan koko firma ihan tohkeissaan, kansainvälistyminen on meille upea juttu!” jatkaa Kokkonen.

Lisätiedot:

Petri Kokkonen, CEO

+ 358 40 833 5077

Comments

comments

Lue myös:

Kesäkuun kuulumiset Relevantilta

2018/06/21

Kevät muuttui vauhdilla kesäksi ja pian päästään nauttimaan ansaituista lomista. Vauhti on riittänyt myös Relevantin keväässä. Viimeisimmät viikot ovat meillä kuluneet pitkälti, datan, GDPR:n, erilaisten kehitysprojektien sekä Ad ops hommien parissa.

Lue lisää

Miten Wall Street Journal kasvatti tilaajamääriään yli 30%?

2018/06/20

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä.

Lue lisää

Relevant mukana IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmassa

2018/06/20

Relevant on rekisteröitynyt IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmaan, jonka tarkoituksena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, toimistoja ja mainostajia täyttämään velvoitteensa datan ja henkilötietojen käsittelystä 25.5.2018 sovellettavaksi tulleen yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

Lue lisää

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää

Luvallisesti kerättyjä ja luotettavia kohderyhmiä

2018/05/31

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datakumppanimme noudattavat 25.5.2018 voimaan tulleen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia ja kohderyhmäsegmentit rakennetaan datasta, jonka käyttö on luvallista. Niinpä voit huoletta hyödyntää segmenttejämme Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa.

Lue lisää