Relevant kasvaa ja kansainvälistyy

2016/06/07


Verkkomainonnan ja – medioiden teknologioita, operatiivisia palveluita ja konsultointia tarjoava Relevant laajenee skandinaaviseksi toimijaksi yhdistymällä Tanskalaisen Digidee ApS:n, ja Tanskalais – Suomalaisen Twomoon Digital Oy:n kanssa. Yhdistymisen myötä Relevantilla on jatkossa toimisto myös Kööpenhaminassa.

Yritysten välinen yhteistyö on ollut tiivistä jo vuosien ajan. Hyvin sujuneen yhteistyön seurauksena on luonnollista jatkaa toimintaa yhtenä yrityksenä. Yhdistyminen tuo Relevantiin lisää resursseja, mainosteknologia osaamista sekä vankkaa kokemusta alalta. Yhdistymisen keskeisenä tavoitteena on kehittää ja kasvattaa liiketoimintaa kaikissa pohjoismaissa.

Vahvempien resurssien avulla pystymme palvelemaan myös suomalaisia asiakkaita paremmin. ”Tanska on joillain verkkomainonnan osa-alueilla Suomea edellä. Relevantin tiimiin hyppäävät Otto Neubert ja Ronny Linder tuovat yhdessä muun tiimin kanssa vuosikymmeniä lisää mainosteknologiaosaamista myös Suomalaisten asiakkaiden hyödynnettäväksi” kommentoi yhdistymistä Relevantin CEO Petri Kokkonen.

”Näemme muutoksen erittäin positiivisena ja koemme yhdessä olevamme merkittävästi vahvempia pohjoismaisella pelikentällä. Ollaan koko firma ihan tohkeissaan, kansainvälistyminen on meille upea juttu!” jatkaa Kokkonen.

Lisätiedot:

Petri Kokkonen, CEO

+ 358 40 833 5077

Lue myös:

Mitä kannattaa huomoida kun teet uudelleenkohdennusta eli retargetointia – viisi vinkkiä!

2020/06/16

Uudelleenkohdennus eli retargetointi tarkoittaa muistuttavien mainosten näyttämistä sivustolla jo vierailleille. Alkuun uudelleenkohdentamisessa pääsee melko helposti, mutta kannattaa silti kiinnittää huomiota muutamaan asiaan, jotta kampanjat toimisivat tehokkaasti. Kokosimme blogiimme viisi vinkkiä!

Lue lisää

5 tapaa tehdä yleisökohdennusta digitaalisessa markkinoinnissa

2020/05/13

Moni mainostaja miettii, miten voisi hyödyntää dataa markkinoinnissaan ja miten digimainonnasta saisi enemmän tehoja irti. Jotta potentiaalisia asiakkaita voidaan tavoittaa verkossa paremmin kannattaa alkuun tutustua erilaisiin tapoihin tehdä yleisökohdennusta ja sen jälkeen lähteä toteuttamaan itsellesi parhaiten soveltuvia vaihtoehtoja.

Lue lisää

Tilaajamyynnin kasvattamiseen: Piano – The digital business platform

2020/04/29

Piano auttaa medioita rakentamaan sitoutuneita yleisöjä sekä kasvattamaan tilausmyyntituottoja. Jos haluat ymmärtää paremmin yleisösi tarpeita, kasvattaa rekisteröityneiden käyttäjien määrää ja kehittää maksullisen sisällön strategiaa, Piano tarjoaa joustavat työkalut tavoitteiden saavuttamiseen.

Lue lisää

Consent Management Platform – Vaihtoehtoja IAB TCF:n noudattamiseksi

2020/04/22

Toimiala on sopinut, että TCF:n uusimman version 2.0 käytöstä tulee datakohdennetun mainonnan toimivuuden edellytys elokuun puolivälissä 2020. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ohjelmallisen ostamisen ja myymisen toimivuus edellyttää TCF:ää tukevan CMP:n käyttöönottoa 15.8.2020 mennessä.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin in-housing – edut, haasteet ja vaikutukset

2020/04/14

Digitaalisen markkinoinnin in-housingilla tarkoitetaan pääsääntöisesti sitä, että mainostajat kasvattavat omia kyvykkyyksiään digitaalisen markkinoinnin saralla hankimalla itselleen tarvittavat teknologiat ja osaamisen. Skaala on laaja. Joillekin yrityksille tämä voi tarkoittaa markkinointiteknologian ja datan omistajuutta, toisille sisällöntuotantoa, kolmansille kaikkea, sisältäen teknologian, tuotannon, mediasuunnittelun ja ostamisen.

Lue lisää