Relevant kasvaa ja kansainvälistyy

2016/06/07


Verkkomainonnan ja – medioiden teknologioita, operatiivisia palveluita ja konsultointia tarjoava Relevant laajenee skandinaaviseksi toimijaksi yhdistymällä Tanskalaisen Digidee ApS:n, ja Tanskalais – Suomalaisen Twomoon Digital Oy:n kanssa. Yhdistymisen myötä Relevantilla on jatkossa toimisto myös Kööpenhaminassa.

Yritysten välinen yhteistyö on ollut tiivistä jo vuosien ajan. Hyvin sujuneen yhteistyön seurauksena on luonnollista jatkaa toimintaa yhtenä yrityksenä. Yhdistyminen tuo Relevantiin lisää resursseja, mainosteknologia osaamista sekä vankkaa kokemusta alalta. Yhdistymisen keskeisenä tavoitteena on kehittää ja kasvattaa liiketoimintaa kaikissa pohjoismaissa.

Vahvempien resurssien avulla pystymme palvelemaan myös suomalaisia asiakkaita paremmin. ”Tanska on joillain verkkomainonnan osa-alueilla Suomea edellä. Relevantin tiimiin hyppäävät Otto Neubert ja Ronny Linder tuovat yhdessä muun tiimin kanssa vuosikymmeniä lisää mainosteknologiaosaamista myös Suomalaisten asiakkaiden hyödynnettäväksi” kommentoi yhdistymistä Relevantin CEO Petri Kokkonen.

”Näemme muutoksen erittäin positiivisena ja koemme yhdessä olevamme merkittävästi vahvempia pohjoismaisella pelikentällä. Ollaan koko firma ihan tohkeissaan, kansainvälistyminen on meille upea juttu!” jatkaa Kokkonen.

Lisätiedot:

Petri Kokkonen, CEO

+ 358 40 833 5077

Lue myös:

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää

Vuosittainen Attitudes to Programmatic Advertising raportti on julkaistu – lue mielenkiintoisimmat havainnot

2019/10/04

IAB Europen vuosittain julkaisema “Attitudes to Programmatic Advertising” -raportti on julkaistu taas syyskuussa. Raportti on kattava analyysi mainonnan ohjelmallisen ostamisen tilasta Euroopassa. Jos työskentelet ohjelmallisen parissa suosittelemme sinua tutustumaan raporttiin. Homman helpottamiseksi kokosimme tärkeimmän havainnot.

Lue lisää

Minkälaisia kohdeyleisöjä suomalaiset mainostajat hyödyntävät digitaalisessa mainonnassa?

2019/10/01

Kartoittaaksemme suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohdeyleisöjen hyödyntämisestä mainonnassa toteutimme tutkimuksen kesällä 2019. Kysely toteutettiin nyt toisen kerran. Nyt on aina jakaa keskeisiä havaintojamme teidän kanssanne.

Lue lisää

Tule moikkaamaan meitä Dmexcossa!

2019/08/30

Dmexco järjestetään jälleen Kölnissä 11-12. syyskuuta. Tänä vuonna Relevantilla on Kölnissä oma osasto uusille innovaatioille omistetussa Future Parkissa. Osastomme löytyy Hallista 9 paikalta C-032a. Jos olet tulossa paikan päälle tule ihmeessä käymään. Voit myös sopia ennakkoon tapaamisen Ollin, Petrin tai Ronnyn kanssa.

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Kysely Verkko-ostamisesta toteutettiin Relevant Digitalin ja Tori.fi:n yhteistyönä huhtikuussa 2019. Kysymykset koskivat verkkokaupan valintaan, tuotetietojen etsintään, verkkokaupan palveluun ja käytettyjen tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta liittyviin aihepiireihin.

Lue lisää