Relevant kasvaa ja kansainvälistyy

2016/06/07


Verkkomainonnan ja – medioiden teknologioita, operatiivisia palveluita ja konsultointia tarjoava Relevant laajenee skandinaaviseksi toimijaksi yhdistymällä Tanskalaisen Digidee ApS:n, ja Tanskalais – Suomalaisen Twomoon Digital Oy:n kanssa. Yhdistymisen myötä Relevantilla on jatkossa toimisto myös Kööpenhaminassa.

Yritysten välinen yhteistyö on ollut tiivistä jo vuosien ajan. Hyvin sujuneen yhteistyön seurauksena on luonnollista jatkaa toimintaa yhtenä yrityksenä. Yhdistyminen tuo Relevantiin lisää resursseja, mainosteknologia osaamista sekä vankkaa kokemusta alalta. Yhdistymisen keskeisenä tavoitteena on kehittää ja kasvattaa liiketoimintaa kaikissa pohjoismaissa.

Vahvempien resurssien avulla pystymme palvelemaan myös suomalaisia asiakkaita paremmin. ”Tanska on joillain verkkomainonnan osa-alueilla Suomea edellä. Relevantin tiimiin hyppäävät Otto Neubert ja Ronny Linder tuovat yhdessä muun tiimin kanssa vuosikymmeniä lisää mainosteknologiaosaamista myös Suomalaisten asiakkaiden hyödynnettäväksi” kommentoi yhdistymistä Relevantin CEO Petri Kokkonen.

”Näemme muutoksen erittäin positiivisena ja koemme yhdessä olevamme merkittävästi vahvempia pohjoismaisella pelikentällä. Ollaan koko firma ihan tohkeissaan, kansainvälistyminen on meille upea juttu!” jatkaa Kokkonen.

Lisätiedot:

Petri Kokkonen, CEO

+ 358 40 833 5077

Lue myös:

Miksi ostaa mainontaa ohjelmallisesti?

2020/01/20

Mainostajan näkökulmasta mainonnan ohjelmallisella ostamisella haetaan erityisesti tehokkuutta ja datan hyödyntämisen rooli korostuu. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen tarjoaakin paljon hyötyjä mainostajalle, keräsimme tähän keskeisimpiä.

Lue lisää

Mitä ovat 1st, 2nd ja 3rd party data ja miten niitä voidaan hyödyntää markkinoinnissa?

2019/11/29

Data on yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin vetureista. Markkinoijan yksi suurimmista haasteista kiteytyykin datan ymmärtämiseen, priorisointiin sekä käyttökelpoiseksi saattamiseen. Se minkälaisesta datasta on sinulle markkinoijana eniten hyötyä riippuu nykytilanteesta sekä tavoitteistasi.

Lue lisää

Ketä TCF 2.0 koskee, mitä pitää tehdä ja missä mennään nyt?

2019/11/27

TCF, eli Transparency & Consent Framework, on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan (tai kiellon) välittämisen ymmärrettävässä muodossa digitaalisen mainosmaailman toimijoille. Yhteiselle standardille on tarve, koska markkinassa toimii suuri joukko dataa hyödyntäviä toimijoita.

Lue lisää

MTVuutiset.fi liittyy Relevant Audienceen, josta tulee Suomen suurin riippumaton datamarkkinapaikka

2019/11/21

MTVuutiset.fi liittyy Suomen suurimpaan riippumattomaan datamarkkinapaikkaan Relevant Audienceen. Se käsittää tällä hetkellä 18 miljoonaa uniikkia selainta, sekä 500 miljoonaa datakeräystapahtumaa kuukaudessa.

Lue lisää

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää