Relevant Digitalin asiakastyytyväisyys

2020/03/06

Loppuvuodesta 2019 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt neljännen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Asiakkaidemme kokonaisarvosana Relevantin palvelulle oli 8,2 kymmenportaisella asteikolla. Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, luotettavana ja helposti tavoitettavana. Myös tekninen asiantuntemuksemme arvioitiin korkealle. Eniten kehitettävää asiakkaamme löysivät proaktiivisuudessamme, kommunikointimme selkeydessä sekä vastausajoissa. Aiomme jatkuvasti pitää yllä ja kehittää kovaa tasoa mediamarkkinan asiantuntijana.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys – 9.1
Tavoitettavuus – 8.9
Tekninen asiantuntemus – 8.6
Luotettavuus – 8.5
Mediamarkkinan tuntemus – 8.5
Huolellisuus – 8.3
Kommunikoinnin selkeys – 8.1
Vastausaika – 7.9
Proaktiivisuus palvelujen tarjonnassa – 7.4

Avoimia palautteita

“Asiantuntemus on korkeatasoista.”
“Hyvin sujuu, jatkakaa samaan malliin!”
“Kiitokset hyvästä palvelusta, loistavista tiimistä ja asiantuntemuksessa eri konsultointiprojekteissa.”
“Olen erittäin tyytyväinen palvelun tasoon ja vastausaikoihin.”
“Iso kiitos Olli Järvilehdolle!”
“Palvelutarjonta on kehittynyt meidän näkökulmastamme oikeaan suuntaan. Mahtavaa!”
“Iso kiitos Latelle hyvästä palvelusta ja nopeasta avusta:-)”
“Myös tänään sain nopeaa apua Relevantilta ad hoc tapauksessa. Kiitos!“

Kiitokset kaikista palautteista. Aiomme kehittää esille nostamianne asioita toiminnassamme. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Lue myös:

Millä korvaisimme kolmannen osapuolen evästeen?

2020/03/19

Google ilmoitti estävänsä kolmannen osapuolen evästeet Chrome selaimessa kahden vuoden kuluessa. Heti Googlen ilmoituksen jälkeen alkoivat spekulaatiot siitä, mikä tulee korvaamaan kolmannen osapuolen evästeet tulevaisuudessa. Näkemys tulevasta tuntuu vaihtelevan melko lailla sen mukaan kenen näkökulmasta asiaa tarkastelee. Tässä tekstissä avaamme hieman Googlen visiota aiheen tiimoilta.

Lue lisää

Display kampanjan ostaminen Googlen kautta – Mitä eroa on Display & Video 360:n ja Google Adsin välillä?

2020/03/05

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjan ostamiseen kaksi vaihtoehtoa. Toinen on Google Adsin kautta ostettava Google Display Network. Ja toinen on vaativampaan käyttöön suunnattu Google Marketing Platformiin kuuluva alusta Display & Video 360, jonka kanssa yhdessä usein käytetään myös Campaign Manager (CM) alustaa. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Tapaa meidät näissä tapahtumissa vuonna 2020

2020/03/03

Tänä vuonna olemme paikalla ainakin näissä tapahtumissa. Jos olet itse osallistumassa ja haluat tavata meitä, olethan yhteydessä tai jätä yhteydenottopyyntö.

Lue lisää

Miten Googlen kolmannen osapuolen evästeiden kieltäminen tulee vaikuttamaan digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin?

2020/02/03

Google ilmoitti päätöksestään estää kolmansien osapuolten evästeet Chrome selaimesta kahden vuoden kuluessa. Käytännössä tämä tulee tarkoittamaan sitä, että käyttäjädatan kerääminen ja mainonnan kohdentaminen tulee kokemaan ison muutoksen, sillä Chrome hallitsee lähes 70 prosenttia pöytäkoneiden selainmarkkinoista.

Lue lisää

Digitaalinen markkinointi 2020 – mikä tänä vuonna on pinnalla? 

2020/02/03

Tyypillisesti alkuvuodesta arvaillaan, mitkä teemat nousevat digitaalisessa markkinonnissa kuumimmiksi puheenaiheiksi kuluvan vuoden aikana. Mikä on jo muuttanut digitaalista maailmaa ja mikä häämöttää nurkan takana? Mihin kysymyksiin etsitään kuumeisesti vastauksia?

Lue lisää