Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita.

Meille datan lähde ja laatu on tärkeitä, jotta tarjoamistamme segmenteistä on aidosti hyötyä mainostajalle. Relevant Audienceen on liittynyt jo kattava määrä laadukkaita yleisödatan tarjoajia ja tavoitamme jo noin 15 miljoonaa suomalaista selainta 30 päivän aikana. Ylpeänä voimme kertoa, että uusimmat datakumppanimme ovat Kaleva, Finnkino ja GoGolf. Tarjolla olevien yleisöjen määrä kasvaa jatkuvasti ja uusien kumppaneiden myötä saamme tarjolle lisää mielenkiintoisia segmenttejä. Otathan rohkeasti yhteyttä, jos sinulla olisi tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä segmentteihin liittyen. Mikäli toivomasi yleisö on mahdollista luoda kumppaniemme datasta luomme segmentit ostettavaksi ilman erillistä veloitusta.

Löydät tarjolla olevat segmentit helposti Segment Finderista

Helpottaaksemme Relevant Audiencen kohderyhmätarjonnan löytämistä eri osto-aluistoista olemme julkaisseet Segment Finderin. Segment Finderisita löydät tarjolla olevat segmenttimme ja voit filtteröidä niitä maan, segmentin tyypin ja IAB:n kiinnostuskategorioiden mukaan. Segment Finderista näet myös tarjolla olevien yleisösegmenttien koot ja datan iän.. klikkaa tästä Segment Finderiin.

Miten voin ostaa segmenttejä?

Löydät valikoiman segmenttejämme Adformin DSP:stä (Demand side Platform) ja DoubleClickin Bid Managerista Relevant Audiencen alta. Segmenttejämme on saatavilla myös AppNexuksen kautta. Jos haluat ostaa segmenttejä AppNexuksen kautta olethan meihin yhteydessä niin aktivoimme ne käyttöösi. Kehitämme tuotteitamme jatkuvasti ja tulemme laajentamaan tarjontamme myös muihin ostojärjestelmiin.

Katso ohjeet miten löydät Relevant Audience yleisö segmenttejä:
Adform
DoubleClick Bid Manager
AppNexus

Mikäli sinulla on kysyttävää Relevant Audienceen liittyen tai toiveita segmenttien suhteen, ota yhteyttä Olliin.
olli.jarvilehto@relevant.fi +358 44 376 8037.

Lue myös:

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää

Vuosittainen Attitudes to Programmatic Advertising raportti on julkaistu – lue mielenkiintoisimmat havainnot

2019/10/04

IAB Europen vuosittain julkaisema “Attitudes to Programmatic Advertising” -raportti on julkaistu taas syyskuussa. Raportti on kattava analyysi mainonnan ohjelmallisen ostamisen tilasta Euroopassa. Jos työskentelet ohjelmallisen parissa suosittelemme sinua tutustumaan raporttiin. Homman helpottamiseksi kokosimme tärkeimmän havainnot.

Lue lisää

Minkälaisia kohdeyleisöjä suomalaiset mainostajat hyödyntävät digitaalisessa mainonnassa?

2019/10/01

Kartoittaaksemme suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohdeyleisöjen hyödyntämisestä mainonnassa toteutimme tutkimuksen kesällä 2019. Kysely toteutettiin nyt toisen kerran. Nyt on aina jakaa keskeisiä havaintojamme teidän kanssanne.

Lue lisää

Tule moikkaamaan meitä Dmexcossa!

2019/08/30

Dmexco järjestetään jälleen Kölnissä 11-12. syyskuuta. Tänä vuonna Relevantilla on Kölnissä oma osasto uusille innovaatioille omistetussa Future Parkissa. Osastomme löytyy Hallista 9 paikalta C-032a. Jos olet tulossa paikan päälle tule ihmeessä käymään. Voit myös sopia ennakkoon tapaamisen Ollin, Petrin tai Ronnyn kanssa.

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Kysely Verkko-ostamisesta toteutettiin Relevant Digitalin ja Tori.fi:n yhteistyönä huhtikuussa 2019. Kysymykset koskivat verkkokaupan valintaan, tuotetietojen etsintään, verkkokaupan palveluun ja käytettyjen tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta liittyviin aihepiireihin.

Lue lisää