Relevant Audiencessa mukana uusia kumppaneita!

2017/06/22

Relevant Audience yhdistää datan myyjät ja laadukkaita kohderyhmäsegmenttejä sekä joustavaa, ratkaisukeskeistä palvelua arvostavat datan ostajat. Tavoitteenamme on kaupallistaa dataa reilulla, läpinäkyvällä ja luotettavalla tavalla sekä tarjota mainostajille sopivampia yleisöjä. Meille se tarkoittaa luotettavaa ja sujuvaa kumppanuutta datan tarjoajien kanssa sekä läpinäkyvyyttä ja tasokasta palvelua dataa hyödyntäville.

Relevant Audienceen on liittynyt merkittävä joukko laadukkaita ja mielenkiintoisia yleisödatan tarjoajia. Ylpeinä voimme kertoa uusimman kumppanimme olevan Liiga. Muita kumppaneitamme ovat mm. Mediatalo Keskisuomalainen, Foreca, Fonecta, Duunitori, Bauer Media. Toimintamme on lähtenyt mukavasti käyntiin myös Tanskassa, jossa uusia kumppaneitamme ovat mm. Reisegiganten, Tipsbladet, Gaffa, Vores Villa, Mobilselskabet ja Bloggers Delight.

Yleisösegmenttimme koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 170 erilaista yleisösegmenttiä. Uusimpia saatavilla olevia segmenttejä ovat mm. ulkomaan matkailijat sekä lemmikeistä kiinnostuneet. Panostamme erityisesti mainostajien tarpeisiin räätälöityihin sekä sesonkiluontoisiin segmentteihin. Löydät segmenttimme Adfromin DSP:stä “Relevant Audience” seatin alta, sekä Googlen DBM:stä hakusanalla “Relevant Audience”.

Relevant Audience taustalla häärii Data Analyst Specialist Tiina Kivilahti, joka toteuttaa datan ostajien ja tarjoajien toiveita segmentteihin liittyen Olli Järvilehdon vastatessa kaupallisesta kehityksestä. Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat jutella lisää. Voit laittaa meille palautetta myös siitä, millaisia yleisöjä toivoisit olevan tarjolla Relevant Audiencessa.

Rentouttavaa ja aurinkoista kesää toivottaen,

Relevant Audience Tiimi

petri.kokkonen(a)relevant.fi
+358 40 833 507

olli.jarvilehto(a)relevant.fi
+358 44 378 8037

tiina.kivilahti(a)relevant.fi
+358 45 123 3886

Comments

comments

Lue myös:

Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, All-in-One-ratkaisun, jonka avulla julkaisijat voivat kasvattaa digitaalisten tilausten tuottoja

2018/09/04

Kumppanimme Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, uuden koneoppimiseen perustuvan teknoloigian, jonka avulla voidaan hallita dynaamisia maksumuureja sekä personoituja asiakaskokemuksia. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi.

Lue lisää

Esittelyssä Google Ad Manager

2018/09/03

Kolmen viimeisen vuoden ajan Google on työskennelly tuodakseen DoubleClick Ad Exchangen (AdX) and DoubleClick for Publishers (DFP) yhteen järjestelmään. Tämän päivän DoubleClickiä on kehitetty myös muuten mm. sisältö, mobiiliaplikaatiot ja eri päätelaitteiden videot huomioiden niin, että se voisi lunastaa odotukset seuraavan sukupolven mainosympäristönä.

Lue lisää

Katseet kohti loppuvuoden kehityshankkeita

2018/09/03

Kesällä olemme saaneet ladata akkuja ja iloita toinen toistaan hienoimmista kesäpäivistä. Pian kesä taittuu kirpakkaan syksyy pääsemme nauttimaan pimenevistä illoista. Syksy on myös se hetki kun on aika kääntää katseet kohti loppuvuotta ja ehkä jo ensi vuodenkin kehityshankkeita ja projekteja.

Lue lisää

Esittelyssä Google Marketing Platform

2018/09/03

Google Marketing Platform tuo yheen järjestelmään DoubleClick Digital Marketingin ja Googlen Analytics 360 Suiten digitaalisen median ja asiakaskokemuksen suunnittelun, ostamisen, mittaamisen ja optimoinnin helpottamiseksi. Googlen Marketing Platform auttaa tekemään entistä merkityksellisempää ja tehokkaampaa markkinointia asiakkaiden yksityisyyttä ja omien tietojen hallintaa kunnioittaen.

Lue lisää

Tärkeimmät päivitykset IAB Tech Labin RTB 3.0 Standardiin

2018/09/03

IAB Technology Laboratory on julkaissut kommentointiin OpenRTB standardin toisen vaiheen jatkona viime syyskuussa julkaistun viitekehyksen käyttöönotolle. Tarkoituksena kasvattaa luottamusta mainonnan ohjelmalliseen myyntiin tarjoamalla ostajille lisää läpinäkyvyyttä. Uudet tekniset suuntaviivat on kehitetty tukemaan ohjelmallista kaupankäyntiä ja edistämään ohjelmallisen mainosmyynnin tervettä kasvua.

Lue lisää