Relevant Audiencessa mukana uusia kumppaneita!

2017/06/22

Relevant Audience yhdistää datan myyjät ja laadukkaita kohderyhmäsegmenttejä sekä joustavaa, ratkaisukeskeistä palvelua arvostavat datan ostajat. Tavoitteenamme on kaupallistaa dataa reilulla, läpinäkyvällä ja luotettavalla tavalla sekä tarjota mainostajille sopivampia yleisöjä. Meille se tarkoittaa luotettavaa ja sujuvaa kumppanuutta datan tarjoajien kanssa sekä läpinäkyvyyttä ja tasokasta palvelua dataa hyödyntäville.

Relevant Audienceen on liittynyt merkittävä joukko laadukkaita ja mielenkiintoisia yleisödatan tarjoajia. Ylpeinä voimme kertoa uusimman kumppanimme olevan Liiga. Muita kumppaneitamme ovat mm. Mediatalo Keskisuomalainen, Foreca, Fonecta, Duunitori, Bauer Media. Toimintamme on lähtenyt mukavasti käyntiin myös Tanskassa, jossa uusia kumppaneitamme ovat mm. Reisegiganten, Tipsbladet, Gaffa, Vores Villa, Mobilselskabet ja Bloggers Delight.

Yleisösegmenttimme koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 170 erilaista yleisösegmenttiä. Uusimpia saatavilla olevia segmenttejä ovat mm. ulkomaan matkailijat sekä lemmikeistä kiinnostuneet. Panostamme erityisesti mainostajien tarpeisiin räätälöityihin sekä sesonkiluontoisiin segmentteihin. Löydät segmenttimme Adfromin DSP:stä “Relevant Audience” seatin alta, sekä Googlen DBM:stä hakusanalla “Relevant Audience”.

Relevant Audience taustalla häärii Data Analyst Specialist Tiina Kivilahti, joka toteuttaa datan ostajien ja tarjoajien toiveita segmentteihin liittyen Olli Järvilehdon vastatessa kaupallisesta kehityksestä. Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat jutella lisää. Voit laittaa meille palautetta myös siitä, millaisia yleisöjä toivoisit olevan tarjolla Relevant Audiencessa.

Rentouttavaa ja aurinkoista kesää toivottaen,

Relevant Audience Tiimi

petri.kokkonen(a)relevant.fi
+358 40 833 507

olli.jarvilehto(a)relevant.fi
+358 44 378 8037

tiina.kivilahti(a)relevant.fi
+358 45 123 3886

Lue myös:

Mitä kannattaa huomoida kun teet uudelleenkohdennusta eli retargetointia – viisi vinkkiä!

2020/06/16

Uudelleenkohdennus eli retargetointi tarkoittaa muistuttavien mainosten näyttämistä sivustolla jo vierailleille. Alkuun uudelleenkohdentamisessa pääsee melko helposti, mutta kannattaa silti kiinnittää huomiota muutamaan asiaan, jotta kampanjat toimisivat tehokkaasti. Kokosimme blogiimme viisi vinkkiä!

Lue lisää

5 tapaa tehdä yleisökohdennusta digitaalisessa markkinoinnissa

2020/05/13

Moni mainostaja miettii, miten voisi hyödyntää dataa markkinoinnissaan ja miten digimainonnasta saisi enemmän tehoja irti. Jotta potentiaalisia asiakkaita voidaan tavoittaa verkossa paremmin kannattaa alkuun tutustua erilaisiin tapoihin tehdä yleisökohdennusta ja sen jälkeen lähteä toteuttamaan itsellesi parhaiten soveltuvia vaihtoehtoja.

Lue lisää

Tilaajamyynnin kasvattamiseen: Piano – The digital business platform

2020/04/29

Piano auttaa medioita rakentamaan sitoutuneita yleisöjä sekä kasvattamaan tilausmyyntituottoja. Jos haluat ymmärtää paremmin yleisösi tarpeita, kasvattaa rekisteröityneiden käyttäjien määrää ja kehittää maksullisen sisällön strategiaa, Piano tarjoaa joustavat työkalut tavoitteiden saavuttamiseen.

Lue lisää

Consent Management Platform – Vaihtoehtoja IAB TCF:n noudattamiseksi

2020/04/22

Toimiala on sopinut, että TCF:n uusimman version 2.0 käytöstä tulee datakohdennetun mainonnan toimivuuden edellytys elokuun puolivälissä 2020. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ohjelmallisen ostamisen ja myymisen toimivuus edellyttää TCF:ää tukevan CMP:n käyttöönottoa 15.8.2020 mennessä.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin in-housing – edut, haasteet ja vaikutukset

2020/04/14

Digitaalisen markkinoinnin in-housingilla tarkoitetaan pääsääntöisesti sitä, että mainostajat kasvattavat omia kyvykkyyksiään digitaalisen markkinoinnin saralla hankimalla itselleen tarvittavat teknologiat ja osaamisen. Skaala on laaja. Joillekin yrityksille tämä voi tarkoittaa markkinointiteknologian ja datan omistajuutta, toisille sisällöntuotantoa, kolmansille kaikkea, sisältäen teknologian, tuotannon, mediasuunnittelun ja ostamisen.

Lue lisää