Relevant aloittaa yhteistyön Smart AdServerin kanssa Pohjoismaissa

2016/08/24


Relevant Partner 4 Media Oy aloittaa yhteistyön Smart AdServerin kanssa, joka on yksi alan johtavista digitaalisen mainonnanhallinnan alustoista. Sopimuksen myötä Relevant edustaa Smart Adserveriä yksinoikeudella Suomessa, Tanskassa, Norjassa ja Ruotsissa.

Smart AdServer on riippumaton, julkaisijoihin keskittynyt täyden palvelun alusta. Sen avulla julkaisija voi hallita digitaalista mainontaa kaikissa muodoissa (display, rich media, video, natiivi), kaikilla näytöillä (dektop, app, mobiili) ja kaikissa myyntikanavissa (suora, RTB, automated guaranteed) optimoiden saumattomasti parhaat mahdolliset tulot. Smart AdServer CEO, Cyrille Geffray selventää: “Kumppanuus Relevantin kanssa antaa meille eväät laajentaa hyvin dynaamiselle ja potentiaaliselle markkina-alueelle. Ainutlaatuinen alustamme yhdessä Relevantin ammattitaitoisen tiimin kanssa tarjoaa julkaisijoille loistavat työvälineet mainosinventaarin arvon ja tuottojen maksimointiin.”

Relevant auttaa asiakkaitaan kasvattamaan mainonnan tuottoja, lisäämään yleisön arvoa sekä luomaan uusia tulovirtoja. Relevant tarjoaa julkaisijoille työvälineitä ja palveluita, AdOpsia, konsultointia ja koulutusta. Relevantilla on laaja tuntemus verkkomainonnan kehittämiseen ja kaupallistamiseen tarvittavista työkaluista ja teknologioista. Petri Kokkonen, CEO, Relevant “Relevant on toiminut alalla jo yli vuosikymmenen. Meillä on laaja kokemus mainonnan jakelusta ja ohjelmallisesta kaupankäynnistä. Tarjoamme resursseja, mainonnan teknologioita, osaamista ja vankkaa kokemusta johtaville julkaisijoille Pohjoismaissa. Smart AdServerin laadukas tuote vahvistaa visiotamme ja tukee tavoitettamme laajentaa toimintaamme Pohjoismaissa.”

Smart AdServeristä
Smart AdServer perustettiin vuonna 2001. Se on ainoa riippumaton julkaisijapuolen suoramyyntiin ja ohjelmalliseen kaupankäyntiin tarkoitettu mainonnanhallinta alusta. Ainutlaatuinen kokonaisvaltainen lähestymistapa palauttaa kontrollin julkaisijalle ja auttaa uudistamaan ja optimoimaan tuottoja kaikissa kanavissa ja mainosmuodoissa – display, rich media, natiivi ja video – kaikilla näytöillä. Smart AdServerillä on 9 massa 150 työntekijää. Julkaisija- ja verkosto-asiakkaita on yhteensä yli 600 maailmanlaajuisesti. Mainoksia jaetaan yhteensä 30 000 sivustolle ja sovelluksiin. Julkaisijoista alustaa käyttää mm. Genesis Media, Axel Springer, Clarin, Telcel, SFR, Le Monde, Wine Enthusiast ja Ozy.com.

Relevantista
Relevant on perustettu vuonna 2011 ja sillä on toimistot Helsingissä, Kööpenhaminassa sekä edustus Oslossa. Yhteensä 20 työntekijällä on laaja tuntemus digitaalisen mainonnan kehittämisessä ja kaupallistamisessa hyödynnettäviin työkaluihin ja teknologioihin. Relevant on auttanut jo yli satoja online-media julkaisijoita ja lunastanut paikkansa alan johtavana kumppanina. Relevant palvelee päivittäin yhteensä yli 80 asiakasta. Osaaminen jakautuu kolmeen osa-alueeseen:

Lisensoitu teknologia – Relevant edustaa ja myy mainonnan- ja datanhallinnan teknologioita sekä järjestää koulutuksia ja tukee teknologioiden käytössä. Palvelut ja konsultointi – Palveluportfolio on olennainen osa Relevantin liiketoimintaa. Relevant tuottaa mm. AdOps palvelua, tukea ohjelmallisessa kaupankäynnissä ja muita hallintapalveluita sekä konsultointiprojekteja medioille. Omistettu teknologia – Relevant on tuottanut laajan valikoiman tuotteita asiakkailleen mm. ohjelmallisen mainonnan raportointityökalun (SuperInsight) sekä natiivimainonnan ja displayn itsepalvelu -ostotyökaluja.

Lisätiedot:
Relevant Partner 4 Media, Petri Kokkonen – petri.kokkonen@relevant.fi – +358 40 833 5077

Comments

comments

Lue myös:

Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, All-in-One-ratkaisun, jonka avulla julkaisijat voivat kasvattaa digitaalisten tilausten tuottoja

2018/09/04

Kumppanimme Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, uuden koneoppimiseen perustuvan teknoloigian, jonka avulla voidaan hallita dynaamisia maksumuureja sekä personoituja asiakaskokemuksia. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi.

Lue lisää

Esittelyssä Google Ad Manager

2018/09/03

Kolmen viimeisen vuoden ajan Google on työskennelly tuodakseen DoubleClick Ad Exchangen (AdX) and DoubleClick for Publishers (DFP) yhteen järjestelmään. Tämän päivän DoubleClickiä on kehitetty myös muuten mm. sisältö, mobiiliaplikaatiot ja eri päätelaitteiden videot huomioiden niin, että se voisi lunastaa odotukset seuraavan sukupolven mainosympäristönä.

Lue lisää

Katseet kohti loppuvuoden kehityshankkeita

2018/09/03

Kesällä olemme saaneet ladata akkuja ja iloita toinen toistaan hienoimmista kesäpäivistä. Pian kesä taittuu kirpakkaan syksyy pääsemme nauttimaan pimenevistä illoista. Syksy on myös se hetki kun on aika kääntää katseet kohti loppuvuotta ja ehkä jo ensi vuodenkin kehityshankkeita ja projekteja.

Lue lisää

Esittelyssä Google Marketing Platform

2018/09/03

Google Marketing Platform tuo yheen järjestelmään DoubleClick Digital Marketingin ja Googlen Analytics 360 Suiten digitaalisen median ja asiakaskokemuksen suunnittelun, ostamisen, mittaamisen ja optimoinnin helpottamiseksi. Googlen Marketing Platform auttaa tekemään entistä merkityksellisempää ja tehokkaampaa markkinointia asiakkaiden yksityisyyttä ja omien tietojen hallintaa kunnioittaen.

Lue lisää

Tärkeimmät päivitykset IAB Tech Labin RTB 3.0 Standardiin

2018/09/03

IAB Technology Laboratory on julkaissut kommentointiin OpenRTB standardin toisen vaiheen jatkona viime syyskuussa julkaistun viitekehyksen käyttöönotolle. Tarkoituksena kasvattaa luottamusta mainonnan ohjelmalliseen myyntiin tarjoamalla ostajille lisää läpinäkyvyyttä. Uudet tekniset suuntaviivat on kehitetty tukemaan ohjelmallista kaupankäyntiä ja edistämään ohjelmallisen mainosmyynnin tervettä kasvua.

Lue lisää