Parhaat yleisöt mainostajille – jo yli 240 yleisösegmenttiä

2017/08/30

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville sekä räätälöidä yleisöjä suoraan myös mainostajien tarpeet ja toiveet huomioiden. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 240 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. Nyt ajankohtaisia segmenttejä ovat esim. talven matkailu – niin aurinkoa etsivät matkailijat kuin laskettelulomista kiinnostuneet. Uusimpana segmenttinä tarjolla on SM-liigan segmentti jääkiekosta kiinnostuneet.

Relevant Audienceen on liittynyt jo kattava määrä laadukkaita yleisödatan tarjoajia ja tavoitamme jo noin 15 miljoonaa suomalaista selainta 30 päivän aikana. Uusin kumppanimme on KlikKlik, muita mukana olevia datan tarjoajia ovat mm. Mediatalo Keskisuomalainen, Foreca, Fonecta, Duunitori, Bauer Media ja Liiga. Relevant Audience on lähtenyt mukavasti lentoon jo muuallakin pohjoismaissa, kumppaneitamme ovat mm. Reisegiganten (DK/SE/NO), Tipsbladet (DK), Gaffa (DK/SE/NO), Vores Villa (DK), Mobilselskabet (DK), Bloggers Delight (DK), Euroinvestor (DK/SE) ja Boliga.

Katso ohjeet miten löydät Relevant Audience yleisösegmentit: Adform ja DoubleClick Bid Manager.

Otathan rohkeasti yhteyttä, jos sinulla olisi tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä Relevant Audienceen liittyen.

Lisätiedot:
olli.jarvilehto(a)relevant.fi
+358 44 378 8037

Lue myös:

Mitä kannattaa huomoida kun teet uudelleenkohdennusta eli retargetointia – viisi vinkkiä!

2020/06/16

Uudelleenkohdennus eli retargetointi tarkoittaa muistuttavien mainosten näyttämistä sivustolla jo vierailleille. Alkuun uudelleenkohdentamisessa pääsee melko helposti, mutta kannattaa silti kiinnittää huomiota muutamaan asiaan, jotta kampanjat toimisivat tehokkaasti. Kokosimme blogiimme viisi vinkkiä!

Lue lisää

5 tapaa tehdä yleisökohdennusta digitaalisessa markkinoinnissa

2020/05/13

Moni mainostaja miettii, miten voisi hyödyntää dataa markkinoinnissaan ja miten digimainonnasta saisi enemmän tehoja irti. Jotta potentiaalisia asiakkaita voidaan tavoittaa verkossa paremmin kannattaa alkuun tutustua erilaisiin tapoihin tehdä yleisökohdennusta ja sen jälkeen lähteä toteuttamaan itsellesi parhaiten soveltuvia vaihtoehtoja.

Lue lisää

Tilaajamyynnin kasvattamiseen: Piano – The digital business platform

2020/04/29

Piano auttaa medioita rakentamaan sitoutuneita yleisöjä sekä kasvattamaan tilausmyyntituottoja. Jos haluat ymmärtää paremmin yleisösi tarpeita, kasvattaa rekisteröityneiden käyttäjien määrää ja kehittää maksullisen sisällön strategiaa, Piano tarjoaa joustavat työkalut tavoitteiden saavuttamiseen.

Lue lisää

Consent Management Platform – Vaihtoehtoja IAB TCF:n noudattamiseksi

2020/04/22

Toimiala on sopinut, että TCF:n uusimman version 2.0 käytöstä tulee datakohdennetun mainonnan toimivuuden edellytys elokuun puolivälissä 2020. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ohjelmallisen ostamisen ja myymisen toimivuus edellyttää TCF:ää tukevan CMP:n käyttöönottoa 15.8.2020 mennessä.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin in-housing – edut, haasteet ja vaikutukset

2020/04/14

Digitaalisen markkinoinnin in-housingilla tarkoitetaan pääsääntöisesti sitä, että mainostajat kasvattavat omia kyvykkyyksiään digitaalisen markkinoinnin saralla hankimalla itselleen tarvittavat teknologiat ja osaamisen. Skaala on laaja. Joillekin yrityksille tämä voi tarkoittaa markkinointiteknologian ja datan omistajuutta, toisille sisällöntuotantoa, kolmansille kaikkea, sisältäen teknologian, tuotannon, mediasuunnittelun ja ostamisen.

Lue lisää