Olli Järvilehto vastaamaan Relevantin dataliiketoiminnan kaupallisesta kehityksestä

2017/04/26

Verkkomainonnan ja -medioiden kehiOlli Järvilehto | Relevantttämiseen erikoistunut Relevant vahvistaa osaamistaan rekrytoimalla Olli Järvilehdon. Edelliset kahdeksan vuotta GroupM:llä työskennellyt Järvilehto saa vastuulleen Relevantin hiljattain markkinoille lanseeraaman Relevant Audiencen kaupallisen kehityksen. Uusi palvelu yhdistää datan myyjät ja laadukkaita kohderyhmiä arvostavat datan ostajat.

Ollin laaja osaaminen syventää asiantuntemustamme ja vauhdittaa varmasti uuden liiketoimintamme kasvua. Erityisesti ostopuolen vahva tuntemus tuo merkittävää lisäarvoa niin datan kaupallistajille kuin datatuotteitamme hyödyntäville ostajille. Olemme todella iloisia saadessamme Ollin vahvistamaan jo ennestään huikeaa tiimiämme!”, toteaa Relevantin CEO Petri Kokkonen.

Datan merkitys tehokkaan digitaalisen markkinoinnin toteuttamisessa kasvaa päivä päivältä. Markkina tarvitsee luotettavia, läpinäkyviä ja palveluvalmiita datatoimijoita. On mahtavaa päästä kehittämään ja kasvattamaan Relevantin dataliiketoimintaa yhdessä asiakkaiden kanssa”, toteaa toukokuun alussa uudessa pestissään aloittava Järvilehto.

Lisätietoja:
Petri Kokkonen
petri.kokkonen(a)relevant.fi
p. 040 833 5077

Lue myös:

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää

Vuosittainen Attitudes to Programmatic Advertising raportti on julkaistu – lue mielenkiintoisimmat havainnot

2019/10/04

IAB Europen vuosittain julkaisema “Attitudes to Programmatic Advertising” -raportti on julkaistu taas syyskuussa. Raportti on kattava analyysi mainonnan ohjelmallisen ostamisen tilasta Euroopassa. Jos työskentelet ohjelmallisen parissa suosittelemme sinua tutustumaan raporttiin. Homman helpottamiseksi kokosimme tärkeimmän havainnot.

Lue lisää

Minkälaisia kohdeyleisöjä suomalaiset mainostajat hyödyntävät digitaalisessa mainonnassa?

2019/10/01

Kartoittaaksemme suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohdeyleisöjen hyödyntämisestä mainonnassa toteutimme tutkimuksen kesällä 2019. Kysely toteutettiin nyt toisen kerran. Nyt on aina jakaa keskeisiä havaintojamme teidän kanssanne.

Lue lisää

Tule moikkaamaan meitä Dmexcossa!

2019/08/30

Dmexco järjestetään jälleen Kölnissä 11-12. syyskuuta. Tänä vuonna Relevantilla on Kölnissä oma osasto uusille innovaatioille omistetussa Future Parkissa. Osastomme löytyy Hallista 9 paikalta C-032a. Jos olet tulossa paikan päälle tule ihmeessä käymään. Voit myös sopia ennakkoon tapaamisen Ollin, Petrin tai Ronnyn kanssa.

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Kysely Verkko-ostamisesta toteutettiin Relevant Digitalin ja Tori.fi:n yhteistyönä huhtikuussa 2019. Kysymykset koskivat verkkokaupan valintaan, tuotetietojen etsintään, verkkokaupan palveluun ja käytettyjen tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta liittyviin aihepiireihin.

Lue lisää