Olli Järvilehto vastaamaan Relevantin dataliiketoiminnan kaupallisesta kehityksestä

2017/04/26

Verkkomainonnan ja -medioiden kehiOlli Järvilehto | Relevantttämiseen erikoistunut Relevant vahvistaa osaamistaan rekrytoimalla Olli Järvilehdon. Edelliset kahdeksan vuotta GroupM:llä työskennellyt Järvilehto saa vastuulleen Relevantin hiljattain markkinoille lanseeraaman Relevant Audiencen kaupallisen kehityksen. Uusi palvelu yhdistää datan myyjät ja laadukkaita kohderyhmiä arvostavat datan ostajat.

Ollin laaja osaaminen syventää asiantuntemustamme ja vauhdittaa varmasti uuden liiketoimintamme kasvua. Erityisesti ostopuolen vahva tuntemus tuo merkittävää lisäarvoa niin datan kaupallistajille kuin datatuotteitamme hyödyntäville ostajille. Olemme todella iloisia saadessamme Ollin vahvistamaan jo ennestään huikeaa tiimiämme!”, toteaa Relevantin CEO Petri Kokkonen.

Datan merkitys tehokkaan digitaalisen markkinoinnin toteuttamisessa kasvaa päivä päivältä. Markkina tarvitsee luotettavia, läpinäkyviä ja palveluvalmiita datatoimijoita. On mahtavaa päästä kehittämään ja kasvattamaan Relevantin dataliiketoimintaa yhdessä asiakkaiden kanssa”, toteaa toukokuun alussa uudessa pestissään aloittava Järvilehto.

Lisätietoja:
Petri Kokkonen
petri.kokkonen(a)relevant.fi
p. 040 833 5077

Lue myös:

Miksi ostaa mainontaa ohjelmallisesti?

2020/01/20

Mainostajan näkökulmasta mainonnan ohjelmallisella ostamisella haetaan erityisesti tehokkuutta ja datan hyödyntämisen rooli korostuu. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen tarjoaakin paljon hyötyjä mainostajalle, keräsimme tähän keskeisimpiä.

Lue lisää

Mitä ovat 1st, 2nd ja 3rd party data ja miten niitä voidaan hyödyntää markkinoinnissa?

2019/11/29

Data on yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin vetureista. Markkinoijan yksi suurimmista haasteista kiteytyykin datan ymmärtämiseen, priorisointiin sekä käyttökelpoiseksi saattamiseen. Se minkälaisesta datasta on sinulle markkinoijana eniten hyötyä riippuu nykytilanteesta sekä tavoitteistasi.

Lue lisää

Ketä TCF 2.0 koskee, mitä pitää tehdä ja missä mennään nyt?

2019/11/27

TCF, eli Transparency & Consent Framework, on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan (tai kiellon) välittämisen ymmärrettävässä muodossa digitaalisen mainosmaailman toimijoille. Yhteiselle standardille on tarve, koska markkinassa toimii suuri joukko dataa hyödyntäviä toimijoita.

Lue lisää

MTVuutiset.fi liittyy Relevant Audienceen, josta tulee Suomen suurin riippumaton datamarkkinapaikka

2019/11/21

MTVuutiset.fi liittyy Suomen suurimpaan riippumattomaan datamarkkinapaikkaan Relevant Audienceen. Se käsittää tällä hetkellä 18 miljoonaa uniikkia selainta, sekä 500 miljoonaa datakeräystapahtumaa kuukaudessa.

Lue lisää

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää