Olemme nyt virallisesti Relevant Digital Oy

2017/10/10

Datan keräämisen ja -aktivoinnin sekä online mainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava Relevant on nyt virallisesti Relevant Digital Oy (ent. Relevant Partner 4 Media Oy). Relevant on viime aikoina kehittänyt uusia, aikaisempaa liiketoimintaa vahvistavia datapalveluita lanseeraamalla datan turvallisen ja luotettavan kaupallistamisen mahdollistavan markkinapaikan Relevant Audiencen sekä kehittämällä datan aktivointipalveluita huomioiden niin medioiden, toimistojen kuin mainostajien tarpeet. Relevantin monipuolinen data- ja teknologiaosaaminen kuten myös erittäin vahva palveluliiketoiminta tuottavat arvoa laajalle asiakasryhmälle.

Relevantin toimitusjohtaja Petri Kokkonen kommentoi nimenmuutosta:

“Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen on ajankohtaista kaikille ja erityisesti datan hyödyntämiseen liittyvää osaamista tarvitaan kaikkialla. Mediatilan tarjoajien ja mediaa hyödyntävien tahojen eli ostajien ja myyjien käyttämät teknologiat, kuten myös teknologioihin liittyvät osaamistarpeet ja palvelut ovat hyvin lähellä toisiaan.

Emme ole luopumassa markkinoiden laajimmasta julkaisijapuolen osaamisesta, jolle on edelleen vahvaa kysyntää niin Suomessa kuin Suomen ulkopuolellakin. Samaan aikaan tiedämme pystyvämme tuottamaan merkittävää lisäarvoa myös muille data- ja teknologiaosaamista tarvitseville tahoille, joten nimenvaihdos tuntui tässä kohtaa luontevalta. Uusi virallinen nimemme viestii paremmin laajaa osaamistamme, ja toimii ilman selittelyjä kansainvälisillä markkinoilla. Lisäksi, uusi kompaktimpi nimi on helpompi lausua vielä parin GinTonicinkin jälkeen. Kavereille olemme edelleen Relevant.”

Käytännössä nimenmuutos ei vaikuta toimintaamme muilta osin kuin virallisissa yhteyksissä yrityksen nimi muuttuu Relevant Digital Oy:ksi.

Lisätietoja:
Petri Kokkonen
+358 40 833 5077

Lue myös:

Miksi ostaa mainontaa ohjelmallisesti?

2020/01/20

Mainostajan näkökulmasta mainonnan ohjelmallisella ostamisella haetaan erityisesti tehokkuutta ja datan hyödyntämisen rooli korostuu. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen tarjoaakin paljon hyötyjä mainostajalle, keräsimme tähän keskeisimpiä.

Lue lisää

Mitä ovat 1st, 2nd ja 3rd party data ja miten niitä voidaan hyödyntää markkinoinnissa?

2019/11/29

Data on yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin vetureista. Markkinoijan yksi suurimmista haasteista kiteytyykin datan ymmärtämiseen, priorisointiin sekä käyttökelpoiseksi saattamiseen. Se minkälaisesta datasta on sinulle markkinoijana eniten hyötyä riippuu nykytilanteesta sekä tavoitteistasi.

Lue lisää

Ketä TCF 2.0 koskee, mitä pitää tehdä ja missä mennään nyt?

2019/11/27

TCF, eli Transparency & Consent Framework, on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan (tai kiellon) välittämisen ymmärrettävässä muodossa digitaalisen mainosmaailman toimijoille. Yhteiselle standardille on tarve, koska markkinassa toimii suuri joukko dataa hyödyntäviä toimijoita.

Lue lisää

MTVuutiset.fi liittyy Relevant Audienceen, josta tulee Suomen suurin riippumaton datamarkkinapaikka

2019/11/21

MTVuutiset.fi liittyy Suomen suurimpaan riippumattomaan datamarkkinapaikkaan Relevant Audienceen. Se käsittää tällä hetkellä 18 miljoonaa uniikkia selainta, sekä 500 miljoonaa datakeräystapahtumaa kuukaudessa.

Lue lisää

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää