Olemme nyt virallisesti Relevant Digital Oy

2017/10/10

Datan keräämisen ja -aktivoinnin sekä online mainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava Relevant on nyt virallisesti Relevant Digital Oy (ent. Relevant Partner 4 Media Oy). Relevant on viime aikoina kehittänyt uusia, aikaisempaa liiketoimintaa vahvistavia datapalveluita lanseeraamalla datan turvallisen ja luotettavan kaupallistamisen mahdollistavan markkinapaikan Relevant Audiencen sekä kehittämällä datan aktivointipalveluita huomioiden niin medioiden, toimistojen kuin mainostajien tarpeet. Relevantin monipuolinen data- ja teknologiaosaaminen kuten myös erittäin vahva palveluliiketoiminta tuottavat arvoa laajalle asiakasryhmälle.

Relevantin toimitusjohtaja Petri Kokkonen kommentoi nimenmuutosta:

“Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen on ajankohtaista kaikille ja erityisesti datan hyödyntämiseen liittyvää osaamista tarvitaan kaikkialla. Mediatilan tarjoajien ja mediaa hyödyntävien tahojen eli ostajien ja myyjien käyttämät teknologiat, kuten myös teknologioihin liittyvät osaamistarpeet ja palvelut ovat hyvin lähellä toisiaan.

Emme ole luopumassa markkinoiden laajimmasta julkaisijapuolen osaamisesta, jolle on edelleen vahvaa kysyntää niin Suomessa kuin Suomen ulkopuolellakin. Samaan aikaan tiedämme pystyvämme tuottamaan merkittävää lisäarvoa myös muille data- ja teknologiaosaamista tarvitseville tahoille, joten nimenvaihdos tuntui tässä kohtaa luontevalta. Uusi virallinen nimemme viestii paremmin laajaa osaamistamme, ja toimii ilman selittelyjä kansainvälisillä markkinoilla. Lisäksi, uusi kompaktimpi nimi on helpompi lausua vielä parin GinTonicinkin jälkeen. Kavereille olemme edelleen Relevant.”

Käytännössä nimenmuutos ei vaikuta toimintaamme muilta osin kuin virallisissa yhteyksissä yrityksen nimi muuttuu Relevant Digital Oy:ksi.

Lisätietoja:
Petri Kokkonen
+358 40 833 5077

Lue myös:

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää

Luvallisesti kerättyjä ja luotettavia kohderyhmiä

2018/05/31

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datakumppanimme noudattavat 25.5.2018 voimaan tulleen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia ja kohderyhmäsegmentit rakennetaan datasta, jonka käyttö on luvallista. Niinpä voit huoletta hyödyntää segmenttejämme Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa.

Lue lisää

Suomalaiset datan ostajat panostavat laatuun ja GDPR -yhteensopivuuteen

2018/05/28

Datamarkkina kasvaa pohjoismaissa nopeasti. Kartottaaksemme tarkemmin suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohderyhmien käytöstä mainonnassa toteutimme tutkimuksen huhtikuussa 2018. Nyt voimme iloksemme jakaa muutamia havaintojamme..

Lue lisää

EU:n tietosuoja-asetuksen mukainen yksityisyyden suoja yritysten verkkosivuille

2018/05/23

Asetuksen voimaantulo muuttaa tapaa, jolla verkkopalvelun kävijöille ilmoitetaan sivuston keräämistä tiedoista. Enää ei riitä, että kävijälle ilmoitetaan tietojen keräämisestä. Jatkossa käyttäjälle on tarjottava selkeä mahdollisuus hyväksyä tai estää tiedon kerääminen.

Lue lisää

EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa verkkopalveluihisi

2018/04/11

Riippumatta siitä, onko kyseessä suuri tai pieni yritys, sinun on saatava kävijöiltä suostumus tietojen keräämiseen heistä. Jos sivustollesi on asennettu esimerkiksi Google Analytics tai Sosiaalisen median jakopainikkeet, sinun on pyydettävä suostumus kaikilta, jotka vierailevat sivustollasi. Kun suostumus on saatu, Relevant Consent  muistaa vierailijan suostumuksen ja eikä kysy sitä uudelleen.

Lue lisää