Olemme nyt virallisesti Relevant Digital Oy

2017/10/10

Datan keräämisen ja -aktivoinnin sekä online mainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava Relevant on nyt virallisesti Relevant Digital Oy (ent. Relevant Partner 4 Media Oy). Relevant on viime aikoina kehittänyt uusia, aikaisempaa liiketoimintaa vahvistavia datapalveluita lanseeraamalla datan turvallisen ja luotettavan kaupallistamisen mahdollistavan markkinapaikan Relevant Audiencen sekä kehittämällä datan aktivointipalveluita huomioiden niin medioiden, toimistojen kuin mainostajien tarpeet. Relevantin monipuolinen data- ja teknologiaosaaminen kuten myös erittäin vahva palveluliiketoiminta tuottavat arvoa laajalle asiakasryhmälle.

Relevantin toimitusjohtaja Petri Kokkonen kommentoi nimenmuutosta:

“Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen on ajankohtaista kaikille ja erityisesti datan hyödyntämiseen liittyvää osaamista tarvitaan kaikkialla. Mediatilan tarjoajien ja mediaa hyödyntävien tahojen eli ostajien ja myyjien käyttämät teknologiat, kuten myös teknologioihin liittyvät osaamistarpeet ja palvelut ovat hyvin lähellä toisiaan.

Emme ole luopumassa markkinoiden laajimmasta julkaisijapuolen osaamisesta, jolle on edelleen vahvaa kysyntää niin Suomessa kuin Suomen ulkopuolellakin. Samaan aikaan tiedämme pystyvämme tuottamaan merkittävää lisäarvoa myös muille data- ja teknologiaosaamista tarvitseville tahoille, joten nimenvaihdos tuntui tässä kohtaa luontevalta. Uusi virallinen nimemme viestii paremmin laajaa osaamistamme, ja toimii ilman selittelyjä kansainvälisillä markkinoilla. Lisäksi, uusi kompaktimpi nimi on helpompi lausua vielä parin GinTonicinkin jälkeen. Kavereille olemme edelleen Relevant.”

Käytännössä nimenmuutos ei vaikuta toimintaamme muilta osin kuin virallisissa yhteyksissä yrityksen nimi muuttuu Relevant Digital Oy:ksi.

Lisätietoja:
Petri Kokkonen
+358 40 833 5077

Comments

comments

Lue myös:

Syksyn kampanjat suunnitteilla, mutta sopiva kohderyhmä vielä hakusessa?

2018/06/26

Sinulla on ehkä suunnitteilla kampanja, jolle sopivaa kohderyhmää ei eri ostoalustoista (DSP) tunnu löytyvän? Relevant Audience tarjoaa laadukkaaseen dataan perustuvia yleisöjä ostettavaksi ohjelmallisesti. Haluamme tarjota mainostajille kohderyhmiä, jotka ovat kerätty luvallisesti luotettavista ja laadukkaista lähteistä ja joilla voidaan aidosti vaikuttaa kampanjan toimivuuteen ja tuloksiin.

Lue lisää

Kesäkuun kuulumiset Relevantilta

2018/06/21

Kevät muuttui vauhdilla kesäksi ja pian päästään nauttimaan ansaituista lomista. Vauhti on riittänyt myös Relevantin keväässä. Viimeisimmät viikot ovat meillä kuluneet pitkälti, datan, GDPR:n, erilaisten kehitysprojektien sekä Ad ops hommien parissa.

Lue lisää

Miten Wall Street Journal kasvatti tilaajamääriään yli 30%?

2018/06/20

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä.

Lue lisää

Relevant mukana IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmassa

2018/06/20

Relevant on rekisteröitynyt IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmaan, jonka tarkoituksena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, toimistoja ja mainostajia täyttämään velvoitteensa datan ja henkilötietojen käsittelystä 25.5.2018 sovellettavaksi tulleen yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

Lue lisää

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää