Olemme nyt virallisesti Relevant Digital Oy

2017/10/10

Datan keräämisen ja -aktivoinnin sekä online mainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava Relevant on nyt virallisesti Relevant Digital Oy (ent. Relevant Partner 4 Media Oy). Relevant on viime aikoina kehittänyt uusia, aikaisempaa liiketoimintaa vahvistavia datapalveluita lanseeraamalla datan turvallisen ja luotettavan kaupallistamisen mahdollistavan markkinapaikan Relevant Audiencen sekä kehittämällä datan aktivointipalveluita huomioiden niin medioiden, toimistojen kuin mainostajien tarpeet. Relevantin monipuolinen data- ja teknologiaosaaminen kuten myös erittäin vahva palveluliiketoiminta tuottavat arvoa laajalle asiakasryhmälle.

Relevantin toimitusjohtaja Petri Kokkonen kommentoi nimenmuutosta:

“Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen on ajankohtaista kaikille ja erityisesti datan hyödyntämiseen liittyvää osaamista tarvitaan kaikkialla. Mediatilan tarjoajien ja mediaa hyödyntävien tahojen eli ostajien ja myyjien käyttämät teknologiat, kuten myös teknologioihin liittyvät osaamistarpeet ja palvelut ovat hyvin lähellä toisiaan.

Emme ole luopumassa markkinoiden laajimmasta julkaisijapuolen osaamisesta, jolle on edelleen vahvaa kysyntää niin Suomessa kuin Suomen ulkopuolellakin. Samaan aikaan tiedämme pystyvämme tuottamaan merkittävää lisäarvoa myös muille data- ja teknologiaosaamista tarvitseville tahoille, joten nimenvaihdos tuntui tässä kohtaa luontevalta. Uusi virallinen nimemme viestii paremmin laajaa osaamistamme, ja toimii ilman selittelyjä kansainvälisillä markkinoilla. Lisäksi, uusi kompaktimpi nimi on helpompi lausua vielä parin GinTonicinkin jälkeen. Kavereille olemme edelleen Relevant.”

Käytännössä nimenmuutos ei vaikuta toimintaamme muilta osin kuin virallisissa yhteyksissä yrityksen nimi muuttuu Relevant Digital Oy:ksi.

Lisätietoja:
Petri Kokkonen
+358 40 833 5077

Lue myös:

Miten ostan mainontaa ohjelmallisesti?

2019/01/25

Ohjelmallisella ostamisella tarkoitetaan online-mainonnan automaatiota, jossa hyödynnetään järjestelmiä mainonnan ostamisessa. Järjestelmät tarjoavat työkalut online-näkyvyyden (display, mobiili, video, natiivi) reaaliaikaiseen ostamiseen, kohdentamiseen ja optimointiin. Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa myös reaaliaikaisen datan hyödyntämisen mainoskampanjassa.

Lue lisää

Kiinnitä huomioita näihin asiohin, kun haluat kasvattaa mainostilan myyntiä ohjelmallisesti

2019/01/23

Mainonnan ohjelmallisella myynnillä tarkoitetaan tyypillisesti verkkomainonnan myymistä ja ostamista usein täysin automatisoidusti erilaisia järjestelmiä hyödyntäen poiketen näin perinteisistä myynnin prosesseista, jotka sisältävät ihmisten välillä käytyjä neuvotteluita sekä tilausten käsittelyä. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen on omaksuttu nopeasti eri markkinoilla, sillä se tekee mediatilan ostamisesta helpompaa, nopeampaa ja joustavampaa.

Lue lisää

Relevantin asiakastyytyväisyys

2019/01/22

Loppuvuodesta 2018 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt kolmannen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Lue lisää

Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota kun ostaa dataa?

2019/01/14

Kohdennettu kampanja saavuttaa sille sopivimman yleisön, jolloin mainosnäyttöjen merkityksellisyys yleisölle kasvaa. Nykypäivän kilpaillussa liiketoimintaympäristössä viestit on ohjattava sopivalle yleisölle oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jotta ne olisivat tehokkaita. Markkina on pullollaan dataa, johon perustuen mainoskampanjan voi kohdentaa, mutta mistä voi tietää onko data laadukasta ja kannattaako siihen investoida?

Lue lisää

Mihin huomio kiinnittyy digitaalisessa liiketoiminnassa ja markkinoinnissa 2019?

2018/12/19

Vuosi 2018 lähenee loppuaan ja katseet käännetään kohti uutta vuotta. Tyypillisesti tässä kohtaa arvaillaan, mitkä teemat nousevat kuumimmiksi puheenaiheiksi tulevana vuonna. Asensimme kristallipalloomme uuden päivityksen, tarkastelimme teen lehtien asemoitumista ja päädyimme siihen, että digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehityksen puuhamaassa puhutaan ainakin seuraavista teemoista alkavana vuonna 2019.

Lue lisää