Nyt Relevant Audiencessa mukana myös Suomen Asiakastieto

2018/03/23

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datan lähteemme ovat pääasiassa paikalliset julkaisijat ja muut datan tarjoajat, jotka tarjoavat yleisöään ostettavaksi palvelumme kautta. Segmenttejämme voi ostaa Adformin DSP:stä, DoubleClickin Bid Managerista ja Appnexuksesta. Lue tarkemmat ohjeet täältä.

Meille datan lähde ja laatu on tärkeitä, jotta tarjoamistamme segmenteistä on aidosti hyötyä mainostajalle. Iloksemme voimme kertoa, että olemme saaneet palveluumme uutena datakumppanina mukaan Suomen Asiakastiedon. Asiakastiedon myötä saamme entistä kattavammin kohderyhmiä liike-elämästä.

Meillä on jo lähes 500 kohdeyleisöä. Ajankohtaisia segmenttejämme löydät esim:

– Terveelliseen elämään liittyen allergiasäätä seuraavat tai bikinikuntoa tavoittelevat (Healthy Living)
– Urheiluun liittyen juoksuharrastajat, jalkapalloilijat tai golffaajat (Sports)
– Lukukauden päättymiseen liittyen opiskelijat ja lapsiperheet (Demographics)
– Kesämatkailuun liittyen esim. festariyleisöt (Events & Attractions)
– Alkavaan kesäkauteen liittyen puutarhayleisöt (Home & Garden)
– Segmenttitarjontaamme voit tutustua täältä

Otathan rohkeasti yhteyttä, jos sinulla olisi tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä segmentteihin liittyen. Mikäli toivomasi yleisö on mahdollista luoda kumppaniemme datasta, luomme segmentit ostettavaksi ilman erillistä veloitusta. Pystymme reagoimaan tarpeisiisi nopeallakin aikavälillä – joten laita ihmeessä toiveesi tulemaan. Segmenttitoiveesi voit laittaa s-postilla osoitteeseen: datasegment(a)relevant-digital.com.

Relevant Audience – luotettavaa, reilua ja läpinäkyvää dataa!

Lisätietoja:

Olli Järvilehto, Head of Data
+358 44 378 8037, olli.jarvilehto(a)relevant.fi

Lue myös:

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Lue lisää

Vuosittainen Attitudes to Programmatic Advertising raportti on julkaistu – lue mielenkiintoisimmat havainnot

2019/10/04

Lue lisää

Minkälaisia kohdeyleisöjä suomalaiset mainostajat hyödyntävät digitaalisessa mainonnassa?

2019/10/01

Lue lisää

Tule moikkaamaan meitä Dmexcossa!

2019/08/30

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Lue lisää