Miten kasvattaa digitaalisten sisältöjen tilausmääriä menettämättä mainostuottoja?

2018/09/25

Mietitkö, miten digitaalisten sisältöjen tilausmäärää voisi kasvattaa menettämättä mainostuottoja?

Vastaus on Conversion Enginen dynaaminen, dataan pohjautuva reaaliaikainen personointi, joka toimii kaikissa päätelaitteissa. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi.

Ymmärrä lukijoitasi ja kasvata tilausten tuottoja

Tulevaisuudessa julkaisijoiden huomio kiinnittyy entistä enemmän tilaajamäärien kasvattamiseen. Menestyminen on pitkälti kiinni siitä, miten merkityksellisiä suhteita julkaisijat onnistuvat muodostamaan lukijoihin. Cxensen Conversion Engine avulla julkaisijat voivat ymmärtää ja ohjata yleisöään reaaliaikaiseen dataan perustuen ja näin vaikuttaa myös tilaajamääriin. Conversion Enginen mahdollistaa yksilöityjen asiakaspolkujen luomisen perustuen käyttäytymiseen, kontekstiin ja jopa sosiodemografisiin tietoihin. Personoinnin avulla voidaan löytää potentiaalisimmat tilaajat.

Ennakoivan analytiikan ja koneoppimisen avulla lisää konversioita

Koneoppimiseen perustuva malli varmistaa että sopiva sisältö, kampanjat ja tarjoukset näytetään lukijalle oikeaan aikaan. Ennakoivaa analytiikkaa hyödyntämällä julkaisijat voivat korvata staattisen maksumuurin joustavalla maksumuurilla. Joustava maksumuuri on dynaaminen ja ajoituksen, kontekstin ja tarjouksen mukaan yksilöity. Conversion Enginen dynaaminen maksumuuri voi lukita tai avata sisältöä kävijälle reaaliaikaiseen tietoon perustuen. Maksumuuria voidaan hallita myös manuaalisesti, mikäli on tarvetta.

Suunnittele toimivia kampanjoita hetkessä

Monille julkaisijoille tehokkuuden lisääminen on ensiarvoisen tärkeää. Conversion Engine on suunniteltu tuottamaan enemmän tuloja lukijaa kohden vähemmällä vaivalla. Cxense yhdisti näkymän, sisällönsuosittelun, kampanjahallinnan, A/B testauksen ja maskumuurin yhdeksi helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi, joka on yritysten ja julkaisijoiden tarpeisiin räätälöity.

Haluatko muistuttaa tilaajia pian vanhentuvasta luottokortista? Tai avata maksumuurin ulkomailta tuleville lukijoille kiinnostuksen ja liikenteen kasvattamiseksi? Conversion Enginen avulla tunnet yleisösi ja voit määrittää tällaisia asioita muutamassa minuutissa menettämättä arvokasta aikaa päätöksenteon ja toteutuksen välillä.

Tasapaino tilausten ja mainostuottojen välillä

Löydä tasapaino kasvavien tilausmäärien ja mainostulojen säilyttämisen välillä. Muutamalla helppokäyttöisellä asetuksella voit säädellä sisällön käyttöoikeutta ja maksumuureja eri yleisöryhmille. Esimerkiksi lukijalle, jonka todennäköisyys tilaukseen on matalampi voidaan näyttää enemmän sisältöjä ilmaiseksi kun taas jollekin toiselle voidaan määritellä maksumuuri näytettäväksi nopeammin.

Lisäksi Conversion Engine tarjoaa kehittyneitä A/B testaustoimintoja, joiden avulla julkaisijat voivat optimoida kampanjoita eri yleisöryhmille – varmistaakseen, että jokainen lukija näkee soveltuvat sisällöt, tarjoukset ja kampanjat oikeaan aikaan.

Reaaliaikainen raportointi kampanjan tehokkuuden optimoimiseksi

Oletko kyllästynyt käyttämään tunteja manuaalisten raporttien tekemiseen? Conversion Enginen raportit on suunniteltu niin, että ne soveltuvat eri sidosryhmien käyttöön sellaisenaan. Raportilta voidaan helposti analysoida kampanjan ja ja sisällön tehokkuutta.

Haluatko tietää, minkä tyyppinen sisältö resonoi parhaiten viimeaikaisten tilaajien keskuudessa? Tai toimiko rahoitusjohtajille kohdennettu freemiumkampanja toivotusti? Conversion Enginellä voit helposti tutkia ja mitata kampanjasi tuloksia reaaliajassa, joten voit keskittyä tulosten analysointiin sen sijaan, että joutuisit etsimään niitä.

Haluatko kuulla lisää, ota yhteyttä Petriin ja varaa aika demoon.

Lähde: Cxense

Lue myös:

Miten Google Chromen tietoturvapäivitys vaikuttaa online-mainonnan ekosysteemiin?

2019/05/10

Google ilmoitti aiemmin tällä viikolla tuovansa uusia yksityisyystoiminnallisuuksia Chrome-selaimeen. Google jatkaa siis Safarin ja Firefoxin viitoittamalla tiellä, mutta hieman erilaisella lähestymistavalla. Teknisesti Googlen muutos ei tule olemaan iso haaste. Käytännössä se vaatii, että tekonologiatoimijat ja sivustojen ylläpitäjät joutuvat lisäämään yhden arvon evästeisiin, jotta hommat voivat jatkua niin kuin ennenkin.

Lue lisää

Tilaajamäärien kasvattaminen – Ongelmana liian jyrkkä maksumuuri?

2019/04/29

Tilaajamääriä kasvattaessaan julkaisijat päätyvät usein asettamaan sivustolleen staattisen maksumuurin – sellaisen, joka näkyy tasaisesti jokaiselle lukijalle. Tämä johtaa siihen, että tilaajiksi siirtyy lähinnä sitoutuneita lukijoita. Satunnaisten lukijoiden saaminen staattisen maskumuurin avulla tilaajiksi sen sijaan on haastavampaa. Kova maksumuuri voi saada heidät jopa välttelemään mediaa, jolloin tilaajaksi siirtyminen on entistä epätodennäköisempää.

Lue lisää

TRANSPARENCY AND CONSENT FRAMEWORK (TCF) VERSION 2.0 – Mitä julkaisijana tulee tietää?

2019/04/26

TFC:stä on julkaistu nyt standardin vuosipäivänä päivitetty versio julkiseen kommentointiin. Aluperäistä versiota on paranneltu perustuen markkinoilta, erityisesti julkaisijoilta, sekä EU:n jäsenvaltioiden tietosuojaviranomaisilta saatuihin palautteisiin. Uuden version tärkeimmät muutokset ovat esimerkiksi läpinäkyvyyden ja kontrollin lisääminen kuluttajille entisestään ja julkaisijoiden paremmat mahdollisuudet kontrolloida sitä mihin käyttötarkoitukseen kukin teknologiavendori voi dataa hyödyntää.

Lue lisää

Jos tarvitset AdOps resursseja loma-ajalle – vielä ehdit!

2019/04/25

Kesä ja lomakausi on pian täällä. Relevant AdOps tarjoaa verkkomainonnan tukipalveluita tarpeen mukaan joko pidempiä aikoja tai hätäapuna yllättävissä tilanteissa. Vielä ehdit varmaan meiltä resursseja kesälomien ajaksi. Tiimimme hallitsee kaikki yleisimmät ad-server-, tuotehallinta- sekä ohjelmallisen myynnin teknologiat.

Lue lisää

Mainonnan ohjelmallinen ostaminen – 5 vinkkiä palveluiden ostajalle!

2019/04/24

Suhtaudu ohjelmalliseen ostamiseen avoimen uteliaasti. Tutustu mm. medioihin, datantarjoajiin, kampanjarakenteisiin, raportteihin sekä optimintimahdollisuuksiin. Mitä enemmän tiedät ohjelmallisesta ostamisesta itse sen paremmin osaa vaatia ja tarvittaessa myös kyseenalaistaa mediatoimiston tai kumppanin tapoja toimia.

Lue lisää