Miten kasvattaa digitaalisten sisältöjen tilausmääriä menettämättä mainostuottoja?

2018/09/25

Mietitkö, miten digitaalisten sisältöjen tilausmäärää voisi kasvattaa menettämättä mainostuottoja?

Vastaus on Conversion Enginen dynaaminen, dataan pohjautuva reaaliaikainen personointi, joka toimii kaikissa päätelaitteissa. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi.

Ymmärrä lukijoitasi ja kasvata tilausten tuottoja

Tulevaisuudessa julkaisijoiden huomio kiinnittyy entistä enemmän tilaajamäärien kasvattamiseen. Menestyminen on pitkälti kiinni siitä, miten merkityksellisiä suhteita julkaisijat onnistuvat muodostamaan lukijoihin. Cxensen Conversion Engine avulla julkaisijat voivat ymmärtää ja ohjata yleisöään reaaliaikaiseen dataan perustuen ja näin vaikuttaa myös tilaajamääriin. Conversion Enginen mahdollistaa yksilöityjen asiakaspolkujen luomisen perustuen käyttäytymiseen, kontekstiin ja jopa sosiodemografisiin tietoihin. Personoinnin avulla voidaan löytää potentiaalisimmat tilaajat.

Ennakoivan analytiikan ja koneoppimisen avulla lisää konversioita

Koneoppimiseen perustuva malli varmistaa että sopiva sisältö, kampanjat ja tarjoukset näytetään lukijalle oikeaan aikaan. Ennakoivaa analytiikkaa hyödyntämällä julkaisijat voivat korvata staattisen maksumuurin joustavalla maksumuurilla. Joustava maksumuuri on dynaaminen ja ajoituksen, kontekstin ja tarjouksen mukaan yksilöity. Conversion Enginen dynaaminen maksumuuri voi lukita tai avata sisältöä kävijälle reaaliaikaiseen tietoon perustuen. Maksumuuria voidaan hallita myös manuaalisesti, mikäli on tarvetta.

Suunnittele toimivia kampanjoita hetkessä

Monille julkaisijoille tehokkuuden lisääminen on ensiarvoisen tärkeää. Conversion Engine on suunniteltu tuottamaan enemmän tuloja lukijaa kohden vähemmällä vaivalla. Cxense yhdisti näkymän, sisällönsuosittelun, kampanjahallinnan, A/B testauksen ja maskumuurin yhdeksi helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi, joka on yritysten ja julkaisijoiden tarpeisiin räätälöity.

Haluatko muistuttaa tilaajia pian vanhentuvasta luottokortista? Tai avata maksumuurin ulkomailta tuleville lukijoille kiinnostuksen ja liikenteen kasvattamiseksi? Conversion Enginen avulla tunnet yleisösi ja voit määrittää tällaisia asioita muutamassa minuutissa menettämättä arvokasta aikaa päätöksenteon ja toteutuksen välillä.

Tasapaino tilausten ja mainostuottojen välillä

Löydä tasapaino kasvavien tilausmäärien ja mainostulojen säilyttämisen välillä. Muutamalla helppokäyttöisellä asetuksella voit säädellä sisällön käyttöoikeutta ja maksumuureja eri yleisöryhmille. Esimerkiksi lukijalle, jonka todennäköisyys tilaukseen on matalampi voidaan näyttää enemmän sisältöjä ilmaiseksi kun taas jollekin toiselle voidaan määritellä maksumuuri näytettäväksi nopeammin.

Lisäksi Conversion Engine tarjoaa kehittyneitä A/B testaustoimintoja, joiden avulla julkaisijat voivat optimoida kampanjoita eri yleisöryhmille – varmistaakseen, että jokainen lukija näkee soveltuvat sisällöt, tarjoukset ja kampanjat oikeaan aikaan.

Reaaliaikainen raportointi kampanjan tehokkuuden optimoimiseksi

Oletko kyllästynyt käyttämään tunteja manuaalisten raporttien tekemiseen? Conversion Enginen raportit on suunniteltu niin, että ne soveltuvat eri sidosryhmien käyttöön sellaisenaan. Raportilta voidaan helposti analysoida kampanjan ja ja sisällön tehokkuutta.

Haluatko tietää, minkä tyyppinen sisältö resonoi parhaiten viimeaikaisten tilaajien keskuudessa? Tai toimiko rahoitusjohtajille kohdennettu freemiumkampanja toivotusti? Conversion Enginellä voit helposti tutkia ja mitata kampanjasi tuloksia reaaliajassa, joten voit keskittyä tulosten analysointiin sen sijaan, että joutuisit etsimään niitä.

Haluatko kuulla lisää, ota yhteyttä Petriin ja varaa aika demoon.

Lähde: Cxense

Lue myös:

Mitä kannattaa huomoida kun teet uudelleenkohdennusta eli retargetointia – viisi vinkkiä!

2020/06/16

Uudelleenkohdennus eli retargetointi tarkoittaa muistuttavien mainosten näyttämistä sivustolla jo vierailleille. Alkuun uudelleenkohdentamisessa pääsee melko helposti, mutta kannattaa silti kiinnittää huomiota muutamaan asiaan, jotta kampanjat toimisivat tehokkaasti. Kokosimme blogiimme viisi vinkkiä!

Lue lisää

5 tapaa tehdä yleisökohdennusta digitaalisessa markkinoinnissa

2020/05/13

Moni mainostaja miettii, miten voisi hyödyntää dataa markkinoinnissaan ja miten digimainonnasta saisi enemmän tehoja irti. Jotta potentiaalisia asiakkaita voidaan tavoittaa verkossa paremmin kannattaa alkuun tutustua erilaisiin tapoihin tehdä yleisökohdennusta ja sen jälkeen lähteä toteuttamaan itsellesi parhaiten soveltuvia vaihtoehtoja.

Lue lisää

Tilaajamyynnin kasvattamiseen: Piano – The digital business platform

2020/04/29

Piano auttaa medioita rakentamaan sitoutuneita yleisöjä sekä kasvattamaan tilausmyyntituottoja. Jos haluat ymmärtää paremmin yleisösi tarpeita, kasvattaa rekisteröityneiden käyttäjien määrää ja kehittää maksullisen sisällön strategiaa, Piano tarjoaa joustavat työkalut tavoitteiden saavuttamiseen.

Lue lisää

Consent Management Platform – Vaihtoehtoja IAB TCF:n noudattamiseksi

2020/04/22

Toimiala on sopinut, että TCF:n uusimman version 2.0 käytöstä tulee datakohdennetun mainonnan toimivuuden edellytys elokuun puolivälissä 2020. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ohjelmallisen ostamisen ja myymisen toimivuus edellyttää TCF:ää tukevan CMP:n käyttöönottoa 15.8.2020 mennessä.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin in-housing – edut, haasteet ja vaikutukset

2020/04/14

Digitaalisen markkinoinnin in-housingilla tarkoitetaan pääsääntöisesti sitä, että mainostajat kasvattavat omia kyvykkyyksiään digitaalisen markkinoinnin saralla hankimalla itselleen tarvittavat teknologiat ja osaamisen. Skaala on laaja. Joillekin yrityksille tämä voi tarkoittaa markkinointiteknologian ja datan omistajuutta, toisille sisällöntuotantoa, kolmansille kaikkea, sisältäen teknologian, tuotannon, mediasuunnittelun ja ostamisen.

Lue lisää