Miten kasvattaa digitaalisten sisältöjen tilausmääriä menettämättä mainostuottoja?

2018/09/25

Mietitkö, miten digitaalisten sisältöjen tilausmäärää voisi kasvattaa menettämättä mainostuottoja?

Vastaus on Conversion Enginen dynaaminen, dataan pohjautuva reaaliaikainen personointi, joka toimii kaikissa päätelaitteissa. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi.

Ymmärrä lukijoitasi ja kasvata tilausten tuottoja

Tulevaisuudessa julkaisijoiden huomio kiinnittyy entistä enemmän tilaajamäärien kasvattamiseen. Menestyminen on pitkälti kiinni siitä, miten merkityksellisiä suhteita julkaisijat onnistuvat muodostamaan lukijoihin. Cxensen Conversion Engine avulla julkaisijat voivat ymmärtää ja ohjata yleisöään reaaliaikaiseen dataan perustuen ja näin vaikuttaa myös tilaajamääriin. Conversion Enginen mahdollistaa yksilöityjen asiakaspolkujen luomisen perustuen käyttäytymiseen, kontekstiin ja jopa sosiodemografisiin tietoihin. Personoinnin avulla voidaan löytää potentiaalisimmat tilaajat.

Ennakoivan analytiikan ja koneoppimisen avulla lisää konversioita

Koneoppimiseen perustuva malli varmistaa että sopiva sisältö, kampanjat ja tarjoukset näytetään lukijalle oikeaan aikaan. Ennakoivaa analytiikkaa hyödyntämällä julkaisijat voivat korvata staattisen maksumuurin joustavalla maksumuurilla. Joustava maksumuuri on dynaaminen ja ajoituksen, kontekstin ja tarjouksen mukaan yksilöity. Conversion Enginen dynaaminen maksumuuri voi lukita tai avata sisältöä kävijälle reaaliaikaiseen tietoon perustuen. Maksumuuria voidaan hallita myös manuaalisesti, mikäli on tarvetta.

Suunnittele toimivia kampanjoita hetkessä

Monille julkaisijoille tehokkuuden lisääminen on ensiarvoisen tärkeää. Conversion Engine on suunniteltu tuottamaan enemmän tuloja lukijaa kohden vähemmällä vaivalla. Cxense yhdisti näkymän, sisällönsuosittelun, kampanjahallinnan, A/B testauksen ja maskumuurin yhdeksi helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi, joka on yritysten ja julkaisijoiden tarpeisiin räätälöity.

Haluatko muistuttaa tilaajia pian vanhentuvasta luottokortista? Tai avata maksumuurin ulkomailta tuleville lukijoille kiinnostuksen ja liikenteen kasvattamiseksi? Conversion Enginen avulla tunnet yleisösi ja voit määrittää tällaisia asioita muutamassa minuutissa menettämättä arvokasta aikaa päätöksenteon ja toteutuksen välillä.

Tasapaino tilausten ja mainostuottojen välillä

Löydä tasapaino kasvavien tilausmäärien ja mainostulojen säilyttämisen välillä. Muutamalla helppokäyttöisellä asetuksella voit säädellä sisällön käyttöoikeutta ja maksumuureja eri yleisöryhmille. Esimerkiksi lukijalle, jonka todennäköisyys tilaukseen on matalampi voidaan näyttää enemmän sisältöjä ilmaiseksi kun taas jollekin toiselle voidaan määritellä maksumuuri näytettäväksi nopeammin.

Lisäksi Conversion Engine tarjoaa kehittyneitä A/B testaustoimintoja, joiden avulla julkaisijat voivat optimoida kampanjoita eri yleisöryhmille – varmistaakseen, että jokainen lukija näkee soveltuvat sisällöt, tarjoukset ja kampanjat oikeaan aikaan.

Reaaliaikainen raportointi kampanjan tehokkuuden optimoimiseksi

Oletko kyllästynyt käyttämään tunteja manuaalisten raporttien tekemiseen? Conversion Enginen raportit on suunniteltu niin, että ne soveltuvat eri sidosryhmien käyttöön sellaisenaan. Raportilta voidaan helposti analysoida kampanjan ja ja sisällön tehokkuutta.

Haluatko tietää, minkä tyyppinen sisältö resonoi parhaiten viimeaikaisten tilaajien keskuudessa? Tai toimiko rahoitusjohtajille kohdennettu freemiumkampanja toivotusti? Conversion Enginellä voit helposti tutkia ja mitata kampanjasi tuloksia reaaliajassa, joten voit keskittyä tulosten analysointiin sen sijaan, että joutuisit etsimään niitä.

Haluatko kuulla lisää, ota yhteyttä Petriin ja varaa aika demoon.

Lähde: Cxense

Lue myös:

Miten Googlen kolmannen osapuolen evästeiden kieltäminen tulee vaikuttamaan digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin?

2020/02/03

Google ilmoitti päätöksestään estää kolmansien osapuolten evästeet Chrome selaimesta kahden vuoden kuluessa. Käytännössä tämä tulee tarkoittamaan sitä, että käyttäjädatan kerääminen ja mainonnan kohdentaminen tulee kokemaan ison muutoksen, sillä Chrome hallitsee lähes 70 prosenttia pöytäkoneiden selainmarkkinoista.

Lue lisää

Digitaalinen markkinointi 2020 – mikä tänä vuonna on pinnalla? 

2020/02/03

Tyypillisesti alkuvuodesta arvaillaan, mitkä teemat nousevat digitaalisessa markkinonnissa kuumimmiksi puheenaiheiksi kuluvan vuoden aikana. Mikä on jo muuttanut digitaalista maailmaa ja mikä häämöttää nurkan takana? Mihin kysymyksiin etsitään kuumeisesti vastauksia?

Lue lisää

Miksi ostaa mainontaa ohjelmallisesti?

2020/01/20

Mainostajan näkökulmasta mainonnan ohjelmallisella ostamisella haetaan erityisesti tehokkuutta ja datan hyödyntämisen rooli korostuu. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen tarjoaakin paljon hyötyjä mainostajalle, keräsimme tähän keskeisimpiä.

Lue lisää

Mitä ovat 1st, 2nd ja 3rd party data ja miten niitä voidaan hyödyntää markkinoinnissa?

2019/11/29

Data on yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin vetureista. Markkinoijan yksi suurimmista haasteista kiteytyykin datan ymmärtämiseen, priorisointiin sekä käyttökelpoiseksi saattamiseen. Se minkälaisesta datasta on sinulle markkinoijana eniten hyötyä riippuu nykytilanteesta sekä tavoitteistasi.

Lue lisää

Ketä TCF 2.0 koskee, mitä pitää tehdä ja missä mennään nyt?

2019/11/27

TCF, eli Transparency & Consent Framework, on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan (tai kiellon) välittämisen ymmärrettävässä muodossa digitaalisen mainosmaailman toimijoille. Yhteiselle standardille on tarve, koska markkinassa toimii suuri joukko dataa hyödyntäviä toimijoita.

Lue lisää