Miten kasvattaa digitaalisten sisältöjen tilausmääriä menettämättä mainostuottoja?

2018/09/25

Mietitkö, miten digitaalisten sisältöjen tilausmäärää voisi kasvattaa menettämättä mainostuottoja?

Vastaus on Conversion Enginen dynaaminen, dataan pohjautuva reaaliaikainen personointi, joka toimii kaikissa päätelaitteissa. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi.

Ymmärrä lukijoitasi ja kasvata tilausten tuottoja

Tulevaisuudessa julkaisijoiden huomio kiinnittyy entistä enemmän tilaajamäärien kasvattamiseen. Menestyminen on pitkälti kiinni siitä, miten merkityksellisiä suhteita julkaisijat onnistuvat muodostamaan lukijoihin. Cxensen Conversion Engine avulla julkaisijat voivat ymmärtää ja ohjata yleisöään reaaliaikaiseen dataan perustuen ja näin vaikuttaa myös tilaajamääriin. Conversion Enginen mahdollistaa yksilöityjen asiakaspolkujen luomisen perustuen käyttäytymiseen, kontekstiin ja jopa sosiodemografisiin tietoihin. Personoinnin avulla voidaan löytää potentiaalisimmat tilaajat.

Ennakoivan analytiikan ja koneoppimisen avulla lisää konversioita

Koneoppimiseen perustuva malli varmistaa että sopiva sisältö, kampanjat ja tarjoukset näytetään lukijalle oikeaan aikaan. Ennakoivaa analytiikkaa hyödyntämällä julkaisijat voivat korvata staattisen maksumuurin joustavalla maksumuurilla. Joustava maksumuuri on dynaaminen ja ajoituksen, kontekstin ja tarjouksen mukaan yksilöity. Conversion Enginen dynaaminen maksumuuri voi lukita tai avata sisältöä kävijälle reaaliaikaiseen tietoon perustuen. Maksumuuria voidaan hallita myös manuaalisesti, mikäli on tarvetta.

Suunnittele toimivia kampanjoita hetkessä

Monille julkaisijoille tehokkuuden lisääminen on ensiarvoisen tärkeää. Conversion Engine on suunniteltu tuottamaan enemmän tuloja lukijaa kohden vähemmällä vaivalla. Cxense yhdisti näkymän, sisällönsuosittelun, kampanjahallinnan, A/B testauksen ja maskumuurin yhdeksi helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi, joka on yritysten ja julkaisijoiden tarpeisiin räätälöity.

Haluatko muistuttaa tilaajia pian vanhentuvasta luottokortista? Tai avata maksumuurin ulkomailta tuleville lukijoille kiinnostuksen ja liikenteen kasvattamiseksi? Conversion Enginen avulla tunnet yleisösi ja voit määrittää tällaisia asioita muutamassa minuutissa menettämättä arvokasta aikaa päätöksenteon ja toteutuksen välillä.

Tasapaino tilausten ja mainostuottojen välillä

Löydä tasapaino kasvavien tilausmäärien ja mainostulojen säilyttämisen välillä. Muutamalla helppokäyttöisellä asetuksella voit säädellä sisällön käyttöoikeutta ja maksumuureja eri yleisöryhmille. Esimerkiksi lukijalle, jonka todennäköisyys tilaukseen on matalampi voidaan näyttää enemmän sisältöjä ilmaiseksi kun taas jollekin toiselle voidaan määritellä maksumuuri näytettäväksi nopeammin.

Lisäksi Conversion Engine tarjoaa kehittyneitä A/B testaustoimintoja, joiden avulla julkaisijat voivat optimoida kampanjoita eri yleisöryhmille – varmistaakseen, että jokainen lukija näkee soveltuvat sisällöt, tarjoukset ja kampanjat oikeaan aikaan.

Reaaliaikainen raportointi kampanjan tehokkuuden optimoimiseksi

Oletko kyllästynyt käyttämään tunteja manuaalisten raporttien tekemiseen? Conversion Enginen raportit on suunniteltu niin, että ne soveltuvat eri sidosryhmien käyttöön sellaisenaan. Raportilta voidaan helposti analysoida kampanjan ja ja sisällön tehokkuutta.

Haluatko tietää, minkä tyyppinen sisältö resonoi parhaiten viimeaikaisten tilaajien keskuudessa? Tai toimiko rahoitusjohtajille kohdennettu freemiumkampanja toivotusti? Conversion Enginellä voit helposti tutkia ja mitata kampanjasi tuloksia reaaliajassa, joten voit keskittyä tulosten analysointiin sen sijaan, että joutuisit etsimään niitä.

Haluatko kuulla lisää, ota yhteyttä Petriin ja varaa aika demoon.

Lähde: Cxense

Lue myös:

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää

Vuosittainen Attitudes to Programmatic Advertising raportti on julkaistu – lue mielenkiintoisimmat havainnot

2019/10/04

IAB Europen vuosittain julkaisema “Attitudes to Programmatic Advertising” -raportti on julkaistu taas syyskuussa. Raportti on kattava analyysi mainonnan ohjelmallisen ostamisen tilasta Euroopassa. Jos työskentelet ohjelmallisen parissa suosittelemme sinua tutustumaan raporttiin. Homman helpottamiseksi kokosimme tärkeimmän havainnot.

Lue lisää

Minkälaisia kohdeyleisöjä suomalaiset mainostajat hyödyntävät digitaalisessa mainonnassa?

2019/10/01

Kartoittaaksemme suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohdeyleisöjen hyödyntämisestä mainonnassa toteutimme tutkimuksen kesällä 2019. Kysely toteutettiin nyt toisen kerran. Nyt on aina jakaa keskeisiä havaintojamme teidän kanssanne.

Lue lisää

Tule moikkaamaan meitä Dmexcossa!

2019/08/30

Dmexco järjestetään jälleen Kölnissä 11-12. syyskuuta. Tänä vuonna Relevantilla on Kölnissä oma osasto uusille innovaatioille omistetussa Future Parkissa. Osastomme löytyy Hallista 9 paikalta C-032a. Jos olet tulossa paikan päälle tule ihmeessä käymään. Voit myös sopia ennakkoon tapaamisen Ollin, Petrin tai Ronnyn kanssa.

Lue lisää

Verkkokauppatutkimuksen tulokset – Mikä ohjaa ostoksille verkkokauppaan?

2019/06/12

Kysely Verkko-ostamisesta toteutettiin Relevant Digitalin ja Tori.fi:n yhteistyönä huhtikuussa 2019. Kysymykset koskivat verkkokaupan valintaan, tuotetietojen etsintään, verkkokaupan palveluun ja käytettyjen tuotteiden ostamiseen verkkokaupasta liittyviin aihepiireihin.

Lue lisää