Miten kasvattaa digitaalisten sisältöjen tilausmääriä menettämättä mainostuottoja?

2018/09/25

Mietitkö, miten digitaalisten sisältöjen tilausmäärää voisi kasvattaa menettämättä mainostuottoja?

Vastaus on Conversion Enginen dynaaminen, dataan pohjautuva reaaliaikainen personointi, joka toimii kaikissa päätelaitteissa. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi.

Ymmärrä lukijoitasi ja kasvata tilausten tuottoja

Tulevaisuudessa julkaisijoiden huomio kiinnittyy entistä enemmän tilaajamäärien kasvattamiseen. Menestyminen on pitkälti kiinni siitä, miten merkityksellisiä suhteita julkaisijat onnistuvat muodostamaan lukijoihin. Cxensen Conversion Engine avulla julkaisijat voivat ymmärtää ja ohjata yleisöään reaaliaikaiseen dataan perustuen ja näin vaikuttaa myös tilaajamääriin. Conversion Enginen mahdollistaa yksilöityjen asiakaspolkujen luomisen perustuen käyttäytymiseen, kontekstiin ja jopa sosiodemografisiin tietoihin. Personoinnin avulla voidaan löytää potentiaalisimmat tilaajat.

Ennakoivan analytiikan ja koneoppimisen avulla lisää konversioita

Koneoppimiseen perustuva malli varmistaa että sopiva sisältö, kampanjat ja tarjoukset näytetään lukijalle oikeaan aikaan. Ennakoivaa analytiikkaa hyödyntämällä julkaisijat voivat korvata staattisen maksumuurin joustavalla maksumuurilla. Joustava maksumuuri on dynaaminen ja ajoituksen, kontekstin ja tarjouksen mukaan yksilöity. Conversion Enginen dynaaminen maksumuuri voi lukita tai avata sisältöä kävijälle reaaliaikaiseen tietoon perustuen. Maksumuuria voidaan hallita myös manuaalisesti, mikäli on tarvetta.

Suunnittele toimivia kampanjoita hetkessä

Monille julkaisijoille tehokkuuden lisääminen on ensiarvoisen tärkeää. Conversion Engine on suunniteltu tuottamaan enemmän tuloja lukijaa kohden vähemmällä vaivalla. Cxense yhdisti näkymän, sisällönsuosittelun, kampanjahallinnan, A/B testauksen ja maskumuurin yhdeksi helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi, joka on yritysten ja julkaisijoiden tarpeisiin räätälöity.

Haluatko muistuttaa tilaajia pian vanhentuvasta luottokortista? Tai avata maksumuurin ulkomailta tuleville lukijoille kiinnostuksen ja liikenteen kasvattamiseksi? Conversion Enginen avulla tunnet yleisösi ja voit määrittää tällaisia asioita muutamassa minuutissa menettämättä arvokasta aikaa päätöksenteon ja toteutuksen välillä.

Tasapaino tilausten ja mainostuottojen välillä

Löydä tasapaino kasvavien tilausmäärien ja mainostulojen säilyttämisen välillä. Muutamalla helppokäyttöisellä asetuksella voit säädellä sisällön käyttöoikeutta ja maksumuureja eri yleisöryhmille. Esimerkiksi lukijalle, jonka todennäköisyys tilaukseen on matalampi voidaan näyttää enemmän sisältöjä ilmaiseksi kun taas jollekin toiselle voidaan määritellä maksumuuri näytettäväksi nopeammin.

Lisäksi Conversion Engine tarjoaa kehittyneitä A/B testaustoimintoja, joiden avulla julkaisijat voivat optimoida kampanjoita eri yleisöryhmille – varmistaakseen, että jokainen lukija näkee soveltuvat sisällöt, tarjoukset ja kampanjat oikeaan aikaan.

Reaaliaikainen raportointi kampanjan tehokkuuden optimoimiseksi

Oletko kyllästynyt käyttämään tunteja manuaalisten raporttien tekemiseen? Conversion Enginen raportit on suunniteltu niin, että ne soveltuvat eri sidosryhmien käyttöön sellaisenaan. Raportilta voidaan helposti analysoida kampanjan ja ja sisällön tehokkuutta.

Haluatko tietää, minkä tyyppinen sisältö resonoi parhaiten viimeaikaisten tilaajien keskuudessa? Tai toimiko rahoitusjohtajille kohdennettu freemiumkampanja toivotusti? Conversion Enginellä voit helposti tutkia ja mitata kampanjasi tuloksia reaaliajassa, joten voit keskittyä tulosten analysointiin sen sijaan, että joutuisit etsimään niitä.

Haluatko kuulla lisää, ota yhteyttä Petriin ja varaa aika demoon.

Lähde: Cxense

Lue myös:

Webinaari: Haluatko kuulla tulevaisuuden näkymiä maksumuurien käytöstä verkkojulkaisuissa?

2018/10/12

Miten dataa analysoimalla saadaan tietoa todennäköisimmistä tilaajista? Miten maksumuurimallit toimivat ja miksi lukijakeskeinen lähestymistapa voisi korvata sisältöön keskittyneet mallit? Tule mukaan webinaariin, jossa Piechota kertoo yhdessä Cxensen Annbjørg Medhaugin kanssa dynaamisista maksumuureista.

Lue lisää

Datakaupan läpinäkyvyys GDPR:n jälkeisessä maailmassa

2018/10/05

GDPR astuessa voimaan 4 kuukautta sitten koko ala hyperventiloi pahasti ja osa pelkäsi ohjelmallisen mainoskaupan loppuvan kokonaan, jos kuluttajilta ei saataisi lupaa datan käyttöön. Suurin osa peloista oli alunperinkin ylimitoitettuja, sillä kuluttajien käyttäytyminen ei muutu yhdessä yössä uuden asetuksen voimaantulon myötä. Relevantilla olimme vakuuttuneita että GDPR:n voimaantulo kitkisi räikeimpiä hämäräpelureita datamarkkinalta pois.

Lue lisää

Syksy on muutosten aikaa

2018/09/27

Syksy on saatu vauhdilla käyntiin. Niin yksityiselämässä kuin yritysmaailmassakin syksy usein antaa mahdollisuuden aloittaa lomien jälkeen uudella draivilla ja innostaa tekemään muutoksia. Pieniä muutoksia on tapahtunut myös meillä Relevantilla. Olemme nimittäin saaneet johtoryhmäämme mukaan dataliiketoiminnastamme vastaavan Olli Järvilehdon. Onnittelut Ollille! Onko johtoryhmämme sinulle jo muuten tuttu?

Lue lisää

Ajankohtaisia havaintoja vuoden 2018 Dmexcosta

2018/09/27

Dmexco järjestettiin jälleen Kölnissä 11-12. syyskuuta. Vuodesta 2009 järjestetty tapahtuma on digitaalisen liiketoiminnan, markkinoinnin ja uusien innovaatioiden kohtaamispaikka, jossa mukana on alan johtajia, markkinoinnin ja median ammattilaisia sekä teknologioiden edelläkävijöitä. Luonnollisesti muutamassa päivässä ei kaikkea ehdi kahlata läpi, mutta tässä muutamia teemoja, jotka erityisesti jäivät mieleemme.

Lue lisää

Tehokkaan kohderyhmän valitseminen mainoskampanjalle

2018/09/26

Ihmiset kohtaavat päivän mittaan eri ympäristössä lukemattoman määrän viestejä, joilla mainostajat pyrkivät vaikuttamaan heidän ostokäyttäytymiseen. Mainosviestien tulvassa on yhä vaikeampi koskettaa ja tulla huomatuksi. Puhuttelevan mainosviestin lisäksi on syytä kiinnittää huomiota myös siihen, että kampanja suunnataan niille, jotka todennäköisemmin ovat tuotteesta tai palvelusta kiinnostuneita. Näin palvellaan myös viestin vastaanottajaa.

Lue lisää