Relevant on muutakin kuin ad-techiä

2019/02/19

Relevant Digital Oy tunnetaan mainosteknologioita virittävänä talona ja tech-talkkia tulee viljeltyä varmasti välillä liikaakin. Mainospalvelimet, ohjelmallisen myymisen ja -ostamisen teknologiat ja niihin liittyvä osaaminen ovat tärkeä osa tarjoamaamme, mutta vain osa. Teknologia projektien lisäksi toteutamme säännöllisesti vaativia konsultointihankkeita. Koska projektit ovat usein syvälle asiakkaidemme liiketoimintaan meneviä tehdään ne tiukan NDA:n alaisena, joten julkisina referensseinä niitä ei voi valitettavasti käyttää.

Viimeaikoina projektit ovat keskittyneet erityisesti datan hyödyntämiseen, ja olemme päässeet työstämään esimerkiksi seuraavia teemoja yhdessä asiakkaidemme kanssa:

1. Myynnin kasvattaminen datan avulla:

Usein asiakkaamme kaipaavat sparrausta dataan liittyvien mahdollisuuksien tiimoilta. Etsimme yhdessä vastauksia kysymyksiin kuten:

2. Arkkitehtuuri:

Kun tiedetään mitä halutaan saada aikaiseksi, mutta avoinna on vielä miten ja millä työkaluilla, pääsemme pohtimaan:

3. Organisiaatio- ja osaamisjumppa:

Teknologiat ovat toki tärkeitä mahdollistajia, mutta ihmiset ja osaaminen ovat sitten kuitenkin se kaikista tärkein juttu, ja usein myös kehitysprojektien keskiössä:

Paljon kysymyksiä, ja yleispäteviä vastauksia ei ole. Mutta se onkin projekteissa parasta. Jokainen hanke on uniikki, ja oikeat vastaukset asiakaskohtaisia. Kun tavoitteet, strategiat ja roadmapit on tehty, alkaa varsinainen tekeminen, ja kovin usein jatkamme yhteistyötä viemällä hyvin tehdyt suunnitelmat käytäntöön.

Soita tai laita viestiä niin jutellaan tarkemmin, miten palvelumme ja teknologiamme voisivat auttaa yritystäsi myynnin kasvattamisessa! Lue lisää täältä: Data, Palvelut, Teknologiat

Lue myös:

Millä korvaisimme kolmannen osapuolen evästeen?

2020/03/19

Google ilmoitti estävänsä kolmannen osapuolen evästeet Chrome selaimessa kahden vuoden kuluessa. Heti Googlen ilmoituksen jälkeen alkoivat spekulaatiot siitä, mikä tulee korvaamaan kolmannen osapuolen evästeet tulevaisuudessa. Näkemys tulevasta tuntuu vaihtelevan melko lailla sen mukaan kenen näkökulmasta asiaa tarkastelee. Tässä tekstissä avaamme hieman Googlen visiota aiheen tiimoilta.

Lue lisää

Relevant Digitalin asiakastyytyväisyys

2020/03/06

Loppuvuodesta 2019 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt neljännen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Lue lisää

Display kampanjan ostaminen Googlen kautta – Mitä eroa on Display & Video 360:n ja Google Adsin välillä?

2020/03/05

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjan ostamiseen kaksi vaihtoehtoa. Toinen on Google Adsin kautta ostettava Google Display Network. Ja toinen on vaativampaan käyttöön suunnattu Google Marketing Platformiin kuuluva alusta Display & Video 360, jonka kanssa yhdessä usein käytetään myös Campaign Manager (CM) alustaa. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Tapaa meidät näissä tapahtumissa vuonna 2020

2020/03/03

Tänä vuonna olemme paikalla ainakin näissä tapahtumissa. Jos olet itse osallistumassa ja haluat tavata meitä, olethan yhteydessä tai jätä yhteydenottopyyntö.

Lue lisää

Miten Googlen kolmannen osapuolen evästeiden kieltäminen tulee vaikuttamaan digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin?

2020/02/03

Google ilmoitti päätöksestään estää kolmansien osapuolten evästeet Chrome selaimesta kahden vuoden kuluessa. Käytännössä tämä tulee tarkoittamaan sitä, että käyttäjädatan kerääminen ja mainonnan kohdentaminen tulee kokemaan ison muutoksen, sillä Chrome hallitsee lähes 70 prosenttia pöytäkoneiden selainmarkkinoista.

Lue lisää