Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Kun valitset myyntistrategiaa ja mainonnan myyntiin käytettäviä työkaluja kannattaa käyttää aikaa eri vaihtoehtojen kartoittamiseen, jotta löydät omiin tarpeisiin parhaiten soveltuvan ratkaisun. Markkinoilla on paljon eri vaihtoehtoja, joiden kartoittaminen saattaa olla hankalaa. Relevant voi auttaa sinua löytämään sopivimman vaihtoehdon ja viemään sen käytäntöön.

Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät alapuolelta joitakin olennaisimpia. Molemmat ovat tehokkaita työkaluja mainosinventaarin myymiseen ja avaavat mahdollisuuden inventaarin ostamiseen miljoonille mainostajille, mutta AdExchange soveltuu paremmin julkaisijoille, joilla on suoramyyntiä ja jotka haluavat pitää kontrollin itsellään.

Tähän on koottu luettelo tärkeimmistä ominaisuuksista ja siitä, miten kumpikin järjestelmä toimii ko. ominaisuuksien suhteen:

Jos tarvitset apua itsellesi parhaan ratkaisun löytämiseksi, ota meihin yhteyttä!

Lähde: Google

Lue myös:

Miksi ostaa mainontaa ohjelmallisesti?

2020/01/20

Mainostajan näkökulmasta mainonnan ohjelmallisella ostamisella haetaan erityisesti tehokkuutta ja datan hyödyntämisen rooli korostuu. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen tarjoaakin paljon hyötyjä mainostajalle, keräsimme tähän keskeisimpiä.

Lue lisää

Mitä ovat 1st, 2nd ja 3rd party data ja miten niitä voidaan hyödyntää markkinoinnissa?

2019/11/29

Data on yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin vetureista. Markkinoijan yksi suurimmista haasteista kiteytyykin datan ymmärtämiseen, priorisointiin sekä käyttökelpoiseksi saattamiseen. Se minkälaisesta datasta on sinulle markkinoijana eniten hyötyä riippuu nykytilanteesta sekä tavoitteistasi.

Lue lisää

Ketä TCF 2.0 koskee, mitä pitää tehdä ja missä mennään nyt?

2019/11/27

TCF, eli Transparency & Consent Framework, on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan (tai kiellon) välittämisen ymmärrettävässä muodossa digitaalisen mainosmaailman toimijoille. Yhteiselle standardille on tarve, koska markkinassa toimii suuri joukko dataa hyödyntäviä toimijoita.

Lue lisää

MTVuutiset.fi liittyy Relevant Audienceen, josta tulee Suomen suurin riippumaton datamarkkinapaikka

2019/11/21

MTVuutiset.fi liittyy Suomen suurimpaan riippumattomaan datamarkkinapaikkaan Relevant Audienceen. Se käsittää tällä hetkellä 18 miljoonaa uniikkia selainta, sekä 500 miljoonaa datakeräystapahtumaa kuukaudessa.

Lue lisää

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää