Luvallisesti kerättyjä ja luotettavia kohderyhmiä

2018/05/31

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datakumppanimme noudattavat 25.5.2018 voimaan tulleen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia ja kohderyhmäsegmentit rakennetaan datasta, jonka käyttö on luvallista. Niinpä voit huoletta hyödyntää segmenttejämme Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa. Ohjeita ostamiseen löydät täältä.

Suomen Asiakastiedon kohderyhmät nyt myös Segment Finderissa

Uusimman datakumppanimme Suomen Asiakastiedon myötä olemme saaneet tarjolle entistä kattavammin kohderyhmiä liike-elämästä. Nyt löydät Suomen Asiakastiedon datasta rakennetut kohderyhmäsegmentit myös Segment Finderistamme.

Segment Finderin tarkoituksena on luoda helpommin kokonaiskuva tarjolla olevista kohderyhmäsegmenteistä sekä helpottaa kohderyhmien löytämistä ostoalustoista. Avaamalla segmentin lisätiedot Segment Finderista löydät jokaisen segmentin kohdalta maininnan, millä nimellä kyseisen kohderyhmän löytää DSP:stä esim. Suomen Asiakastiedon datasta rakennettu Helsingissä sijaitsevista B2B yrityksistä kiinnostuneet kävijät löytyvät nimellä: Relevant Audience – FI – Business and Finance – Location of the company the user is interested in (B2B) – Helsinki.

Ajankohtaisia kohderyhmäsegmenttejä

Relevant Audience tarjoaa jo yli 800 kohderyhmäsegementtiä. Pyrimme aina saamaan tarjolle myös ajankohtaista tarjontaa sekä huomioimaan mainostajien yksilöllisiä tarpeita.
Ajankohtaisia segmenttejämme löydät esim:

Koti ja puutarha (Relevant Audience – FI – Home and Garden – Gardening)
Pyörät ja pyöräily (Relevant Audience – FI – Intent – Sport – Bicycles and Cycling)
Urheilu- ja ulkoiluvarusteet (Relevant Audience – FI – Intent – Sport and Outdoor Activities)
Golfin pelaajat (Relevant Audience – FI – Sports – Golf Players)
Festarit (Relevant Audience – FI – Events and Attractions – Summer Festivals)
Häät (Relevant Audience – FI – Events and Attractions – Weddings)
Matkustaminen eri maittain (Relevant Audience – FI – Travel)
– Lisää segmenttejä löydät täältä

Jos sinulla on tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä segmentteihin liittyen, otathan rohkeasti yhteyttä Olli Järvilehtoon +358 44 378 8037. Segmenttitoiveesi voit laittaa s-postilla osoitteeseen: datasegment(a)relevant-digital.com.

Relevant Audience – luotettavaa, reilua ja läpinäkyvää dataa!

Lue myös:

Mitä kannattaa huomoida kun teet uudelleenkohdennusta eli retargetointia – viisi vinkkiä!

2020/06/16

Uudelleenkohdennus eli retargetointi tarkoittaa muistuttavien mainosten näyttämistä sivustolla jo vierailleille. Alkuun uudelleenkohdentamisessa pääsee melko helposti, mutta kannattaa silti kiinnittää huomiota muutamaan asiaan, jotta kampanjat toimisivat tehokkaasti. Kokosimme blogiimme viisi vinkkiä!

Lue lisää

5 tapaa tehdä yleisökohdennusta digitaalisessa markkinoinnissa

2020/05/13

Moni mainostaja miettii, miten voisi hyödyntää dataa markkinoinnissaan ja miten digimainonnasta saisi enemmän tehoja irti. Jotta potentiaalisia asiakkaita voidaan tavoittaa verkossa paremmin kannattaa alkuun tutustua erilaisiin tapoihin tehdä yleisökohdennusta ja sen jälkeen lähteä toteuttamaan itsellesi parhaiten soveltuvia vaihtoehtoja.

Lue lisää

Tilaajamyynnin kasvattamiseen: Piano – The digital business platform

2020/04/29

Piano auttaa medioita rakentamaan sitoutuneita yleisöjä sekä kasvattamaan tilausmyyntituottoja. Jos haluat ymmärtää paremmin yleisösi tarpeita, kasvattaa rekisteröityneiden käyttäjien määrää ja kehittää maksullisen sisällön strategiaa, Piano tarjoaa joustavat työkalut tavoitteiden saavuttamiseen.

Lue lisää

Consent Management Platform – Vaihtoehtoja IAB TCF:n noudattamiseksi

2020/04/22

Toimiala on sopinut, että TCF:n uusimman version 2.0 käytöstä tulee datakohdennetun mainonnan toimivuuden edellytys elokuun puolivälissä 2020. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ohjelmallisen ostamisen ja myymisen toimivuus edellyttää TCF:ää tukevan CMP:n käyttöönottoa 15.8.2020 mennessä.

Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin in-housing – edut, haasteet ja vaikutukset

2020/04/14

Digitaalisen markkinoinnin in-housingilla tarkoitetaan pääsääntöisesti sitä, että mainostajat kasvattavat omia kyvykkyyksiään digitaalisen markkinoinnin saralla hankimalla itselleen tarvittavat teknologiat ja osaamisen. Skaala on laaja. Joillekin yrityksille tämä voi tarkoittaa markkinointiteknologian ja datan omistajuutta, toisille sisällöntuotantoa, kolmansille kaikkea, sisältäen teknologian, tuotannon, mediasuunnittelun ja ostamisen.

Lue lisää