Luvallisesti kerättyjä ja luotettavia kohderyhmiä

2018/05/31

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datakumppanimme noudattavat 25.5.2018 voimaan tulleen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia ja kohderyhmäsegmentit rakennetaan datasta, jonka käyttö on luvallista. Niinpä voit huoletta hyödyntää segmenttejämme Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa. Ohjeita ostamiseen löydät täältä.

Suomen Asiakastiedon kohderyhmät nyt myös Segment Finderissa

Uusimman datakumppanimme Suomen Asiakastiedon myötä olemme saaneet tarjolle entistä kattavammin kohderyhmiä liike-elämästä. Nyt löydät Suomen Asiakastiedon datasta rakennetut kohderyhmäsegmentit myös Segment Finderistamme.

Segment Finderin tarkoituksena on luoda helpommin kokonaiskuva tarjolla olevista kohderyhmäsegmenteistä sekä helpottaa kohderyhmien löytämistä ostoalustoista. Avaamalla segmentin lisätiedot Segment Finderista löydät jokaisen segmentin kohdalta maininnan, millä nimellä kyseisen kohderyhmän löytää DSP:stä esim. Suomen Asiakastiedon datasta rakennettu Helsingissä sijaitsevista B2B yrityksistä kiinnostuneet kävijät löytyvät nimellä: Relevant Audience – FI – Business and Finance – Location of the company the user is interested in (B2B) – Helsinki.

Ajankohtaisia kohderyhmäsegmenttejä

Relevant Audience tarjoaa jo yli 800 kohderyhmäsegementtiä. Pyrimme aina saamaan tarjolle myös ajankohtaista tarjontaa sekä huomioimaan mainostajien yksilöllisiä tarpeita.
Ajankohtaisia segmenttejämme löydät esim:

Koti ja puutarha (Relevant Audience – FI – Home and Garden – Gardening)
Pyörät ja pyöräily (Relevant Audience – FI – Intent – Sport – Bicycles and Cycling)
Urheilu- ja ulkoiluvarusteet (Relevant Audience – FI – Intent – Sport and Outdoor Activities)
Golfin pelaajat (Relevant Audience – FI – Sports – Golf Players)
Festarit (Relevant Audience – FI – Events and Attractions – Summer Festivals)
Häät (Relevant Audience – FI – Events and Attractions – Weddings)
Matkustaminen eri maittain (Relevant Audience – FI – Travel)
– Lisää segmenttejä löydät täältä

Jos sinulla on tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä segmentteihin liittyen, otathan rohkeasti yhteyttä Olli Järvilehtoon +358 44 378 8037. Segmenttitoiveesi voit laittaa s-postilla osoitteeseen: datasegment(a)relevant-digital.com.

Relevant Audience – luotettavaa, reilua ja läpinäkyvää dataa!

Lue myös:

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää

Suomalaiset datan ostajat panostavat laatuun ja GDPR -yhteensopivuuteen

2018/05/28

Datamarkkina kasvaa pohjoismaissa nopeasti. Kartottaaksemme tarkemmin suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohderyhmien käytöstä mainonnassa toteutimme tutkimuksen huhtikuussa 2018. Nyt voimme iloksemme jakaa muutamia havaintojamme..

Lue lisää

EU:n tietosuoja-asetuksen mukainen yksityisyyden suoja yritysten verkkosivuille

2018/05/23

Asetuksen voimaantulo muuttaa tapaa, jolla verkkopalvelun kävijöille ilmoitetaan sivuston keräämistä tiedoista. Enää ei riitä, että kävijälle ilmoitetaan tietojen keräämisestä. Jatkossa käyttäjälle on tarjottava selkeä mahdollisuus hyväksyä tai estää tiedon kerääminen.

Lue lisää

EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa verkkopalveluihisi

2018/04/11

Riippumatta siitä, onko kyseessä suuri tai pieni yritys, sinun on saatava kävijöiltä suostumus tietojen keräämiseen heistä. Jos sivustollesi on asennettu esimerkiksi Google Analytics tai Sosiaalisen median jakopainikkeet, sinun on pyydettävä suostumus kaikilta, jotka vierailevat sivustollasi. Kun suostumus on saatu, Relevant Consent  muistaa vierailijan suostumuksen ja eikä kysy sitä uudelleen.

Lue lisää

Relevant Audience laajenee Latinalaiseen Amerikkaan

2018/04/11

We’re starting the year with new growth opportunities. Relevant Digital is now partnering with publishers and agencies in LATAM to leverage on the regions steady digital growth. As more agencies and advertisers dive into programmatic buys and given the digital market expected growth for 2018, the choice to explore Latin America is an exciting one.

Lue lisää