Luvallisesti kerättyjä ja luotettavia kohderyhmiä

2018/05/31

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datakumppanimme noudattavat 25.5.2018 voimaan tulleen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia ja kohderyhmäsegmentit rakennetaan datasta, jonka käyttö on luvallista. Niinpä voit huoletta hyödyntää segmenttejämme Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa. Ohjeita ostamiseen löydät täältä.

Suomen Asiakastiedon kohderyhmät nyt myös Segment Finderissa

Uusimman datakumppanimme Suomen Asiakastiedon myötä olemme saaneet tarjolle entistä kattavammin kohderyhmiä liike-elämästä. Nyt löydät Suomen Asiakastiedon datasta rakennetut kohderyhmäsegmentit myös Segment Finderistamme.

Segment Finderin tarkoituksena on luoda helpommin kokonaiskuva tarjolla olevista kohderyhmäsegmenteistä sekä helpottaa kohderyhmien löytämistä ostoalustoista. Avaamalla segmentin lisätiedot Segment Finderista löydät jokaisen segmentin kohdalta maininnan, millä nimellä kyseisen kohderyhmän löytää DSP:stä esim. Suomen Asiakastiedon datasta rakennettu Helsingissä sijaitsevista B2B yrityksistä kiinnostuneet kävijät löytyvät nimellä: Relevant Audience – FI – Business and Finance – Location of the company the user is interested in (B2B) – Helsinki.

Ajankohtaisia kohderyhmäsegmenttejä

Relevant Audience tarjoaa jo yli 800 kohderyhmäsegementtiä. Pyrimme aina saamaan tarjolle myös ajankohtaista tarjontaa sekä huomioimaan mainostajien yksilöllisiä tarpeita.
Ajankohtaisia segmenttejämme löydät esim:

Koti ja puutarha (Relevant Audience – FI – Home and Garden – Gardening)
Pyörät ja pyöräily (Relevant Audience – FI – Intent – Sport – Bicycles and Cycling)
Urheilu- ja ulkoiluvarusteet (Relevant Audience – FI – Intent – Sport and Outdoor Activities)
Golfin pelaajat (Relevant Audience – FI – Sports – Golf Players)
Festarit (Relevant Audience – FI – Events and Attractions – Summer Festivals)
Häät (Relevant Audience – FI – Events and Attractions – Weddings)
Matkustaminen eri maittain (Relevant Audience – FI – Travel)
– Lisää segmenttejä löydät täältä

Jos sinulla on tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä segmentteihin liittyen, otathan rohkeasti yhteyttä Olli Järvilehtoon +358 44 378 8037. Segmenttitoiveesi voit laittaa s-postilla osoitteeseen: datasegment(a)relevant-digital.com.

Relevant Audience – luotettavaa, reilua ja läpinäkyvää dataa!

Lue myös:

Millä korvaisimme kolmannen osapuolen evästeen?

2020/03/19

Google ilmoitti estävänsä kolmannen osapuolen evästeet Chrome selaimessa kahden vuoden kuluessa. Heti Googlen ilmoituksen jälkeen alkoivat spekulaatiot siitä, mikä tulee korvaamaan kolmannen osapuolen evästeet tulevaisuudessa. Näkemys tulevasta tuntuu vaihtelevan melko lailla sen mukaan kenen näkökulmasta asiaa tarkastelee. Tässä tekstissä avaamme hieman Googlen visiota aiheen tiimoilta.

Lue lisää

Relevant Digitalin asiakastyytyväisyys

2020/03/06

Loppuvuodesta 2019 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt neljännen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Lue lisää

Display kampanjan ostaminen Googlen kautta – Mitä eroa on Display & Video 360:n ja Google Adsin välillä?

2020/03/05

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjan ostamiseen kaksi vaihtoehtoa. Toinen on Google Adsin kautta ostettava Google Display Network. Ja toinen on vaativampaan käyttöön suunnattu Google Marketing Platformiin kuuluva alusta Display & Video 360, jonka kanssa yhdessä usein käytetään myös Campaign Manager (CM) alustaa. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Tapaa meidät näissä tapahtumissa vuonna 2020

2020/03/03

Tänä vuonna olemme paikalla ainakin näissä tapahtumissa. Jos olet itse osallistumassa ja haluat tavata meitä, olethan yhteydessä tai jätä yhteydenottopyyntö.

Lue lisää

Miten Googlen kolmannen osapuolen evästeiden kieltäminen tulee vaikuttamaan digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin?

2020/02/03

Google ilmoitti päätöksestään estää kolmansien osapuolten evästeet Chrome selaimesta kahden vuoden kuluessa. Käytännössä tämä tulee tarkoittamaan sitä, että käyttäjädatan kerääminen ja mainonnan kohdentaminen tulee kokemaan ison muutoksen, sillä Chrome hallitsee lähes 70 prosenttia pöytäkoneiden selainmarkkinoista.

Lue lisää