Luvallisesti kerättyjä ja luotettavia kohderyhmiä

2018/05/31

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datakumppanimme noudattavat 25.5.2018 voimaan tulleen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia ja kohderyhmäsegmentit rakennetaan datasta, jonka käyttö on luvallista. Niinpä voit huoletta hyödyntää segmenttejämme Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa. Ohjeita ostamiseen löydät täältä.

Suomen Asiakastiedon kohderyhmät nyt myös Segment Finderissa

Uusimman datakumppanimme Suomen Asiakastiedon myötä olemme saaneet tarjolle entistä kattavammin kohderyhmiä liike-elämästä. Nyt löydät Suomen Asiakastiedon datasta rakennetut kohderyhmäsegmentit myös Segment Finderistamme.

Segment Finderin tarkoituksena on luoda helpommin kokonaiskuva tarjolla olevista kohderyhmäsegmenteistä sekä helpottaa kohderyhmien löytämistä ostoalustoista. Avaamalla segmentin lisätiedot Segment Finderista löydät jokaisen segmentin kohdalta maininnan, millä nimellä kyseisen kohderyhmän löytää DSP:stä esim. Suomen Asiakastiedon datasta rakennettu Helsingissä sijaitsevista B2B yrityksistä kiinnostuneet kävijät löytyvät nimellä: Relevant Audience – FI – Business and Finance – Location of the company the user is interested in (B2B) – Helsinki.

Ajankohtaisia kohderyhmäsegmenttejä

Relevant Audience tarjoaa jo yli 800 kohderyhmäsegementtiä. Pyrimme aina saamaan tarjolle myös ajankohtaista tarjontaa sekä huomioimaan mainostajien yksilöllisiä tarpeita.
Ajankohtaisia segmenttejämme löydät esim:

Koti ja puutarha (Relevant Audience – FI – Home and Garden – Gardening)
Pyörät ja pyöräily (Relevant Audience – FI – Intent – Sport – Bicycles and Cycling)
Urheilu- ja ulkoiluvarusteet (Relevant Audience – FI – Intent – Sport and Outdoor Activities)
Golfin pelaajat (Relevant Audience – FI – Sports – Golf Players)
Festarit (Relevant Audience – FI – Events and Attractions – Summer Festivals)
Häät (Relevant Audience – FI – Events and Attractions – Weddings)
Matkustaminen eri maittain (Relevant Audience – FI – Travel)
– Lisää segmenttejä löydät täältä

Jos sinulla on tarpeen tavoittaa tietynlainen yleisö tai muuten herää kysymyksiä segmentteihin liittyen, otathan rohkeasti yhteyttä Olli Järvilehtoon +358 44 378 8037. Segmenttitoiveesi voit laittaa s-postilla osoitteeseen: datasegment(a)relevant-digital.com.

Relevant Audience – luotettavaa, reilua ja läpinäkyvää dataa!

Lue myös:

Miten ostan mainontaa ohjelmallisesti?

2019/01/25

Ohjelmallisella ostamisella tarkoitetaan online-mainonnan automaatiota, jossa hyödynnetään järjestelmiä mainonnan ostamisessa. Järjestelmät tarjoavat työkalut online-näkyvyyden (display, mobiili, video, natiivi) reaaliaikaiseen ostamiseen, kohdentamiseen ja optimointiin. Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa myös reaaliaikaisen datan hyödyntämisen mainoskampanjassa.

Lue lisää

Kiinnitä huomioita näihin asiohin, kun haluat kasvattaa mainostilan myyntiä ohjelmallisesti

2019/01/23

Mainonnan ohjelmallisella myynnillä tarkoitetaan tyypillisesti verkkomainonnan myymistä ja ostamista usein täysin automatisoidusti erilaisia järjestelmiä hyödyntäen poiketen näin perinteisistä myynnin prosesseista, jotka sisältävät ihmisten välillä käytyjä neuvotteluita sekä tilausten käsittelyä. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen on omaksuttu nopeasti eri markkinoilla, sillä se tekee mediatilan ostamisesta helpompaa, nopeampaa ja joustavampaa.

Lue lisää

Relevantin asiakastyytyväisyys

2019/01/22

Loppuvuodesta 2018 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt kolmannen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Lue lisää

Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota kun ostaa dataa?

2019/01/14

Kohdennettu kampanja saavuttaa sille sopivimman yleisön, jolloin mainosnäyttöjen merkityksellisyys yleisölle kasvaa. Nykypäivän kilpaillussa liiketoimintaympäristössä viestit on ohjattava sopivalle yleisölle oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jotta ne olisivat tehokkaita. Markkina on pullollaan dataa, johon perustuen mainoskampanjan voi kohdentaa, mutta mistä voi tietää onko data laadukasta ja kannattaako siihen investoida?

Lue lisää

Mihin huomio kiinnittyy digitaalisessa liiketoiminnassa ja markkinoinnissa 2019?

2018/12/19

Vuosi 2018 lähenee loppuaan ja katseet käännetään kohti uutta vuotta. Tyypillisesti tässä kohtaa arvaillaan, mitkä teemat nousevat kuumimmiksi puheenaiheiksi tulevana vuonna. Asensimme kristallipalloomme uuden päivityksen, tarkastelimme teen lehtien asemoitumista ja päädyimme siihen, että digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehityksen puuhamaassa puhutaan ainakin seuraavista teemoista alkavana vuonna 2019.

Lue lisää