Lippupiste panostaa dataohjattuun mainontaan hyödyntämällä uutta teknologiaa

2017/08/28

Tapahtuma-alan johtava lippujen välittäjä Lippupiste Oy tähtää tapahtuma-alan vahvimmaksi digimarkkinoijaksi. Lippupiste on kehittänyt pitkäjänteisesti markkinointiosaamistaan investoiden niin henkilöstöön kuin mainonta- ja datateknologiohin. Vahvistaakseen kyvykkyyttään dataohjatun mainonnan edelläkävijänä Lippupiste on solminut yhteistyösopimuksen norjalaisen Cxense Asa:n kanssa, jonka tarjoamaa DMP -teknologiaa hyödynnetään datan keräämiseen, jalostamiseen ja aktivointiin. Järjestelmän ja siihen linkittyvät palvelut Lippupisteelle toimittaa data- ja verkkomainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava Relevant.

“Verkko- ja mobiilikauppamme on ollut jo pitkään tärkein myyntikanavamme. Merkittävin osa tapahtumien mainonnasta on myös digitaalista.

Dataa on hyödynnetty monipuolisesti aiemminkin, mutta nyt haluamme keskittää entistä selkeämmin kaikki mahdolliset lähteet yhteen alustaan, yhdistää viihteestä, kulttuurista sekä urheilusta kiinnostuneen kysynnän tarjontaan ja tuottaa sitä kautta entistä kustannustehokkaampia markkinointiratkaisuja tapahtumajärjestäjä -kumppaneillemme”, toteaa Lippupiste Oy:n toimitusjohtaja Ari Palhamo.

“Lippupisteellä on vahva näkemys ja kunnianhimoinen visio digitaalisen tapahtumarkkinoinnin kehittämisestä ja datan laaja-alaisesta hyödyntämisestä osana kokonaisuutta. On hienoa tehdä töitä koko toimialaa kehittävän edelläkävijän kanssa, joka on valmis investoimaan niin teknologiaan kuin osaamiseen toimintansa kehittämiseksi, sillä molempia tarvitaan parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi” , toteaa DMP -teknologian Lippupisteelle toimittaneen Relevantin CEO Petri Kokkonen.

Lisätietoja:
Ari Palhamo, +358 (0) 10 633 1010
Petri Kokkonen, +358 40 833 5077

Lippupiste Oy on nopeasti kehittyvä, monikanavaisen lipunmyynnin asiantuntija: järjestelmätoimittaja, tapahtumamarkkinoinnin osaaja ja aktiivinen katsomoiden täyttäjä. Lippupisteen myyntikanavien kautta myydään vuosittain noin viisi miljoonaa lippua yli 18 000 teatteri-, kulttuuri, viihde- tai urheilutapahtumaan.

Relevant on data- ja verkkomainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava kumppani. Relevant auttaa asiakkaitaan parantamaan mainonnan tuottoja, kasvattamaan yleisön arvoa ja luomaan uusia tulovirtoja. Lukuisten kehitysprojektien myötä Relevant on lunastanut paikkansa alan johtavana kumppanina.

Comments

comments

Lue myös:

Kesäkuun kuulumiset Relevantilta

2018/06/21

Kevät muuttui vauhdilla kesäksi ja pian päästään nauttimaan ansaituista lomista. Vauhti on riittänyt myös Relevantin keväässä. Viimeisimmät viikot ovat meillä kuluneet pitkälti, datan, GDPR:n, erilaisten kehitysprojektien sekä Ad ops hommien parissa.

Lue lisää

Miten Wall Street Journal kasvatti tilaajamääriään yli 30%?

2018/06/20

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä.

Lue lisää

Relevant mukana IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmassa

2018/06/20

Relevant on rekisteröitynyt IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmaan, jonka tarkoituksena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, toimistoja ja mainostajia täyttämään velvoitteensa datan ja henkilötietojen käsittelystä 25.5.2018 sovellettavaksi tulleen yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

Lue lisää

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää

Luvallisesti kerättyjä ja luotettavia kohderyhmiä

2018/05/31

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datakumppanimme noudattavat 25.5.2018 voimaan tulleen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia ja kohderyhmäsegmentit rakennetaan datasta, jonka käyttö on luvallista. Niinpä voit huoletta hyödyntää segmenttejämme Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa.

Lue lisää