Laajenna yleisöjä look-alike mallinnuksen avulla

2018/03/26

Cxense on julkaissut Cxense Data Management Platform (DMP) -työkalun lookalike-mallinnukseen parannuksia.

Paranneltu mallinnusominaisuus luo julkaisijoille mahdollisuuden jakaa kohdennettua sisältöä laajemmalle yleisölle ja näin lisätä sivunäyttöjen määrää kävijää kohden. Useammalla sivustolla vierailu kasvattaa mainosnäyttöjen määriä ja mahdollistaa suuremmat tuotot sekä toivottavasti myös tyytyväisemmät kävijät, kun he näkevät enemmän heitä kiinnostavaa sisältöä ja mainontaa. Look-alike mallinnuksen avulla julkaisijat voivat laajentaa yleisöään ja tarjota mainostajille laadukkaampia yleisöjä. Tämä tarkoittaa mainostajille tehokkaampia kampanjoita julkaisijan mainosinventaarissa ja siten myös tyytyväisempiä mainostaja-asiakkaita.

Mutta mitä look-alike mallinnus tarkoittaa?

Look-alike mallinnus mahdollistaa arvokkaiden yleisöjen laajentamisen. Hyödyntämällä tekoälyä ja koneoppimista, Cxense on kehittänyt toiminnallisuutta entistä paremmaksi. Uusi ominaisuus tarjoaa välittömän, edelliseen kuuhun perustuvan palautteen mallinnuksesta. Se antaa käyttäjälle nopean yleiskuvan segmentistä ilman että tarvitsee odottaa segmentin täyttymistä ajan myötä.

Segmenttien mallinnus hyödyntää aiempaa laajempia tietolähteitä; esim. sisällön kulutusta, sivustokäyttäytymistä ja offline-tietoja. Lookalike-mallinnus lisää segmenttiin ainoastaan uusia käyttäjiä, näin alkuperäisten segmenttien ja mallinnettujen segmenttien välillä ei ole päällekkäisyyttä. Segmenteille voidaan myös määrittää erityiset sisällyttämisperusteet, joiden avulla löydetään sopiva tasapaino segmentin laadun ja tavoitteen välillä.

Lue ominaisuuksista tarkemmin alla olevasta linkistä:
Lookalike Modeling – A Cxense DMP Feature

Ota meihin yhteyttä jos haluat tutustua uusiin ominaisuuksiin tai lisätietoja look-alike mallinnuksesta.

Comments

comments

Lue myös:

EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa verkkopalveluihisi

2018/04/11

Riippumatta siitä, onko kyseessä suuri tai pieni yritys, sinun on saatava kävijöiltä suostumus tietojen keräämiseen heistä. Jos sivustollesi on asennettu esimerkiksi Google Analytics tai Sosiaalisen median jakopainikkeet, sinun on pyydettävä suostumus kaikilta, jotka vierailevat sivustollasi. Kun suostumus on saatu, Relevant Consent  muistaa vierailijan suostumuksen ja eikä kysy sitä uudelleen.

Lue lisää

Relevant Audience laajenee Latinalaiseen Amerikkaan

2018/04/11

We’re starting the year with new growth opportunities. Relevant Digital is now partnering with publishers and agencies in LATAM to leverage on the regions steady digital growth. As more agencies and advertisers dive into programmatic buys and given the digital market expected growth for 2018, the choice to explore Latin America is an exciting one.

Lue lisää

Mikä on Adserver?

2018/04/10

Tässä yksinkertainen määritelmä. Adserver eli mainonnanhallintajärjestelmä  on mainosten näyttämiseen käytetty tekninen alusta, johon mainosaineistot ladataan ja, jonka kautta mainokset jaetaan eri ympäristöihin kuten verkkosivustoille, mobiilisiville ja mobiilisovelluksiin. Adserverin käyttöliittymässä käyttäjät voivat hallita ja näyttää mainoksia perustuen tiettyihin sääntöihin kuten esimerkiksi kampanja-aikaan, näyttö-tavoitteisiin ja eri kohdennusvaihtoehtoihin sekä seurata ja optimoida kampanjoita.

Lue lisää

Natiivimainonnassa on kyse jakelusta – ”Sisältö ilman kunnollista jakelua on arvotonta”

2018/04/01

Strosslen Rickard Lawson uskoo, että mainonta, joka ei häiritse, yleistyy tulevaisuudessa. Kun Google ja Facebook korostavat käyttäjäystävällisyyttä, natiivimainonta voittaa, kertoo sisällön suositteluun ja natiivimainontaan erikoistuneen Strosslen julkaisijasuhteista vastaava johtaja Rickard Lawson. Hän puhui IAB:n järjestämässä tapahtumassa natiivimainonnan trendeistä.

Lue lisää

GDPR:n noudattaminen sivustolla – askeleet jotka kannattaa ottaa nyt

2018/03/28

Toukokuu ja uusi tietosuoja-asetus ovat pian täällä, niinpä onkin aika viimeistään nyt paneutua niihin muutoksiin, mitä asetuksen voimaantulo yrityksille merkitsee. Tutkimukset osoittavat, että riskeistä huolimatta on vielä paljon yrityksiä, jotka eivät täysin ymmärrä GDPR:n vaikutusta heidän liiketoimintaansa.

Lue lisää