Katseet kohti loppuvuoden kehityshankkeita

2018/09/03

Kesällä olemme saaneet ladata akkuja ja iloita toinen toistaan hienoimmista kesäpäivistä. Pian kesä taittuu kirpakkaan syksyy pääsemme nauttimaan pimenevistä illoista. Syksy on myös se hetki kun on aika kääntää katseet kohti loppuvuotta ja ehkä jo ensi vuodenkin kehityshankkeita ja projekteja.

Kesän aikana olemme päivittäneet verkkosivustoamme, jotta sivustoltamme olisi helpommin löydettävissä ne osa-alueet, jolla asiantuntemuksemme on vahvinta ja joissa voimme auttaa asiakkaitamme parhaiten. Tarjoamamme ratkaisut on jaoteltu verkkosivustollamme Dataan liittyviin tuotteisiin, Palveluihin sekä tarjoamiimme Teknologioihin. Ota rohkeasti yhteyttä, jos sinulla herää jotain kysyttävää tai kaipaat lisätietoja tai tukea omaan tekemiseen.

Tässä kuussa katsoimme aiheelliseksi käsitellä Googlen ehkä hämmennystäkin aiheuttanutta tuoteuudistusta, ja niinpä kirjoitimme blogiimme lyhyet esittelyt Googlen Ad Managerista & Marketing Platformista. Lisäksi kirjoitimme Open RTB 3.0 standardista, jonka tavoitteena on lisätä entisestään ohjelmallisen mainosmarkkinan läpinäkyvyyttä ja turvallisuutta. Käythän lukemassa, jos kaipaa näistä aiheista napakkaa tiivistelmää.

Syksy on myös erilaisten tapahtumien aikaa. Toimitusjohtajamme Petri Kokkonen sekä dataliiketoimminnasta vastaava Olli Järvilehto osallistuvat syyskuun 12-13. DMexcooon, jossa yhteistyökumppaneillamme Smartilla ja Cxensellä on myös omat osastot. Olethan yhteydessä Petriin tai Olliin jos olet itse tulossa paikalle!

Menestyksekästä syksyä toivottaen,
Relevantin tiimi

Lue myös:

Miten ostan mainontaa ohjelmallisesti?

2019/01/25

Ohjelmallisella ostamisella tarkoitetaan online-mainonnan automaatiota, jossa hyödynnetään järjestelmiä mainonnan ostamisessa. Järjestelmät tarjoavat työkalut online-näkyvyyden (display, mobiili, video, natiivi) reaaliaikaiseen ostamiseen, kohdentamiseen ja optimointiin. Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa myös reaaliaikaisen datan hyödyntämisen mainoskampanjassa.

Lue lisää

Kiinnitä huomioita näihin asiohin, kun haluat kasvattaa mainostilan myyntiä ohjelmallisesti

2019/01/23

Mainonnan ohjelmallisella myynnillä tarkoitetaan tyypillisesti verkkomainonnan myymistä ja ostamista usein täysin automatisoidusti erilaisia järjestelmiä hyödyntäen poiketen näin perinteisistä myynnin prosesseista, jotka sisältävät ihmisten välillä käytyjä neuvotteluita sekä tilausten käsittelyä. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen on omaksuttu nopeasti eri markkinoilla, sillä se tekee mediatilan ostamisesta helpompaa, nopeampaa ja joustavampaa.

Lue lisää

Relevantin asiakastyytyväisyys

2019/01/22

Loppuvuodesta 2018 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt kolmannen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Lue lisää

Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota kun ostaa dataa?

2019/01/14

Kohdennettu kampanja saavuttaa sille sopivimman yleisön, jolloin mainosnäyttöjen merkityksellisyys yleisölle kasvaa. Nykypäivän kilpaillussa liiketoimintaympäristössä viestit on ohjattava sopivalle yleisölle oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jotta ne olisivat tehokkaita. Markkina on pullollaan dataa, johon perustuen mainoskampanjan voi kohdentaa, mutta mistä voi tietää onko data laadukasta ja kannattaako siihen investoida?

Lue lisää

Mihin huomio kiinnittyy digitaalisessa liiketoiminnassa ja markkinoinnissa 2019?

2018/12/19

Vuosi 2018 lähenee loppuaan ja katseet käännetään kohti uutta vuotta. Tyypillisesti tässä kohtaa arvaillaan, mitkä teemat nousevat kuumimmiksi puheenaiheiksi tulevana vuonna. Asensimme kristallipalloomme uuden päivityksen, tarkastelimme teen lehtien asemoitumista ja päädyimme siihen, että digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin kehityksen puuhamaassa puhutaan ainakin seuraavista teemoista alkavana vuonna 2019.

Lue lisää