Katseet kohti loppuvuoden kehityshankkeita

2018/09/03

Kesällä olemme saaneet ladata akkuja ja iloita toinen toistaan hienoimmista kesäpäivistä. Pian kesä taittuu kirpakkaan syksyy pääsemme nauttimaan pimenevistä illoista. Syksy on myös se hetki kun on aika kääntää katseet kohti loppuvuotta ja ehkä jo ensi vuodenkin kehityshankkeita ja projekteja.

Kesän aikana olemme päivittäneet verkkosivustoamme, jotta sivustoltamme olisi helpommin löydettävissä ne osa-alueet, jolla asiantuntemuksemme on vahvinta ja joissa voimme auttaa asiakkaitamme parhaiten. Tarjoamamme ratkaisut on jaoteltu verkkosivustollamme Dataan liittyviin tuotteisiin, Palveluihin sekä tarjoamiimme Teknologioihin. Ota rohkeasti yhteyttä, jos sinulla herää jotain kysyttävää tai kaipaat lisätietoja tai tukea omaan tekemiseen.

Tässä kuussa katsoimme aiheelliseksi käsitellä Googlen ehkä hämmennystäkin aiheuttanutta tuoteuudistusta, ja niinpä kirjoitimme blogiimme lyhyet esittelyt Googlen Ad Managerista & Marketing Platformista. Lisäksi kirjoitimme Open RTB 3.0 standardista, jonka tavoitteena on lisätä entisestään ohjelmallisen mainosmarkkinan läpinäkyvyyttä ja turvallisuutta. Käythän lukemassa, jos kaipaa näistä aiheista napakkaa tiivistelmää.

Syksy on myös erilaisten tapahtumien aikaa. Toimitusjohtajamme Petri Kokkonen sekä dataliiketoimminnasta vastaava Olli Järvilehto osallistuvat syyskuun 12-13. DMexcooon, jossa yhteistyökumppaneillamme Smartilla ja Cxensellä on myös omat osastot. Olethan yhteydessä Petriin tai Olliin jos olet itse tulossa paikalle!

Menestyksekästä syksyä toivottaen,
Relevantin tiimi

Comments

comments

Lue myös:

Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, All-in-One-ratkaisun, jonka avulla julkaisijat voivat kasvattaa digitaalisten tilausten tuottoja

2018/09/04

Kumppanimme Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, uuden koneoppimiseen perustuvan teknoloigian, jonka avulla voidaan hallita dynaamisia maksumuureja sekä personoituja asiakaskokemuksia. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi.

Lue lisää

Esittelyssä Google Ad Manager

2018/09/03

Kolmen viimeisen vuoden ajan Google on työskennelly tuodakseen DoubleClick Ad Exchangen (AdX) and DoubleClick for Publishers (DFP) yhteen järjestelmään. Tämän päivän DoubleClickiä on kehitetty myös muuten mm. sisältö, mobiiliaplikaatiot ja eri päätelaitteiden videot huomioiden niin, että se voisi lunastaa odotukset seuraavan sukupolven mainosympäristönä.

Lue lisää

Esittelyssä Google Marketing Platform

2018/09/03

Google Marketing Platform tuo yheen järjestelmään DoubleClick Digital Marketingin ja Googlen Analytics 360 Suiten digitaalisen median ja asiakaskokemuksen suunnittelun, ostamisen, mittaamisen ja optimoinnin helpottamiseksi. Googlen Marketing Platform auttaa tekemään entistä merkityksellisempää ja tehokkaampaa markkinointia asiakkaiden yksityisyyttä ja omien tietojen hallintaa kunnioittaen.

Lue lisää

Tärkeimmät päivitykset IAB Tech Labin RTB 3.0 Standardiin

2018/09/03

IAB Technology Laboratory on julkaissut kommentointiin OpenRTB standardin toisen vaiheen jatkona viime syyskuussa julkaistun viitekehyksen käyttöönotolle. Tarkoituksena kasvattaa luottamusta mainonnan ohjelmalliseen myyntiin tarjoamalla ostajille lisää läpinäkyvyyttä. Uudet tekniset suuntaviivat on kehitetty tukemaan ohjelmallista kaupankäyntiä ja edistämään ohjelmallisen mainosmyynnin tervettä kasvua.

Lue lisää

Webinaari: Conversion Engine – Cxensen ratkaisu kokonaisvaltaiseen personointiin

2018/09/03

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä. Wall Street Journal kasvatti vuoden aikana tilausmääriään 30% vaikuttamatta mainosmyyntiin Conversion Enginen avulla, joka Cxensen ratkaisu kokonaisvaltaiseen personointiin.

Lue lisää