Esittelyssä Google Marketing Platform

2018/09/03

Google Marketing Platform tuo yheen järjestelmään DoubleClick Digital Marketingin ja Googlen Analytics 360 Suiten digitaalisen median ja asiakaskokemuksen suunnittelun, ostamisen, mittaamisen ja optimoinnin helpottamiseksi. Googlen Marketing Platform auttaa tekemään entistä merkityksellisempää ja tehokkaampaa markkinointia asiakkaiden yksityisyyttä ja omien tietojen hallintaa kunnioittaen.

Introducing Google Marketing Platform | Relevant

– Google Marketing Platform perustuu olemassa oleviin integraatioihin Google Analytics 360 Suiten ja DoubleClickin mainostajatuotteiden välillä. Markkinoijat ovat saaneet hyviä tuloksia, kun he käyttävät mainos- ja analytiikkatekniikkaa yhdessä.

– Search Ads 360 on DoubleClick Searchin uusi nimi. Search Ads 360 auttaa edelleen suunnittelemaan, ostamaan ja mittaamaan hakukampanjasi Googlessa ja muissa hakukoneissa.

– Display & Video 360 tuo yhteen ominaisuuksia display mainonnan tuoteperheestä eli DoubleClick Bid Managerista, Campaign Managerista, Studiosta ja Audience Centeristä. Display & Video 360 mahdollistaa mainoskampanjoiden toteuttamisen alusta loppuun yhdestä järjestelmästä, mikä lisää työn tehokkuutta ja helpottaa tiimin yhdessä toimimista.

Älä huoli Campaing Manager ja muut DoubleClickin tuotteet eivät katoa mihinkään samantien. Google siirtää asiakkaat vähitellen Display & Video 360:een kun uudet ominaisuudet tulevat saataville.

Lähde & lue lisää: Google

Jos tarvitse apua järjestelmän kanssa muistathan, että Relevant Adops on apunasi.

Lue myös:

Miksi ostaa mainontaa ohjelmallisesti?

2020/01/20

Mainostajan näkökulmasta mainonnan ohjelmallisella ostamisella haetaan erityisesti tehokkuutta ja datan hyödyntämisen rooli korostuu. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen tarjoaakin paljon hyötyjä mainostajalle, keräsimme tähän keskeisimpiä.

Lue lisää

Mitä ovat 1st, 2nd ja 3rd party data ja miten niitä voidaan hyödyntää markkinoinnissa?

2019/11/29

Data on yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin vetureista. Markkinoijan yksi suurimmista haasteista kiteytyykin datan ymmärtämiseen, priorisointiin sekä käyttökelpoiseksi saattamiseen. Se minkälaisesta datasta on sinulle markkinoijana eniten hyötyä riippuu nykytilanteesta sekä tavoitteistasi.

Lue lisää

Ketä TCF 2.0 koskee, mitä pitää tehdä ja missä mennään nyt?

2019/11/27

TCF, eli Transparency & Consent Framework, on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan (tai kiellon) välittämisen ymmärrettävässä muodossa digitaalisen mainosmaailman toimijoille. Yhteiselle standardille on tarve, koska markkinassa toimii suuri joukko dataa hyödyntäviä toimijoita.

Lue lisää

MTVuutiset.fi liittyy Relevant Audienceen, josta tulee Suomen suurin riippumaton datamarkkinapaikka

2019/11/21

MTVuutiset.fi liittyy Suomen suurimpaan riippumattomaan datamarkkinapaikkaan Relevant Audienceen. Se käsittää tällä hetkellä 18 miljoonaa uniikkia selainta, sekä 500 miljoonaa datakeräystapahtumaa kuukaudessa.

Lue lisää

Client-side vai Server-side Header bidding?

2019/10/14

Yli 70% julkasijoista käyttää Header biddingia ohjelmallisen mainosmyynnin eCPM hintojen nostamiseksi, täyttöasteen parantamiseksi sekä tuottojen maksimoimiseksi. Vaikka Client-side header bidding on parannus vesiputousmalliin nähden, on siinäkin omat ongelmansa. Näiden ongelmien ratkaisemiseksi syntyi uusi tekniikka: Server-side header Bidding.

Lue lisää