Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Suvi Salo

2017/03/16

Ensimmäiset viikkoni Relevantin AdOpsissaSuvi Salo on aloittanut helmikuussa Relevantilla AdOps Spesialistina. Suvi työskentelee osa-aikaisena kansainvälisten johdon assistentti opintojensa ohessa. Kysyimme Suvilta muutamia kysymyksiä ja ensi fiiliksiä osana Relevantin tiimiä.

Miten kiinnostuit työskentelystä Relevantilla?
Kiinnostuin Relevantista työnantajana törmättyäni yritykseen verkossa. Yritys vaikutti mielestäni nuorekkaalta ja dynaamiselta eli juuri siltä mitä olin etsimässä.

Mistä olet nauttinut työssäsi eniten ensimmäisten viikkojen aikana?
Mielestäni jokaisen menestyvän yrityksen taustalla on hyvä työilmapiiri ja osaava tiimi. Juuri siitä olen saanut nauttia ensimmäisten työviikkojen aikana. Parasta on ollut yhteishenki ja se että olen saanut oppia paljon uusia asioita kollegoiltani.

Mikä tekee digitaalisesta toimialasta kiinnostavan?
Minua kiehtoo toimialan dynaamisuus, se haastaa jatkuvaan oppimiseen ja itsensä kehittämiseen. Minulle kaikkein tärkein tekijä on alan monipuolisuus ja sen luomat mahdollisuudet nyt ja tulevaisuudessa.

Haluaisitko sinä olla osa Relevantin tiimiä?

Oletko digialan kokenut konkari ja kaipaat uusia haasteita vai vasta työurasi alussa, mutta haluaisit innokkaasti oppia lisää verkkomainonnasta ja verkkomedioista? Me Relevantilla etsimme jatkuvasti rentoon porukkaamme vahvistusta erilaisiin tehtäviin. Katso avoimet työpaikkamme.

 

Lue myös:

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää

Luvallisesti kerättyjä ja luotettavia kohderyhmiä

2018/05/31

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita dataan perustuvia kohderyhmäsegmenttejä ostettavaksi ohjelmallisesti. Datakumppanimme noudattavat 25.5.2018 voimaan tulleen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia ja kohderyhmäsegmentit rakennetaan datasta, jonka käyttö on luvallista. Niinpä voit huoletta hyödyntää segmenttejämme Adformin DSP:n, DoubleClickin Bid Managerin ja Appnexuksen kautta ostettavissa kampanjoissa.

Lue lisää

Suomalaiset datan ostajat panostavat laatuun ja GDPR -yhteensopivuuteen

2018/05/28

Datamarkkina kasvaa pohjoismaissa nopeasti. Kartottaaksemme tarkemmin suomalaisten mainostajien ja mediatoimistojen kokemuksia kohderyhmien käytöstä mainonnassa toteutimme tutkimuksen huhtikuussa 2018. Nyt voimme iloksemme jakaa muutamia havaintojamme..

Lue lisää

EU:n tietosuoja-asetuksen mukainen yksityisyyden suoja yritysten verkkosivuille

2018/05/23

Asetuksen voimaantulo muuttaa tapaa, jolla verkkopalvelun kävijöille ilmoitetaan sivuston keräämistä tiedoista. Enää ei riitä, että kävijälle ilmoitetaan tietojen keräämisestä. Jatkossa käyttäjälle on tarjottava selkeä mahdollisuus hyväksyä tai estää tiedon kerääminen.

Lue lisää

EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa verkkopalveluihisi

2018/04/11

Riippumatta siitä, onko kyseessä suuri tai pieni yritys, sinun on saatava kävijöiltä suostumus tietojen keräämiseen heistä. Jos sivustollesi on asennettu esimerkiksi Google Analytics tai Sosiaalisen median jakopainikkeet, sinun on pyydettävä suostumus kaikilta, jotka vierailevat sivustollasi. Kun suostumus on saatu, Relevant Consent  muistaa vierailijan suostumuksen ja eikä kysy sitä uudelleen.

Lue lisää