Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Suvi Salo

2017/03/16

Ensimmäiset viikkoni Relevantin AdOpsissaSuvi Salo on aloittanut helmikuussa Relevantilla AdOps Spesialistina. Suvi työskentelee osa-aikaisena kansainvälisten johdon assistentti opintojensa ohessa. Kysyimme Suvilta muutamia kysymyksiä ja ensi fiiliksiä osana Relevantin tiimiä.

Miten kiinnostuit työskentelystä Relevantilla?
Kiinnostuin Relevantista työnantajana törmättyäni yritykseen verkossa. Yritys vaikutti mielestäni nuorekkaalta ja dynaamiselta eli juuri siltä mitä olin etsimässä.

Mistä olet nauttinut työssäsi eniten ensimmäisten viikkojen aikana?
Mielestäni jokaisen menestyvän yrityksen taustalla on hyvä työilmapiiri ja osaava tiimi. Juuri siitä olen saanut nauttia ensimmäisten työviikkojen aikana. Parasta on ollut yhteishenki ja se että olen saanut oppia paljon uusia asioita kollegoiltani.

Mikä tekee digitaalisesta toimialasta kiinnostavan?
Minua kiehtoo toimialan dynaamisuus, se haastaa jatkuvaan oppimiseen ja itsensä kehittämiseen. Minulle kaikkein tärkein tekijä on alan monipuolisuus ja sen luomat mahdollisuudet nyt ja tulevaisuudessa.

Haluaisitko sinä olla osa Relevantin tiimiä?

Oletko digialan kokenut konkari ja kaipaat uusia haasteita vai vasta työurasi alussa, mutta haluaisit innokkaasti oppia lisää verkkomainonnasta ja verkkomedioista? Me Relevantilla etsimme jatkuvasti rentoon porukkaamme vahvistusta erilaisiin tehtäviin. Katso avoimet työpaikkamme.

 

Lue myös:

Miten Googlen kolmannen osapuolen evästeiden kieltäminen tulee vaikuttamaan digitaalisen markkinoinnin ekosysteemiin?

2020/02/03

Google ilmoitti päätöksestään estää kolmansien osapuolten evästeet Chrome selaimesta kahden vuoden kuluessa. Käytännössä tämä tulee tarkoittamaan sitä, että käyttäjädatan kerääminen ja mainonnan kohdentaminen tulee kokemaan ison muutoksen, sillä Chrome hallitsee lähes 70 prosenttia pöytäkoneiden selainmarkkinoista.

Lue lisää

Digitaalinen markkinointi 2020 – mikä tänä vuonna on pinnalla? 

2020/02/03

Tyypillisesti alkuvuodesta arvaillaan, mitkä teemat nousevat digitaalisessa markkinonnissa kuumimmiksi puheenaiheiksi kuluvan vuoden aikana. Mikä on jo muuttanut digitaalista maailmaa ja mikä häämöttää nurkan takana? Mihin kysymyksiin etsitään kuumeisesti vastauksia?

Lue lisää

Miksi ostaa mainontaa ohjelmallisesti?

2020/01/20

Mainostajan näkökulmasta mainonnan ohjelmallisella ostamisella haetaan erityisesti tehokkuutta ja datan hyödyntämisen rooli korostuu. Mainonnan ohjelmallinen ostaminen tarjoaakin paljon hyötyjä mainostajalle, keräsimme tähän keskeisimpiä.

Lue lisää

Mitä ovat 1st, 2nd ja 3rd party data ja miten niitä voidaan hyödyntää markkinoinnissa?

2019/11/29

Data on yksi tärkeimmistä onnistuneen markkinoinnin vetureista. Markkinoijan yksi suurimmista haasteista kiteytyykin datan ymmärtämiseen, priorisointiin sekä käyttökelpoiseksi saattamiseen. Se minkälaisesta datasta on sinulle markkinoijana eniten hyötyä riippuu nykytilanteesta sekä tavoitteistasi.

Lue lisää

Ketä TCF 2.0 koskee, mitä pitää tehdä ja missä mennään nyt?

2019/11/27

TCF, eli Transparency & Consent Framework, on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan (tai kiellon) välittämisen ymmärrettävässä muodossa digitaalisen mainosmaailman toimijoille. Yhteiselle standardille on tarve, koska markkinassa toimii suuri joukko dataa hyödyntäviä toimijoita.

Lue lisää