Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Suvi Salo

2017/03/16

Ensimmäiset viikkoni Relevantin AdOpsissaSuvi Salo on aloittanut helmikuussa Relevantilla AdOps Spesialistina. Suvi työskentelee osa-aikaisena kansainvälisten johdon assistentti opintojensa ohessa. Kysyimme Suvilta muutamia kysymyksiä ja ensi fiiliksiä osana Relevantin tiimiä.

Miten kiinnostuit työskentelystä Relevantilla?
Kiinnostuin Relevantista työnantajana törmättyäni yritykseen verkossa. Yritys vaikutti mielestäni nuorekkaalta ja dynaamiselta eli juuri siltä mitä olin etsimässä.

Mistä olet nauttinut työssäsi eniten ensimmäisten viikkojen aikana?
Mielestäni jokaisen menestyvän yrityksen taustalla on hyvä työilmapiiri ja osaava tiimi. Juuri siitä olen saanut nauttia ensimmäisten työviikkojen aikana. Parasta on ollut yhteishenki ja se että olen saanut oppia paljon uusia asioita kollegoiltani.

Mikä tekee digitaalisesta toimialasta kiinnostavan?
Minua kiehtoo toimialan dynaamisuus, se haastaa jatkuvaan oppimiseen ja itsensä kehittämiseen. Minulle kaikkein tärkein tekijä on alan monipuolisuus ja sen luomat mahdollisuudet nyt ja tulevaisuudessa.

Haluaisitko sinä olla osa Relevantin tiimiä?

Oletko digialan kokenut konkari ja kaipaat uusia haasteita vai vasta työurasi alussa, mutta haluaisit innokkaasti oppia lisää verkkomainonnasta ja verkkomedioista? Me Relevantilla etsimme jatkuvasti rentoon porukkaamme vahvistusta erilaisiin tehtäviin. Katso avoimet työpaikkamme.

 

Comments

comments

Lue myös:

Syksyn kampanjat suunnitteilla, mutta sopiva kohderyhmä vielä hakusessa?

2018/06/26

Sinulla on ehkä suunnitteilla kampanja, jolle sopivaa kohderyhmää ei eri ostoalustoista (DSP) tunnu löytyvän? Relevant Audience tarjoaa laadukkaaseen dataan perustuvia yleisöjä ostettavaksi ohjelmallisesti. Haluamme tarjota mainostajille kohderyhmiä, jotka ovat kerätty luvallisesti luotettavista ja laadukkaista lähteistä ja joilla voidaan aidosti vaikuttaa kampanjan toimivuuteen ja tuloksiin.

Lue lisää

Kesäkuun kuulumiset Relevantilta

2018/06/21

Kevät muuttui vauhdilla kesäksi ja pian päästään nauttimaan ansaituista lomista. Vauhti on riittänyt myös Relevantin keväässä. Viimeisimmät viikot ovat meillä kuluneet pitkälti, datan, GDPR:n, erilaisten kehitysprojektien sekä Ad ops hommien parissa.

Lue lisää

Miten Wall Street Journal kasvatti tilaajamääriään yli 30%?

2018/06/20

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä.

Lue lisää

Relevant mukana IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmassa

2018/06/20

Relevant on rekisteröitynyt IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmaan, jonka tarkoituksena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, toimistoja ja mainostajia täyttämään velvoitteensa datan ja henkilötietojen käsittelystä 25.5.2018 sovellettavaksi tulleen yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

Lue lisää

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää