Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Suvi Salo

2017/03/16

Ensimmäiset viikkoni Relevantin AdOpsissaSuvi Salo on aloittanut helmikuussa Relevantilla AdOps Spesialistina. Suvi työskentelee osa-aikaisena kansainvälisten johdon assistentti opintojensa ohessa. Kysyimme Suvilta muutamia kysymyksiä ja ensi fiiliksiä osana Relevantin tiimiä.

Miten kiinnostuit työskentelystä Relevantilla?
Kiinnostuin Relevantista työnantajana törmättyäni yritykseen verkossa. Yritys vaikutti mielestäni nuorekkaalta ja dynaamiselta eli juuri siltä mitä olin etsimässä.

Mistä olet nauttinut työssäsi eniten ensimmäisten viikkojen aikana?
Mielestäni jokaisen menestyvän yrityksen taustalla on hyvä työilmapiiri ja osaava tiimi. Juuri siitä olen saanut nauttia ensimmäisten työviikkojen aikana. Parasta on ollut yhteishenki ja se että olen saanut oppia paljon uusia asioita kollegoiltani.

Mikä tekee digitaalisesta toimialasta kiinnostavan?
Minua kiehtoo toimialan dynaamisuus, se haastaa jatkuvaan oppimiseen ja itsensä kehittämiseen. Minulle kaikkein tärkein tekijä on alan monipuolisuus ja sen luomat mahdollisuudet nyt ja tulevaisuudessa.

Haluaisitko sinä olla osa Relevantin tiimiä?

Oletko digialan kokenut konkari ja kaipaat uusia haasteita vai vasta työurasi alussa, mutta haluaisit innokkaasti oppia lisää verkkomainonnasta ja verkkomedioista? Me Relevantilla etsimme jatkuvasti rentoon porukkaamme vahvistusta erilaisiin tehtäviin. Katso avoimet työpaikkamme.

 

Comments

comments

Lue myös:

EU:n yleinen tietosuoja-asetus vaikuttaa verkkopalveluihisi

2018/04/11

Riippumatta siitä, onko kyseessä suuri tai pieni yritys, sinun on saatava kävijöiltä suostumus tietojen keräämiseen heistä. Jos sivustollesi on asennettu esimerkiksi Google Analytics tai Sosiaalisen median jakopainikkeet, sinun on pyydettävä suostumus kaikilta, jotka vierailevat sivustollasi. Kun suostumus on saatu, Relevant Consent  muistaa vierailijan suostumuksen ja eikä kysy sitä uudelleen.

Lue lisää

Relevant Audience laajenee Latinalaiseen Amerikkaan

2018/04/11

We’re starting the year with new growth opportunities. Relevant Digital is now partnering with publishers and agencies in LATAM to leverage on the regions steady digital growth. As more agencies and advertisers dive into programmatic buys and given the digital market expected growth for 2018, the choice to explore Latin America is an exciting one.

Lue lisää

Mikä on Adserver?

2018/04/10

Tässä yksinkertainen määritelmä. Adserver eli mainonnanhallintajärjestelmä  on mainosten näyttämiseen käytetty tekninen alusta, johon mainosaineistot ladataan ja, jonka kautta mainokset jaetaan eri ympäristöihin kuten verkkosivustoille, mobiilisiville ja mobiilisovelluksiin. Adserverin käyttöliittymässä käyttäjät voivat hallita ja näyttää mainoksia perustuen tiettyihin sääntöihin kuten esimerkiksi kampanja-aikaan, näyttö-tavoitteisiin ja eri kohdennusvaihtoehtoihin sekä seurata ja optimoida kampanjoita.

Lue lisää

Natiivimainonnassa on kyse jakelusta – ”Sisältö ilman kunnollista jakelua on arvotonta”

2018/04/01

Strosslen Rickard Lawson uskoo, että mainonta, joka ei häiritse, yleistyy tulevaisuudessa. Kun Google ja Facebook korostavat käyttäjäystävällisyyttä, natiivimainonta voittaa, kertoo sisällön suositteluun ja natiivimainontaan erikoistuneen Strosslen julkaisijasuhteista vastaava johtaja Rickard Lawson. Hän puhui IAB:n järjestämässä tapahtumassa natiivimainonnan trendeistä.

Lue lisää

GDPR:n noudattaminen sivustolla – askeleet jotka kannattaa ottaa nyt

2018/03/28

Toukokuu ja uusi tietosuoja-asetus ovat pian täällä, niinpä onkin aika viimeistään nyt paneutua niihin muutoksiin, mitä asetuksen voimaantulo yrityksille merkitsee. Tutkimukset osoittavat, että riskeistä huolimatta on vielä paljon yrityksiä, jotka eivät täysin ymmärrä GDPR:n vaikutusta heidän liiketoimintaansa.

Lue lisää