Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Samuel Palmér

2017/12/14

Samuel on aloittanut lokakuussa Relevantilla System Architectina. Samuel työskentelee yhdessä kehitystiimimme kanssa Relevant Apps tuotteen parissa. Relevant Apps on uusi tuote, josta Relevant Audiencen datakumppanit saavat reaaliaikaisen näkymän datan myynneistään. Tämä lisää entisestään prosessien läpinäkyvyyttä ja automaatiota Relevant Audiencessa mukana oleville kumppaneillemme. Perustuen Samuelin vahvaan taustaan online mainonnan parissa – hän auttaa Relevanttia tarjoamaan asiakkaille laajemmat työkalut seurantaan ja raportointiin sekä mahdollistaa nopeamman reagoinnin tuottojen kasvattamiseksi.

Kysyimme Samuelilta muutamia kysymyksiä ja ensifiiliksiä osana Relevantin tiimiä:

Miten kiinnostuit työskentelystä Relevantilla?

Olen tiennyt Relevantin jo vuosia ja pitänyt sitä ammattitaitoisena ja luotettavana yrityksenä, jolla on laajempi osaaminen verkkomainonnan alasta kuin millään muulla Pohjoismaalaisella yrityksellä. Sen takia en epäröinyt hetkeäkään kun minulle tarjoutui mahdollisuus päästä mukaan kehittämään Relevantin tuotteita.

Mikä tekee digitaalisesta toimialasta kiinnostavan?

Viime vuosina verkkomainonnan hallintajärjestelmät ovat mielestäni käyttäjän näkökulmasta selkeytyneet, mutta edelleen jaellaan paljon kävijöille epäsopivaa mainontaa. Olemme menossa yhä enemmän kohti datalla hallittua kehittyneempää digitaalista markkinointia, johon liittyy vielä paljon ratkottavia mielenkiintoisia haasteita. Työ alan kehityksen kärjessä näiden asioiden ratkomiseksi on erittäin mielenkiintoista ihmiselle, joka suhtautuu intohimoisesti tekniseen ongelmanratkaisuun.

Mistä olet nauttinut työssäsi eniten ensimmäisten viikkojen aikana?

Relevantin ystävällinen ja avoin ilmapiiri auttaa mielestäni kaikkia työntekijöitä – ei ainoastaan täyttämään omat tavoitteensa – vaan myös työskentelemään yhdessä yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Pidän siitä miten avoimesti yrityksessä jaetaan kaikkea tarvittavaa tietoa, näin tiedämme mihin suuntaan olemme menossa ja osaamme toimia sen mukaisesti.

Haluaisitko sinä olla osa Relevantin tiimiä?

Oletko digialan kokenut konkari ja kaipaat uusia haasteita vai vasta työurasi alussa, mutta haluaisit innokkaasti oppia lisää verkkomainonnasta ja verkkomedioista? Me Relevantilla etsimme jatkuvasti rentoon porukkaamme vahvistusta erilaisiin tehtäviin. Katso avoimet työpaikkamme.

Comments

comments

Lue myös:

Syksyn kampanjat suunnitteilla, mutta sopiva kohderyhmä vielä hakusessa?

2018/06/26

Sinulla on ehkä suunnitteilla kampanja, jolle sopivaa kohderyhmää ei eri ostoalustoista (DSP) tunnu löytyvän? Relevant Audience tarjoaa laadukkaaseen dataan perustuvia yleisöjä ostettavaksi ohjelmallisesti. Haluamme tarjota mainostajille kohderyhmiä, jotka ovat kerätty luvallisesti luotettavista ja laadukkaista lähteistä ja joilla voidaan aidosti vaikuttaa kampanjan toimivuuteen ja tuloksiin.

Lue lisää

Kesäkuun kuulumiset Relevantilta

2018/06/21

Kevät muuttui vauhdilla kesäksi ja pian päästään nauttimaan ansaituista lomista. Vauhti on riittänyt myös Relevantin keväässä. Viimeisimmät viikot ovat meillä kuluneet pitkälti, datan, GDPR:n, erilaisten kehitysprojektien sekä Ad ops hommien parissa.

Lue lisää

Miten Wall Street Journal kasvatti tilaajamääriään yli 30%?

2018/06/20

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä.

Lue lisää

Relevant mukana IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmassa

2018/06/20

Relevant on rekisteröitynyt IAB Europen Transparency & Consent Framework -ohjelmaan, jonka tarkoituksena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, toimistoja ja mainostajia täyttämään velvoitteensa datan ja henkilötietojen käsittelystä 25.5.2018 sovellettavaksi tulleen yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

Lue lisää

Kuka kerää dataa sivustoltasi?

2018/05/31

Oletko joskus miettinyt, mistä ja miten kaikki digitaalisen mainonnan markkinapaikoilla myytävä data kerätään ja kenen toimesta? Tuleeko se Facebookilta ja Googlelta? Vastaus on; ei tule. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.

Lue lisää