Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, All-in-One-ratkaisun, jonka avulla julkaisijat voivat kasvattaa digitaalisten tilausten tuottoja

2018/09/04

Kumppanimme Cxense on lanseerannut Conversion Enginen, uuden koneoppimiseen perustuvan teknoloigian, jonka avulla voidaan hallita dynaamisia maksumuureja sekä personoituja asiakaskokemuksia. Conversion Engine luo julkaisijoille mahdollisuuden hyödyntää yleisön käyttäytymistä ja mieltymyksiä kaupallisiin tarkoituksiin. Teknologia hyödyntää Cxensen personointialgoritmeja ja käyttäjäprofiileja personoidun kävijäkokemuksen luomiseksi. Personoidun kävijäkokemuksen avulla voidaan tarjoilla kävijälle sopivinta sisältöä ja näin vaikuttaa näin myös digitaalisiin tilaajamääriin.

Jotta Conversion Enginessa on osattu ottaa mahdollisimman hyvin huomioon julkaisijoiden tarpeet, on se kehitetty tiiviissä yhteistyössä useiden Cxensen asiakkaiden kanssa, mukaan lukien The Wall Street Journal. Viimeisen vuoden aikana Wall Street Journal onkin onnistunut saavuttamaan 25% kasvun digitaalisissa tilauksissa.

Julkaisijoiden päivittäisiin haasteisiin perustuen Conversion Engine pystyy ratkaisemaan alan tärkeimpiä ongelmia: Miten dynaaminen maksumuuri-sovellus otetaan käyttöön tilausten kasvattamiseksi mainostuloja menettämättä ja kuinka luodaan pysyvämpiä suhteita tilaajiin henkilökohtaisten viestien avulla. Sekä kuinka kehittyneen analytiikan avulla tunnistetaan kävijät, jotka ovat todennäköisimpiä tilaajia. Ja mikä tärkeintä, miten sitouttaa lukijoita ja asiakkaita dataan perustuvan personoidun asiakaskokemuksen avulla, ja ohjata heitä tilaamaan.

Cxense loi Conversion Enginen helpottamaan laajassa, perustavaa laatua olevassa muutoksessa

Tällä hetkellä julkaisijat asettavat digitaaliset tilaukset ja jäsenyydet tärkeyslistan kärkeen, koska he ymmärtävät, että pelkästään digitaaliseen mainontaan perustuvassa liiketoiminnassa on yhä suurempia riskejä ja liikaa riippuvuuksia. Siksi monet julkaisijat haluavat mahdollistaa jatkuvien tulojen saamisen suoraan lukijoilta ja rakentaa läheisiä ja pitkäaikaisia suhteita tilaajien kanssa sekä vähentää riippuvuutta markkinoiden hallitseviin alustoihin, kuten Googleen ja Facebookiin. Osa kuitenkin kamppailee muutoksen viemisessä käytäntöön, sillä heillä ei ole mahdollisuutta hyödyntää dataa ja käyttäytymistä personoidun kävijäkokemuksen ja henkilökohtaisten suhteiden luomiseksi, vaan luottavat siihen että kaikki sisältö soveltuu kaikille ja käyttävät kovia tai mittaroituja maksumuureja.

“Conversion Engine on luotu ratkaisemaan julkaisijoiden suurimpia haasteita yhdellä kertaa. Se mahdollistaa yleisötietojen tehokkaamman kaupallistamisen, helpottaa yksilöityjen asiakaspolkujen luomista sekä mahdollistaa toistuvia tulovirtoja. Julkaisijat voivat nyt hallita, sitä, miten he sitouttavat arvokkainta resurssiaan eli heidän lukijoitaan”, kommentoi Cxensen toimitusjohtaja Christian Printzell Halvorsen. ”Conversion Enginen käyttöön ottaneet asiakkaat ovat saaneet huomattavia tuloksia nopealla aikavälillä. Tämä osoittaa sen, että Conversion Engine voi merkittävästi vahvistaa julkaisijan digitaalista tilaajamäärää ja tuloja”, Halvorsen lisää.

Nyt kun Cxense on julkistanu Conversion Enginen maalilmanlaajuisesti, voivat julkaisijat liittyä muiden edelläkävijöiden kuten The Wall Street Journalin, The Mainichi Newspapersin, ja Vltava Labe Median joukkoon. Tähän mennessä Conversion Engine tarjoaa jo yli 50 miljoonaa henkilökohtaista kokemusta päivittäin maailmanlaajuisesti.

Halutessasi saat lisätietoja Conversion Enginesta Petri Kokkoselta: +358 40 833 5077, petri.kokkonen(a)relevant.fi.

Comments

comments

Lue myös:

Esittelyssä Google Ad Manager

2018/09/03

Kolmen viimeisen vuoden ajan Google on työskennelly tuodakseen DoubleClick Ad Exchangen (AdX) and DoubleClick for Publishers (DFP) yhteen järjestelmään. Tämän päivän DoubleClickiä on kehitetty myös muuten mm. sisältö, mobiiliaplikaatiot ja eri päätelaitteiden videot huomioiden niin, että se voisi lunastaa odotukset seuraavan sukupolven mainosympäristönä.

Lue lisää

Katseet kohti loppuvuoden kehityshankkeita

2018/09/03

Kesällä olemme saaneet ladata akkuja ja iloita toinen toistaan hienoimmista kesäpäivistä. Pian kesä taittuu kirpakkaan syksyy pääsemme nauttimaan pimenevistä illoista. Syksy on myös se hetki kun on aika kääntää katseet kohti loppuvuotta ja ehkä jo ensi vuodenkin kehityshankkeita ja projekteja.

Lue lisää

Esittelyssä Google Marketing Platform

2018/09/03

Google Marketing Platform tuo yheen järjestelmään DoubleClick Digital Marketingin ja Googlen Analytics 360 Suiten digitaalisen median ja asiakaskokemuksen suunnittelun, ostamisen, mittaamisen ja optimoinnin helpottamiseksi. Googlen Marketing Platform auttaa tekemään entistä merkityksellisempää ja tehokkaampaa markkinointia asiakkaiden yksityisyyttä ja omien tietojen hallintaa kunnioittaen.

Lue lisää

Tärkeimmät päivitykset IAB Tech Labin RTB 3.0 Standardiin

2018/09/03

IAB Technology Laboratory on julkaissut kommentointiin OpenRTB standardin toisen vaiheen jatkona viime syyskuussa julkaistun viitekehyksen käyttöönotolle. Tarkoituksena kasvattaa luottamusta mainonnan ohjelmalliseen myyntiin tarjoamalla ostajille lisää läpinäkyvyyttä. Uudet tekniset suuntaviivat on kehitetty tukemaan ohjelmallista kaupankäyntiä ja edistämään ohjelmallisen mainosmyynnin tervettä kasvua.

Lue lisää

Webinaari: Conversion Engine – Cxensen ratkaisu kokonaisvaltaiseen personointiin

2018/09/03

Julkaisijat kohtaavat yhä kasvavan haasteen kun mainosbudjeteista melkoinen osa ohjautuu alaa hallitseville jäteille, kuten Googlelle ja Facebookille. Sivustovieralijat ovat tottuneet ilmaisiin sisältöihin, joita on verkossa saatavilla paljon. Todellinen haaste onkin muuttaa käytäntöä ja saada nämä ilmaisiin sisältöihin tottuneet kuluttajat maksamaan sisällöistä. Wall Street Journal kasvatti vuoden aikana tilausmääriään 30% vaikuttamatta mainosmyyntiin Conversion Enginen avulla, joka Cxensen ratkaisu kokonaisvaltaiseen personointiin.

Lue lisää