Yleisösegmenttimme löytyvät nyt Segment Finderista

2017/08/31

Helpottaaksemme Relevant Audiencen kohderyhmätarjonnan löytämistä eri osto-aluistoista olemme julkaisseet Segment Finderin. Segment Finderisita löydät tarjolla olevat segmenttimme ja voit filtteröidä niitä maan, segmentin tyypin ja IAB:n kiinnostuskategorioiden mukaan. Segment Finderista näet myös tarjolla olevien yleisösegmenttien koot ja datan iän. Klikkaamalla segmentin auki näet, millä hakusanalla segmentti löytyy osto-aluistoista.

Segment Finder yleisöt

Kehitämme sivustoa jatkuvasti ja niinpä toivommekin siitä palautetta sinulta, jotta Segment Finder palvelee käyttäjiä mahdollisimman hyvin. Segment Finderia pääset tutkimaan ja hyödyntämään osoitteessa http://audience.relevant.fi/. muistathan tallentaa sivuston myös suosikkeihisi.
 

Tutustu Relevant Audiencen segmentteihin Segment Finderissa

Etkö löydä etsimääsi segmenttiä? Ole meihin yhteydessä, voimme rakentaa räätälöityjä segmenttejä vastaamaan mainostajien tarpeita.

Lisätiedot:
olli.jarvilehto(a)relevant.fi
+358 44 378 8037

Lue myös:

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #1 Asiakaskohtainen näkymä

2017/11/21

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan ensimmäinen osa, joka keskittyy Asiakaskohtaiseen näkymään.

Lue lisää

Mitä eroa on Google Display Networkin ja DoubleClick Bid Managerin välillä?

2017/11/21

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjoiden ostamiseen mm. Google Display Networkin ja ohjelmallisesti ostettaviin kampanjoihin DoubleClick Bid Manager (DBM) alustan. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät täältä joitakin olennaisimpia.

Lue lisää

Oman datan hyödyntäminen – 3 perusasiaa

2017/11/16

Haluaisitko tietää, keitä juuri sinun asiakkaasi tai potentiaaliset asiakkaasi ovat, kohdentaa mainontaa juuri heille ja saada heidät tekemään ostoksia? Liikkeelle kannattaa lähteä ihan perusasioista – mihin dataa voidaan käyttää, millaisia riskejä siihen liittyy ja miten päästä helposti eteenpäin?

Lue lisää

Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. 

Lue lisää