Webinaari: Miten ylittää mainostajien odotukset

2017/08/15

Tietoja Webinaarista
Sivuston kävijätietoihin perustuen julkaisija pystyy tarjoamaan korkealuokkaisia palveluita personoitua kävijäkokemusta odottaville lukijoille sekä laadukkaampia yleisösegmenttejä mainostajille.

Tule mukaan webinaariin, jossa Tore Frehagen (EVP, Cxense), Kimmo Kiviluoto (CEO, Enreach) sekä Tor Helge Løvåsen (Head of Adops, Agderposten Mediagroup) pyrkivät kaventamaan mainostajien ja julkaisijoiden välistä kuilua selventämällä, mitä mainostajat haluavat ja mitä julkaisijoiden kannattaa heille tarjota. Tässä webinaarissa sinulle selviää, miten julkaisijat voivat ylittää mainostajien odotukset käyttämällä seuraavan sukupolven ratkaisuja, jotka tarjoavat hyötyä niin julkaisijoille, toimistoille kuin mainostajillekin.

Aika
24. elokuuta 2017 klo 16 – Helsinki – 60 minuuttia – kieli englanti – ilmainen

Mukana
Tore Frihagen – EVP, Cxense
Kimmo Kiviluoto – CEO, Enreach
Tor Helge Løvåsen – Head of AdOps, Agderposten Mediagroup

Rekisteröidy mukaan täällä

Jaa tämä:

Lue myös:

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #1 Asiakaskohtainen näkymä

2017/11/21

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan ensimmäinen osa, joka keskittyy Asiakaskohtaiseen näkymään.

Lue lisää

Mitä eroa on Google Display Networkin ja DoubleClick Bid Managerin välillä?

2017/11/21

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjoiden ostamiseen mm. Google Display Networkin ja ohjelmallisesti ostettaviin kampanjoihin DoubleClick Bid Manager (DBM) alustan. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät täältä joitakin olennaisimpia.

Lue lisää

Oman datan hyödyntäminen – 3 perusasiaa

2017/11/16

Haluaisitko tietää, keitä juuri sinun asiakkaasi tai potentiaaliset asiakkaasi ovat, kohdentaa mainontaa juuri heille ja saada heidät tekemään ostoksia? Liikkeelle kannattaa lähteä ihan perusasioista – mihin dataa voidaan käyttää, millaisia riskejä siihen liittyy ja miten päästä helposti eteenpäin?

Lue lisää

Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. 

Lue lisää