Vuoden 2016 Natiivimainonnan alusta: Strossle

2016/11/30

Native Advertising Institute valitsi Strosslen vuoden 2016 parhaaksi natiivimainonnan alustaksi 16. marraskuuta Native Advertising Days 2016 -tapahtumassa Berliinissä. Tapahtuma on alan suurin ja tänä vuonna mukana yli 300 ammattilaista eri sidosryhmistä. Ehdokkaat oli valinnut ammattitaitoinen tuomaristo, joka koostui alan huipuista. Mukana tuomaristossa oli  mm. Linkedin sisältöjohtaja sekä Nudgen toimitusjohtaja. Palkinnot jaettiin yhteensä 29 kategoriassa.

Kaikki finalistit ja palkitut näet täältä

Native Advertising Institute

Native Advertising Institute, joka sijaitsee Kööpenhaminassa Tanskassa, on perustettu auttamaan markkinojia menestymään natiivimainonnassa. Se tarjoaa työkaluja ja parhaita käytäntöjä sekä oppaita ja tutkimuksia natiivimainonaan liittyen. Native Advertising Days 2016 -tapahtuma oli ensimmäinen maailmassa yksinomaan natiivimainonnalle omistettu tapahtuma, joka houkutteli paikalle useita arvostettuja puhujia, brändejä sekä julkaisijoita. Tänä vuonna Native Advertising Institute on julkaissut kaksi merkittävää natiivimainonnan tutkimusta yhdessä FIPP – the Network for Global Media ja INMA – the International News Media Association kanssa.

Strossle

Strossle auttaa julkaisijoita ja mainostajia lisäämään liikennettä verkkosivuilleen, houkuttelemaan uusia kävijöitä sekä kasvattamaan näin liiketoiminnan tuottoja. Strosslen teknologia luo jokaisesta sivulatauksesta kävijälle personoidun mediakokemuksen. Mainostajalle Strossle tarjoaa luonnollisen ja tehokkaan jakelukanavan omille sisällöille laadukkaassa mediaympäristössä. Erityisen tehokasta mainonnasta tekee natiivimainosten näkyminen aina median luonnollisen sisällön yhteydessä sille sopivimmassa, lukijalle räätälöidyssä kontekstissa. Strosslea käyttää yli 1000 julkaisijaa 10 eri maassa. Strossle on perustettu 2013, sillä on 60 työntekijää sekä kaksi rekisteröityä patenttia.

Lisätietoja:

Kimmo Vihanto, CEO Strossle Finland Oy
Puh: +358 50 550 3661
Email: kimmo.vihanto(a)strossle.com

Comments

comments

Lue myös:

Mitä tarkoittaa Look-alike mallinnus ja miten se toimii?

2018/01/16

Analysoimalla dataa voidaan tunnistaa minkälaiset yleisöt ovat yrityksen parhaita asiakkaita. Tunnistamisen jälkeen voidaan dataa hyödyntäen kohdistaa heille sopivia markkinointitoimenpiteitä. Mutta miten voimme tavoittaa enemmän samankaltaisia yleisöjä kuin parhaat asiakkaamme ja saada lisää asiakkaita kustannustehokkaasti?

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Mikael Roupé

2018/01/15

Mikael Roupé on aloittanut Relevantilla Digital Business Managerina marraskuussa 2017. Mikael keskittyy viime vuonna lanseeratun datan markkinapaikan Relevant Audiencen Ruotsin toimintojen kehittämiseen. Mikael on toiminut digitaalisen liiketoiminnan parissa jo yli vuosikymmenten ja hänellä on laaja osaaminen datan analysoinnista pohjautuen erityisesti InsightOne ja Experian – järjestelmiin.

Lue lisää

Uudenlainen lukijaindeksi avaa sisällöntuotannon ja lukijoiden mieltymysten välisiä eroja

2018/01/03

Liian moni artikkeli käsittelee urheilua, enemmän sisältöä kaivattaisiin taas perheeseen ja vanhemmuuteen liittyen. Suhdeluvut saattavat vaihdella sen mukaan, millä tapaa julkaisijat asioista kirjottavat. Esimerkiksi nämä asiat tulivat ilmi Ruotsalaisen natiivimainontaan keskittyneen Strosslen hiljattan valmistuneesta Eurooppalaisesta lukijatutkimuksesta.

Lue lisää

Kiitokset kuluneesta vuodesta!

2017/12/20

Paljon on ehtinyt tapahtua kuluneen vuoden aikana. Yhteenvetona voisi sanoa, että vuosi 2017 oli Relevantille datan, kehityksen, kansainvälisen kasvun, uusien kollegoiden ja tottakai myös loistavien asiakkaiden vuosi. Paljon on ehtinyt tapahtua kuluneen vuoden aikana. Yhteenvetona voisi sanoa, että vuosi 2017 oli Relevantille datan, kehityksen, kansainvälisen kasvun, uusien kollegoiden ja tottakai myös loistavien asiakkaiden vuosi. Tässä muutamia kohokohtia vuoden varrelta.

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Samuel Palmér

2017/12/14

Samuel on aloittanut lokakuussa Relevantilla System Architectina. Samuel työskentelee yhdessä kehitystiimimme kanssa RelevantApps tuotteen parissa. Kysyimme Samuelilta muutamia kysymyksiä ja ensifiiliksiä osana Relevantin tiimiä.

Lue lisää