Strossle on tehokas sisältöjen jakelukanava

2016/05/31


Strossle on sisällön suositteluun ja natiivimainontaan erikoistunut kumppani.  Strosslen teknologia luo jokaisesta sivulatauksesta kävijälle personoidun media kokemuksen. Mainostajalle Strossle tarjoaa luonnollisen ja tehokkaan jakelukanavan omille sisällöille laadukkaissa suomalaisissa medioissa. Erityisen tehokkaasta mainonnasta tekee Strosslen kyky kohdistaa mainokset kävijädataan perustuen sekä se, että mainokset näkyvät aina median luonnollisen sisällön yhteydessä. Tällä hetkellä Strosslen teknologia on käytössä yli 500 julkaisijalla Pohjoismaissa, Hollannissa ja Espanjassa.

 

 

Kampanjan luominen on todella helppoa:

  1. 1. Valitse sisältö, jota haluat mainostaa. Se voi olla artikkeli, video tai kampanjasivu.
  2. 2. Luo kampanja Strosslen tarjoamalla ostotyökalulla.
  3. 3. Aseta budjetti. Päätä kuinka paljon liikennettä haluat ja milloin. Maksat vain mitä saat (CPC).
  4. 4. Aineistoksi tarvitset kuvan, otsikon ja laskeutumissivun osoitteen.
  5. 5. Mahdollisuus 3rd party mittaukseen sekä erilaisiin kampanjavariaatioihin (kuva + teksti).
  6. 6. Kohdentaminen perustuu IAB:n sisältökategorioihin, lisäksi voit kohdentaa sijaintiin ja aikaan perustuen.
  7. 7. Maksa luottokortilla tai laskulla.
  8. 8. Seuraa reaaliajassa miten kävijät löytävät sisältösi ja lukevat niitä.

 

Haluatko tavoittaa mainostajana yli 2 miljoonaa kävijää viikossa? Ostotyökaluun pääset luomaan tunnukset täältä. Relevant tuottaa palvelua ja auttaa järjestelmän käytössä suomenkielellä. Jos haluat julkaisijana mukaan verkostoon, ota yhteyttä:  Kimmo Vihanto, kimmo.vihanto(a)strossle.com, puh. +358 50 550 3661.

Let’s Strossle!

Comments

comments

Lue myös:

Mitä tarkoittaa Look-alike mallinnus ja miten se toimii?

2018/01/16

Analysoimalla dataa voidaan tunnistaa minkälaiset yleisöt ovat yrityksen parhaita asiakkaita. Tunnistamisen jälkeen voidaan dataa hyödyntäen kohdistaa heille sopivia markkinointitoimenpiteitä. Mutta miten voimme tavoittaa enemmän samankaltaisia yleisöjä kuin parhaat asiakkaamme ja saada lisää asiakkaita kustannustehokkaasti?

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Mikael Roupé

2018/01/15

Mikael Roupé on aloittanut Relevantilla Digital Business Managerina marraskuussa 2017. Mikael keskittyy viime vuonna lanseeratun datan markkinapaikan Relevant Audiencen Ruotsin toimintojen kehittämiseen. Mikael on toiminut digitaalisen liiketoiminnan parissa jo yli vuosikymmenten ja hänellä on laaja osaaminen datan analysoinnista pohjautuen erityisesti InsightOne ja Experian – järjestelmiin.

Lue lisää

Uudenlainen lukijaindeksi avaa sisällöntuotannon ja lukijoiden mieltymysten välisiä eroja

2018/01/03

Liian moni artikkeli käsittelee urheilua, enemmän sisältöä kaivattaisiin taas perheeseen ja vanhemmuuteen liittyen. Suhdeluvut saattavat vaihdella sen mukaan, millä tapaa julkaisijat asioista kirjottavat. Esimerkiksi nämä asiat tulivat ilmi Ruotsalaisen natiivimainontaan keskittyneen Strosslen hiljattan valmistuneesta Eurooppalaisesta lukijatutkimuksesta.

Lue lisää

Kiitokset kuluneesta vuodesta!

2017/12/20

Paljon on ehtinyt tapahtua kuluneen vuoden aikana. Yhteenvetona voisi sanoa, että vuosi 2017 oli Relevantille datan, kehityksen, kansainvälisen kasvun, uusien kollegoiden ja tottakai myös loistavien asiakkaiden vuosi. Paljon on ehtinyt tapahtua kuluneen vuoden aikana. Yhteenvetona voisi sanoa, että vuosi 2017 oli Relevantille datan, kehityksen, kansainvälisen kasvun, uusien kollegoiden ja tottakai myös loistavien asiakkaiden vuosi. Tässä muutamia kohokohtia vuoden varrelta.

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Samuel Palmér

2017/12/14

Samuel on aloittanut lokakuussa Relevantilla System Architectina. Samuel työskentelee yhdessä kehitystiimimme kanssa RelevantApps tuotteen parissa. Kysyimme Samuelilta muutamia kysymyksiä ja ensifiiliksiä osana Relevantin tiimiä.

Lue lisää