Strossle on tehokas sisältöjen jakelukanava

2016/05/31


Strossle on sisällön suositteluun ja natiivimainontaan erikoistunut kumppani.  Strosslen teknologia luo jokaisesta sivulatauksesta kävijälle personoidun media kokemuksen. Mainostajalle Strossle tarjoaa luonnollisen ja tehokkaan jakelukanavan omille sisällöille laadukkaissa suomalaisissa medioissa. Erityisen tehokkaasta mainonnasta tekee Strosslen kyky kohdistaa mainokset kävijädataan perustuen sekä se, että mainokset näkyvät aina median luonnollisen sisällön yhteydessä. Tällä hetkellä Strosslen teknologia on käytössä yli 500 julkaisijalla Pohjoismaissa, Hollannissa ja Espanjassa.

 

 

Kampanjan luominen on todella helppoa:

  1. 1. Valitse sisältö, jota haluat mainostaa. Se voi olla artikkeli, video tai kampanjasivu.
  2. 2. Luo kampanja Strosslen tarjoamalla ostotyökalulla.
  3. 3. Aseta budjetti. Päätä kuinka paljon liikennettä haluat ja milloin. Maksat vain mitä saat (CPC).
  4. 4. Aineistoksi tarvitset kuvan, otsikon ja laskeutumissivun osoitteen.
  5. 5. Mahdollisuus 3rd party mittaukseen sekä erilaisiin kampanjavariaatioihin (kuva + teksti).
  6. 6. Kohdentaminen perustuu IAB:n sisältökategorioihin, lisäksi voit kohdentaa sijaintiin ja aikaan perustuen.
  7. 7. Maksa luottokortilla tai laskulla.
  8. 8. Seuraa reaaliajassa miten kävijät löytävät sisältösi ja lukevat niitä.

 

Haluatko tavoittaa mainostajana yli 2 miljoonaa kävijää viikossa? Ostotyökaluun pääset luomaan tunnukset täältä. Relevant tuottaa palvelua ja auttaa järjestelmän käytössä suomenkielellä. Jos haluat julkaisijana mukaan verkostoon, ota yhteyttä:  Kimmo Vihanto, kimmo.vihanto(a)strossle.com, puh. +358 50 550 3661.

Let’s Strossle!

Jaa tämä:

Lue myös:

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #1 Asiakaskohtainen näkymä

2017/11/21

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan ensimmäinen osa, joka keskittyy Asiakaskohtaiseen näkymään.

Lue lisää

Mitä eroa on Google Display Networkin ja DoubleClick Bid Managerin välillä?

2017/11/21

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjoiden ostamiseen mm. Google Display Networkin ja ohjelmallisesti ostettaviin kampanjoihin DoubleClick Bid Manager (DBM) alustan. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät täältä joitakin olennaisimpia.

Lue lisää

Oman datan hyödyntäminen – 3 perusasiaa

2017/11/16

Haluaisitko tietää, keitä juuri sinun asiakkaasi tai potentiaaliset asiakkaasi ovat, kohdentaa mainontaa juuri heille ja saada heidät tekemään ostoksia? Liikkeelle kannattaa lähteä ihan perusasioista – mihin dataa voidaan käyttää, millaisia riskejä siihen liittyy ja miten päästä helposti eteenpäin?

Lue lisää

Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. 

Lue lisää