Rubicon mukaan Smartin ohjelmalliseen

2017/11/15

Euroopassa toimiva itsenäinen mainonnan jakelualusta Smart on vahvistanut ohjelmallisen mainosmyynnin valmiuksiaan aloittamalla server-to-server yhteistyön globaalisti toimivan mainosten välityspalvelu Rubicon Projectin kanssa. Palvelinintegraatio mahdollistaa Smartin julkaisija-asiakkaille mainostilan myynnin laajentamisen Rubiconin kattavaan kysyntäverkostoon säilyttäen täyden kontrollin julkaisijalla.

Rubicon integroidaan Smartin täyden palvelun mainonnan jakelulistaan hyödyntäen XAPI teknologiaa. Smartin kokonaisvaltainen tuottojen hallinta (Yield Management), optimoi parhaan tuoton mainosnäytölle. Uusi palvelu on kaikkien Smartin julkaisija asiakkaiden käytettävissä maailmanlaajuisesti ja tukee kaikkia online-mainonnan muotoja. Smart RTB+ asiakkaiden kysynnän laajentaminen Rubiconiin käy helposti eikä vaadi asiakkaalta toimenpiteitä. Ohjelmallisen tuottoja voidaan suoramyynnin ohella seurata Smartin raportointityökalun avulla.

SMART RTB+

Smart RTB+ on kokonaisvaltainen SSP, joka on rakennettu sisälle Smart adserveriin. Sen lisäksi että Smart AdServer on riippumaton, julkaisijoihin keskittynyt täyden palvelun mainosalusta, tarjoaa RTB+ täysin integroidun ratkaisun, joka maksimoi yleisön ja inventaarin arvon avoimessa ja tehokkaassa ympäristössä samalla ylläpitäen suhteita mainostajiin ja mediatoimistoihin.

Smart RTB+ mahdollistaa mainosinventaarin avaamisen (osittain tai kokonaan) tärkeimmille kysyntäpuolen (DSPs,Trading Desks & Retargeters) toimijoille. Smartin algoritmien avulla voit täyttää mainosinventaarisi jokaisen näyttökerran parhaalla mahdollisella kampanjalla perustuen eri kriteereihin: kampanjan ennuste, suorat kampanjat, hinta, kampanjan tavoite. Ainoastaan integroitu mainosalusta mahdollistaa kokonaisvaltaisen inventaarin tarkastelun sekä täyttöasteen ja tuottojen optimoinnin. Koska eri SSP:t yhdistetään RTB+ palveluun, ei ole tarvetta opetella jokaista järjestelmään erikseen ja hallinta on helpompaa yhdessä näkymässä, jolloin säästyy aikaa ja resursseja.

Pariisista lähtöisin olevalla Smartilla on tällä hetkellä jo yksitoista toimistoa ympäri maailmaa ja asiakkaana noin 1000 julkaisijaa ja mainosverkostoa maailmanlaajuisesti, mm. Wine Enthusiast, Ozy.com ja ranskalainen Le Monde -lehti. Smart jakaa mainoksia kaiken kaikkiaan noin 50 000 verkkosivuostolle tai app:iin yrityksestä riippuen.

Relevant edustaa Smartia yksinoikeudella Pohjoismaissa. Ota meihin yhteyttä, jos haluat lisätietoja Smartin palveluista tai Pohjoismaalaisia referenssejä.

Lähteet: Mediapost, Smart Adserver

Jaa tämä:

Lue myös:

Ohjelmallinen mainonnan myynti – mihin kiinnittää eniten huomiota juuri nyt?

2017/12/13

Ohjelmallinen mainonnan myynti on antanut verkkomainonnan myynnille uudet kasvot. Ohjelmallisen mainonnan myynnin ympärillä käydään paljon keskustelua – niinpä haluammekin jakaa muutaman asian, johon meidän mielestämme kannattaa kiinnittää eniten huomiota juuri nyt.

Lue lisää

Relevantin toiminnot Ruotsissa laajenevat

2017/12/08

Relevant avasi toimiston Tukholmassa lokakuussa, jolloin siellä aloitti myös ensimmäinen työntekijämme. Nyt voi Ruotsin toiminnot laajenevat ja voimme iloksemme toivottaa tervetulleeksi tiimimme uusimman jäsenen Mikael Roupén.

Lue lisää

DMP:n kolme tärkeintä ominaisuutta: #3 Yksityiset datan markkinapaikat ja datayhteistyöt

2017/12/07

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan viimeinen osa, joka keskittyy Yksityisiin datan markkinapaikkoihin ja datayhteistyöhön.

Lue lisää

Helsingin toimistollemme haussa: Adops specialist / Programmatic specialist

2017/12/05

Haemme tuntityöntekijää kehittymään verkkomainonnanhallinnan ammattilaiseksi. Tehtävä sopii hyvin esimerkiksi opiskelijalle, mutta olemme aina kiinnostuneita myös kokeneemmista osaajista.

Lue lisää

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #2 Tekoäly

2017/11/30

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan toinen osa, joka keskittyy Tekoälyyn.

Lue lisää