Relevantin Asiakastyytyväisyys

2017/01/16

Loppuvuodesta 2016 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin Adopsin asiakkaille. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Kokonais arvosana Relevantin palvelulle 8,61

rate

Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, asiantuntevana, nopeana ja luotettavana. Viimeisen 12kk aikana kukaan vastanneista ei kokenut, että palvelun laatu olisi huonontunut. Suurimman osan mielestä palvelun laatu oli parantunut ko. ajanjaksolla.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys  –  9
Ammattitaito  –  8,9
Huolellisuus  –  8,7
Vastausaika –  8,5

Eniten parantamisen varaa nähtiin näissä asioissa (% vastanneista):

Oma-aloitteisuus  – 22%
Kommunikaation selkeys –  20%
Vastausaika  – 20%

Avoimia palautteita:

“Relevantin ammattitaitoiseen ja nopeaan palveluun voi aina luottaa. Toivoisin lisää osaamista erilaisista video järjestelmistä sekä DPF:n käytöstä.”

“Jatkakaa hyvää työtä!”

“Palvelu paranee koko ajan. Suorat puhelinnumerot ovat hyvä asia!”

Kiitokset kaikista palautteista, tästä on hyvä lähteä parantamaan pavelun laatua. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Jaa tämä:

Lue myös:

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #1 Asiakaskohtainen näkymä

2017/11/21

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan ensimmäinen osa, joka keskittyy Asiakaskohtaiseen näkymään.

Lue lisää

Mitä eroa on Google Display Networkin ja DoubleClick Bid Managerin välillä?

2017/11/21

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjoiden ostamiseen mm. Google Display Networkin ja ohjelmallisesti ostettaviin kampanjoihin DoubleClick Bid Manager (DBM) alustan. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät täältä joitakin olennaisimpia.

Lue lisää

Oman datan hyödyntäminen – 3 perusasiaa

2017/11/16

Haluaisitko tietää, keitä juuri sinun asiakkaasi tai potentiaaliset asiakkaasi ovat, kohdentaa mainontaa juuri heille ja saada heidät tekemään ostoksia? Liikkeelle kannattaa lähteä ihan perusasioista – mihin dataa voidaan käyttää, millaisia riskejä siihen liittyy ja miten päästä helposti eteenpäin?

Lue lisää

Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. 

Lue lisää