Relevantin asiakastyytyväisyys

2018/02/14

Loppuvuodesta 2017 teimme asiakastyytyväisyystutkimuksen Relevantin Adopsin asiakkaille. Kysely toteutettiin nyt toisen kerran. Kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille, palautteesta on suuri apu palveluidemme kehittämisessä. Tästä on hyvä jatkaa yhdessä eteenpäin. Ohessa yhteenvetoa tutkimuksen tuloksista.

Suomen asiakkaidemme kokonaisarvosana Relevantin palvelulle oli 8,4 kymmenportaisella asteikolla. Lähes puolet vastanneista koki palvelumme parantuneen edellisvuodesta, muut kokivat sen säilyneen edellisvuoden hyvällä tasolla.

Relevantin palvelua pidettiin ystävällisenä, helposti tavoitettavana ja luotettavana. Myös tekninen asiantuntemuksemme arvioitiin korkealle. Viimeisen 12kk aikana kukaan vastanneista ei kokenut, että palvelun laatu olisi huonontunut. Eniten kehitettävää asiakkaamme löysivät proaktiivisuudessamme ja kommunikointimme selkeydessä. Aiomme jatkuvasti pitää yllä ja kehittää kovaa tasoa mediamarkkinoiden asiantuntijana.

Arvio Relevantin palveluista asteikolla 1-10

Ystävällisyys – 9.1
Tavoitettavuus – 9
Luotettavuus – 8,9
Tekninen asiantuntemus – 8,8
Huolellisuus – 8,6
Vastausaika – 8,4
Kommunikoinnin selkeys – 8,3
Mediamarkkinan tuntemus – 8,0
Proaktiivisuus palvelujen tarjonnassa – 7,3

Avoimia palautteita:

“Erittäin mukava asioida teidän kanssanne! Mukava ja nopea palvelu. Kiitos..”

“Kiitos paljon yhteistyöstä ja menestystä vuoteen 2018! Homma on hyvällä mallilla.”

“Joku nimetty kontaktihenkilö olisi hyvä yleisen sähköpostiosoitteen lisäksi.”

“Mainosformaattinne ovat hyviä ja kiitos, että olette joustaneet, kun materiaalia ei ole saatu mainostoimistolta materiaalideadlinien puitteissa. Kuitenkin pari miinusta: Aineisto-ohjeet nettisivuillanne epäselvät.”

Kiitokset kaikista palautteista. Aiomme kehittää esille nostamianne asioita toiminnassamme. Otamme mielellämme palautetta vastaan jatkossakin.

Comments

comments

Lue myös:

Relevant Consent – Työkalu GDPR:n noudattamiseksi sivustolla yhteistyössä Ensightenin kanssa

2018/02/16

Aika käy vähiin – Dataa hyödyntävät tahot jakavat saman GDPR:n voimaantulon aiheuttaman päänsäryn; miten noudattaa tietosuoja-asetusta helposti ja turvallisesti häiritsemättä sivuston käyttökokemusta. General Data Protection Regulation (GDPR) tuo mukanaan merkittäviä muutoksia koko organisaatiolle.

Lue lisää

Tori.fi mukaan Relevant Audienceen

2018/02/16

Tori.fi on liittynyt mukaan Relevant Audienceen. Tori täydentää tarjoamaamme laadukkaan ostoaiedatan osalta. Ostoalustoilta löytyy myynnissä jo nyt segmenttejä Torin dataan pohjautuen, tarjoaman löytää myös Segment Finderista. Yhteensä Relevant Audiencesen tarjoamasta löytyy jo yli 430 segmenttiä.

Lue lisää

Smart Programmatic Guaranteed yhteistyöhön Google DBM:n kanssa

2018/02/14

Ostajat voivat varata diilejä premium-sivustoilta taatulla jakelulla ja kiinteään hintaan. Mainostajat voivat nyt helpommin saavuttaa laatu- , mainosten jakelu- ja hintatakuun Smartin ja Google DoubleClick Bid Managerin uuden Programmatic Guaranteed integraation myötä. Programmatic Guaranteedin mahdollistaa mainostajalle diilien varaamisen Smartin premium julkaisijoilta taatulla jakelulla ja kiinteään hintaan Smart RTB+:n ja heidän DSP:nsä välillä.

Lue lisää

Millaista on työ AdOpsissa 2018?

2018/02/07

AdOps, jonka ensisijainen tehtävä on tukea verkkomedian myyntiä ja toteutusta, on yksi strategisesti tärkeimmistä yksiköistä verkkomainonnan ja myynnin hallinnassa. Tyypillisesti AdOps-tiimi huolehtii mm. mainosmateriaalien trafikoinnista jakelujärjestelmiin, verkkomainonnan teknisestä toimivuudesta, kampanjaseurannasta ja raportoinnista.

Lue lisää

Mitä tarkoittaa Look-alike mallinnus ja miten se toimii?

2018/01/16

Analysoimalla dataa voidaan tunnistaa minkälaiset yleisöt ovat yrityksen parhaita asiakkaita. Tunnistamisen jälkeen voidaan dataa hyödyntäen kohdistaa heille sopivia markkinointitoimenpiteitä. Mutta miten voimme tavoittaa enemmän samankaltaisia yleisöjä kuin parhaat asiakkaamme ja saada lisää asiakkaita kustannustehokkaasti?

Lue lisää