Relevant sai uuden ilmeen ja kotisivun

2016/05/26


Verkkomainonnan teknologioita, konsultointia, operatiivisia palveluita ja koulutuksia tarjoava Relevant on uudistanut yritysilmeensä. Yritysilmettä haluttiin raikastaa ja nykyaikaistaa tukemaan entistä paremmin mielikuvaa koko toimialaa kehittävästä edelläkävijästä.

”Mietittiin tiimin kanssa, että vaikka ihan tosissaan bisnestä tehdään meidän asiakkaille, ei meidän tarvitse miltään virastolta näyttää. Laikka punaisena painetaan, mutta kuitenkin rennolla otteella, sellaisella lapsenomaisella innolla ja suurella sydämellä. Näistä lähtökohdista lähdettiin uutta, meille paremmin sopivaa ilmettä työstämään. Graafikko sai ujutettua logoon monitasoista, missiostamme kumpuavaa symboliikkaa, joka kuulosti jännittävältä ja hienolta, melkein kuin ne Da Vinci – koodi kirjan jutut. Vaikka en kaikkea ymmärtänytkään, tuli sellainen fiilis, että nyt saatiin rahalle vastinetta. Mutta ihan meidän näköinen siitä tuli, tyytyväisiä ollaan kyllä. Ja hienon tarran tuosta saa tehtyä läppärin kanteen.” kommentoi uudistusta Relevantin toimitusjohtaja Petri Kokkonen.

Relevantin tavoitteena on olla koko toimialaa uudistava edelläkävijä, joka tekee yritysten ja yksilöiden kohtaamisista verkossa parempia molemmille osapuolille. Uudistetulla verkkosivullaan Relevant tuo esille myyntipuheidensa lisäksi digialan ajankohtaisia ilmiöitä lukijaystävällisellä ja rennolla otteella.

Relevantin uuden ilmeen ja kotisivun toteutti Web designer, Graphic designer & Illustrator Mikko Rauhamäki.

Lisätiedot:
Relevant Partner 4 Media Oy
www.relevant.fi

Suvi Leino, CE & Marketing Manager
+358 40 747 4664

Comments

comments

Lue myös:

Mitä tarkoittaa Look-alike mallinnus ja miten se toimii?

2018/01/16

Analysoimalla dataa voidaan tunnistaa minkälaiset yleisöt ovat yrityksen parhaita asiakkaita. Tunnistamisen jälkeen voidaan dataa hyödyntäen kohdistaa heille sopivia markkinointitoimenpiteitä. Mutta miten voimme tavoittaa enemmän samankaltaisia yleisöjä kuin parhaat asiakkaamme ja saada lisää asiakkaita kustannustehokkaasti?

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Mikael Roupé

2018/01/15

Mikael Roupé on aloittanut Relevantilla Digital Business Managerina marraskuussa 2017. Mikael keskittyy viime vuonna lanseeratun datan markkinapaikan Relevant Audiencen Ruotsin toimintojen kehittämiseen. Mikael on toiminut digitaalisen liiketoiminnan parissa jo yli vuosikymmenten ja hänellä on laaja osaaminen datan analysoinnista pohjautuen erityisesti InsightOne ja Experian – järjestelmiin.

Lue lisää

Uudenlainen lukijaindeksi avaa sisällöntuotannon ja lukijoiden mieltymysten välisiä eroja

2018/01/03

Liian moni artikkeli käsittelee urheilua, enemmän sisältöä kaivattaisiin taas perheeseen ja vanhemmuuteen liittyen. Suhdeluvut saattavat vaihdella sen mukaan, millä tapaa julkaisijat asioista kirjottavat. Esimerkiksi nämä asiat tulivat ilmi Ruotsalaisen natiivimainontaan keskittyneen Strosslen hiljattan valmistuneesta Eurooppalaisesta lukijatutkimuksesta.

Lue lisää

Kiitokset kuluneesta vuodesta!

2017/12/20

Paljon on ehtinyt tapahtua kuluneen vuoden aikana. Yhteenvetona voisi sanoa, että vuosi 2017 oli Relevantille datan, kehityksen, kansainvälisen kasvun, uusien kollegoiden ja tottakai myös loistavien asiakkaiden vuosi. Paljon on ehtinyt tapahtua kuluneen vuoden aikana. Yhteenvetona voisi sanoa, että vuosi 2017 oli Relevantille datan, kehityksen, kansainvälisen kasvun, uusien kollegoiden ja tottakai myös loistavien asiakkaiden vuosi. Tässä muutamia kohokohtia vuoden varrelta.

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Samuel Palmér

2017/12/14

Samuel on aloittanut lokakuussa Relevantilla System Architectina. Samuel työskentelee yhdessä kehitystiimimme kanssa RelevantApps tuotteen parissa. Kysyimme Samuelilta muutamia kysymyksiä ja ensifiiliksiä osana Relevantin tiimiä.

Lue lisää