Relevant sai uuden ilmeen ja kotisivun

2016/05/26


Verkkomainonnan teknologioita, konsultointia, operatiivisia palveluita ja koulutuksia tarjoava Relevant on uudistanut yritysilmeensä. Yritysilmettä haluttiin raikastaa ja nykyaikaistaa tukemaan entistä paremmin mielikuvaa koko toimialaa kehittävästä edelläkävijästä.

”Mietittiin tiimin kanssa, että vaikka ihan tosissaan bisnestä tehdään meidän asiakkaille, ei meidän tarvitse miltään virastolta näyttää. Laikka punaisena painetaan, mutta kuitenkin rennolla otteella, sellaisella lapsenomaisella innolla ja suurella sydämellä. Näistä lähtökohdista lähdettiin uutta, meille paremmin sopivaa ilmettä työstämään. Graafikko sai ujutettua logoon monitasoista, missiostamme kumpuavaa symboliikkaa, joka kuulosti jännittävältä ja hienolta, melkein kuin ne Da Vinci – koodi kirjan jutut. Vaikka en kaikkea ymmärtänytkään, tuli sellainen fiilis, että nyt saatiin rahalle vastinetta. Mutta ihan meidän näköinen siitä tuli, tyytyväisiä ollaan kyllä. Ja hienon tarran tuosta saa tehtyä läppärin kanteen.” kommentoi uudistusta Relevantin toimitusjohtaja Petri Kokkonen.

Relevantin tavoitteena on olla koko toimialaa uudistava edelläkävijä, joka tekee yritysten ja yksilöiden kohtaamisista verkossa parempia molemmille osapuolille. Uudistetulla verkkosivullaan Relevant tuo esille myyntipuheidensa lisäksi digialan ajankohtaisia ilmiöitä lukijaystävällisellä ja rennolla otteella.

Relevantin uuden ilmeen ja kotisivun toteutti Web designer, Graphic designer & Illustrator Mikko Rauhamäki.

Lisätiedot:
Relevant Partner 4 Media Oy
www.relevant.fi

Suvi Leino, CE & Marketing Manager
+358 40 747 4664

Jaa tämä:

Lue myös:

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #1 Asiakaskohtainen näkymä

2017/11/21

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan ensimmäinen osa, joka keskittyy Asiakaskohtaiseen näkymään.

Lue lisää

Mitä eroa on Google Display Networkin ja DoubleClick Bid Managerin välillä?

2017/11/21

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjoiden ostamiseen mm. Google Display Networkin ja ohjelmallisesti ostettaviin kampanjoihin DoubleClick Bid Manager (DBM) alustan. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät täältä joitakin olennaisimpia.

Lue lisää

Oman datan hyödyntäminen – 3 perusasiaa

2017/11/16

Haluaisitko tietää, keitä juuri sinun asiakkaasi tai potentiaaliset asiakkaasi ovat, kohdentaa mainontaa juuri heille ja saada heidät tekemään ostoksia? Liikkeelle kannattaa lähteä ihan perusasioista – mihin dataa voidaan käyttää, millaisia riskejä siihen liittyy ja miten päästä helposti eteenpäin?

Lue lisää

Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. 

Lue lisää