Relevant kasvaa ja kansainvälistyy

2016/06/07


Verkkomainonnan ja – medioiden teknologioita, operatiivisia palveluita ja konsultointia tarjoava Relevant laajenee skandinaaviseksi toimijaksi yhdistymällä Tanskalaisen Digidee ApS:n, ja Tanskalais – Suomalaisen Twomoon Digital Oy:n kanssa. Yhdistymisen myötä Relevantilla on jatkossa toimisto myös Kööpenhaminassa.

Yritysten välinen yhteistyö on ollut tiivistä jo vuosien ajan. Hyvin sujuneen yhteistyön seurauksena on luonnollista jatkaa toimintaa yhtenä yrityksenä. Yhdistyminen tuo Relevantiin lisää resursseja, mainosteknologia osaamista sekä vankkaa kokemusta alalta. Yhdistymisen keskeisenä tavoitteena on kehittää ja kasvattaa liiketoimintaa kaikissa pohjoismaissa.

Vahvempien resurssien avulla pystymme palvelemaan myös suomalaisia asiakkaita paremmin. ”Tanska on joillain verkkomainonnan osa-alueilla Suomea edellä. Relevantin tiimiin hyppäävät Otto Neubert ja Ronny Linder tuovat yhdessä muun tiimin kanssa vuosikymmeniä lisää mainosteknologiaosaamista myös Suomalaisten asiakkaiden hyödynnettäväksi” kommentoi yhdistymistä Relevantin CEO Petri Kokkonen.

”Näemme muutoksen erittäin positiivisena ja koemme yhdessä olevamme merkittävästi vahvempia pohjoismaisella pelikentällä. Ollaan koko firma ihan tohkeissaan, kansainvälistyminen on meille upea juttu!” jatkaa Kokkonen.

Lisätiedot:

Petri Kokkonen, CEO

+ 358 40 833 5077

Jaa tämä:

Lue myös:

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #1 Asiakaskohtainen näkymä

2017/11/21

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan ensimmäinen osa, joka keskittyy Asiakaskohtaiseen näkymään.

Lue lisää

Mitä eroa on Google Display Networkin ja DoubleClick Bid Managerin välillä?

2017/11/21

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjoiden ostamiseen mm. Google Display Networkin ja ohjelmallisesti ostettaviin kampanjoihin DoubleClick Bid Manager (DBM) alustan. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät täältä joitakin olennaisimpia.

Lue lisää

Oman datan hyödyntäminen – 3 perusasiaa

2017/11/16

Haluaisitko tietää, keitä juuri sinun asiakkaasi tai potentiaaliset asiakkaasi ovat, kohdentaa mainontaa juuri heille ja saada heidät tekemään ostoksia? Liikkeelle kannattaa lähteä ihan perusasioista – mihin dataa voidaan käyttää, millaisia riskejä siihen liittyy ja miten päästä helposti eteenpäin?

Lue lisää

Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. 

Lue lisää