Relevant Audiencessa mukana uusia kumppaneita!

2017/06/22

Relevant Audience yhdistää datan myyjät ja laadukkaita kohderyhmäsegmenttejä sekä joustavaa, ratkaisukeskeistä palvelua arvostavat datan ostajat. Tavoitteenamme on kaupallistaa dataa reilulla, läpinäkyvällä ja luotettavalla tavalla sekä tarjota mainostajille sopivampia yleisöjä. Meille se tarkoittaa luotettavaa ja sujuvaa kumppanuutta datan tarjoajien kanssa sekä läpinäkyvyyttä ja tasokasta palvelua dataa hyödyntäville.

Relevant Audienceen on liittynyt merkittävä joukko laadukkaita ja mielenkiintoisia yleisödatan tarjoajia. Ylpeinä voimme kertoa uusimman kumppanimme olevan Liiga. Muita kumppaneitamme ovat mm. Mediatalo Keskisuomalainen, Foreca, Fonecta, Duunitori, Bauer Media. Toimintamme on lähtenyt mukavasti käyntiin myös Tanskassa, jossa uusia kumppaneitamme ovat mm. Reisegiganten, Tipsbladet, Gaffa, Vores Villa, Mobilselskabet ja Bloggers Delight.

Yleisösegmenttimme koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 170 erilaista yleisösegmenttiä. Uusimpia saatavilla olevia segmenttejä ovat mm. ulkomaan matkailijat sekä lemmikeistä kiinnostuneet. Panostamme erityisesti mainostajien tarpeisiin räätälöityihin sekä sesonkiluontoisiin segmentteihin. Löydät segmenttimme Adfromin DSP:stä “Relevant Audience” seatin alta, sekä Googlen DBM:stä hakusanalla “Relevant Audience”.

Relevant Audience taustalla häärii Data Analyst Specialist Tiina Kivilahti, joka toteuttaa datan ostajien ja tarjoajien toiveita segmentteihin liittyen Olli Järvilehdon vastatessa kaupallisesta kehityksestä. Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat jutella lisää. Voit laittaa meille palautetta myös siitä, millaisia yleisöjä toivoisit olevan tarjolla Relevant Audiencessa.

Rentouttavaa ja aurinkoista kesää toivottaen,

Relevant Audience Tiimi

petri.kokkonen(a)relevant.fi
+358 40 833 507

olli.jarvilehto(a)relevant.fi
+358 44 378 8037

tiina.kivilahti(a)relevant.fi
+358 45 123 3886

Jaa tämä:

Lue myös:

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #1 Asiakaskohtainen näkymä

2017/11/21

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan ensimmäinen osa, joka keskittyy Asiakaskohtaiseen näkymään.

Lue lisää

Mitä eroa on Google Display Networkin ja DoubleClick Bid Managerin välillä?

2017/11/21

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjoiden ostamiseen mm. Google Display Networkin ja ohjelmallisesti ostettaviin kampanjoihin DoubleClick Bid Manager (DBM) alustan. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät täältä joitakin olennaisimpia.

Lue lisää

Oman datan hyödyntäminen – 3 perusasiaa

2017/11/16

Haluaisitko tietää, keitä juuri sinun asiakkaasi tai potentiaaliset asiakkaasi ovat, kohdentaa mainontaa juuri heille ja saada heidät tekemään ostoksia? Liikkeelle kannattaa lähteä ihan perusasioista – mihin dataa voidaan käyttää, millaisia riskejä siihen liittyy ja miten päästä helposti eteenpäin?

Lue lisää

Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. 

Lue lisää