Strossle rakentaa natiivimainonnan verkostoa Suomeen – Relevant toimii yhteistyökumppanina

2016/04/28


Tukholmasta lähtöisin oleva sisällönsuosittelun ja natiivimainonnan ratkaisuihin erikoistunut Strossle aloittaa toimintansa Suomessa. Yrityksen tavoitteena on rakentaa Suomeen premium-medioiden natiivimainonnan verkosto, joka palvelee medioita ja mainostajia. Relevantin osaaminen ja resurssit tulevat vauhdittamaan Strosslen  rantautumista Suomeen.

Strossle perustettiin Tukholmassa 2013 ja yrityksestä on tullut yksi Pohjois-Euroopan nopeimmin kasvavista  natiivimainonnan teknologioiden tarjoajista.  Strosslen tekoäly personoi median sisällöt kävijäkohtaisesti, ja vie natiivimainokset mainosviestiä tukevan sisällön yhteyteen. Tämä lisää kävijöiden sitoutuneisuutta ja sivulatauksia sekä kasvattaa median tuottoja. Mainostajille Strossle tarjoaa tehokkaan kanavan suurten yleisöjen tavoittamiseen. Tällä hetkellä Strosslen teknologia on käytössä yli 500 julkaisijalla Pohjoismaissa, Hollannissa ja Espanjassa. Strossle tarjoaa päivittäin miljoonille ihmisille laadukkaampaa sisältöä ja mainontaa suositusten kautta.

Relevantin entinen toimitusjohtaja Kimmo Vihanto käynnistää Strossle Finland Oy:n toiminnan. Relevant on vahvasti mukana yrityksen toiminnassa ja tuottaa Strosslen asiakkaille tukea ja palveluita suomenkielellä.

”Kartoitimme huolellisesti Suomen markkinoille sopivat teknologiaratkaisut, ja Strossle erottui selkeästi joukosta teknologiansa ja konseptinsa puolesta. Sisällönsuosittelun lisäksi tulemme tarjoamaan medioille välineitä heidän tarjoamiensa sisältömarkkinoinnin ratkaisujen tukemiseksi ja tehostamiseksi. Natiivimainonnan myynnissä hyödynnetään ohjelmallisestaostamisesta ja sosiaalisesta mediasta tuttuja ostotapoja, jotta kaikenkokoiset mainostajat voivat ostaa mainontaa helposti. Suomessa natiivimainonta on uusi asia ja Facebook on ollut lähes ainoa vaihtoehto jaella kaupallisia sisältöjä helposti. Tulemme tarjoamaan sille laadukkaan ja kustannustehokkaan vaihtoehdon, jossa mainonta näkyy hyvässä ympäristössä, paikallisissa medioissa” Vihanto kertoo.

MTV on valinnut Strosslen sisällönsuosittelun alustaksi ensimmäisten joukossa Suomessa. ”Kiinnostus verkon natiivimainontaa kohtaan kasvaa jatkuvasti. Panostamme MTV:llä vahvasti oman natiivimainonnan tuotteen kehittämiseen, mutta samalla myös Strosslen kaltaiselle verkostolle on markkinassa selvä tilaus. Strossle -verkosto tuo markkinoijalle toimivan ja tavoittavan natiivimainonnan ratkaisun täyttäen oikeastaan ”tyhjän tilan” Suomen digimarkkinassa. Mielenkiinnolla olemme MTV:llä mukana seuraamassa ja auttamassa Strosslen rantautumista Suomeen.” Pasi Raassina toteaa (MTV, Head of Online Solutions).

Lisätiedot:
Kimmo Vihanto, MD of Strossle Finland
Tel: +358 550 3661
Email: etunimi.sukunimi@strossle.com

Jaa tämä:

Lue myös:

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #1 Asiakaskohtainen näkymä

2017/11/21

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan ensimmäinen osa, joka keskittyy Asiakaskohtaiseen näkymään.

Lue lisää

Mitä eroa on Google Display Networkin ja DoubleClick Bid Managerin välillä?

2017/11/21

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjoiden ostamiseen mm. Google Display Networkin ja ohjelmallisesti ostettaviin kampanjoihin DoubleClick Bid Manager (DBM) alustan. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät täältä joitakin olennaisimpia.

Lue lisää

Oman datan hyödyntäminen – 3 perusasiaa

2017/11/16

Haluaisitko tietää, keitä juuri sinun asiakkaasi tai potentiaaliset asiakkaasi ovat, kohdentaa mainontaa juuri heille ja saada heidät tekemään ostoksia? Liikkeelle kannattaa lähteä ihan perusasioista – mihin dataa voidaan käyttää, millaisia riskejä siihen liittyy ja miten päästä helposti eteenpäin?

Lue lisää

Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. 

Lue lisää