Olli Järvilehto vastaamaan Relevantin dataliiketoiminnan kaupallisesta kehityksestä

2017/04/26

Verkkomainonnan ja -medioiden kehiOlli Järvilehto | Relevantttämiseen erikoistunut Relevant vahvistaa osaamistaan rekrytoimalla Olli Järvilehdon. Edelliset kahdeksan vuotta GroupM:llä työskennellyt Järvilehto saa vastuulleen Relevantin hiljattain markkinoille lanseeraaman Relevant Audiencen kaupallisen kehityksen. Uusi palvelu yhdistää datan myyjät ja laadukkaita kohderyhmiä arvostavat datan ostajat.

Ollin laaja osaaminen syventää asiantuntemustamme ja vauhdittaa varmasti uuden liiketoimintamme kasvua. Erityisesti ostopuolen vahva tuntemus tuo merkittävää lisäarvoa niin datan kaupallistajille kuin datatuotteitamme hyödyntäville ostajille. Olemme todella iloisia saadessamme Ollin vahvistamaan jo ennestään huikeaa tiimiämme!”, toteaa Relevantin CEO Petri Kokkonen.

Datan merkitys tehokkaan digitaalisen markkinoinnin toteuttamisessa kasvaa päivä päivältä. Markkina tarvitsee luotettavia, läpinäkyviä ja palveluvalmiita datatoimijoita. On mahtavaa päästä kehittämään ja kasvattamaan Relevantin dataliiketoimintaa yhdessä asiakkaiden kanssa”, toteaa toukokuun alussa uudessa pestissään aloittava Järvilehto.

Lisätietoja:
Petri Kokkonen
petri.kokkonen(a)relevant.fi
p. 040 833 5077

Comments

comments

Lue myös:

Mitä tarkoittaa Look-alike mallinnus ja miten se toimii?

2018/01/16

Analysoimalla dataa voidaan tunnistaa minkälaiset yleisöt ovat yrityksen parhaita asiakkaita. Tunnistamisen jälkeen voidaan dataa hyödyntäen kohdistaa heille sopivia markkinointitoimenpiteitä. Mutta miten voimme tavoittaa enemmän samankaltaisia yleisöjä kuin parhaat asiakkaamme ja saada lisää asiakkaita kustannustehokkaasti?

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Mikael Roupé

2018/01/15

Mikael Roupé on aloittanut Relevantilla Digital Business Managerina marraskuussa 2017. Mikael keskittyy viime vuonna lanseeratun datan markkinapaikan Relevant Audiencen Ruotsin toimintojen kehittämiseen. Mikael on toiminut digitaalisen liiketoiminnan parissa jo yli vuosikymmenten ja hänellä on laaja osaaminen datan analysoinnista pohjautuen erityisesti InsightOne ja Experian – järjestelmiin.

Lue lisää

Uudenlainen lukijaindeksi avaa sisällöntuotannon ja lukijoiden mieltymysten välisiä eroja

2018/01/03

Liian moni artikkeli käsittelee urheilua, enemmän sisältöä kaivattaisiin taas perheeseen ja vanhemmuuteen liittyen. Suhdeluvut saattavat vaihdella sen mukaan, millä tapaa julkaisijat asioista kirjottavat. Esimerkiksi nämä asiat tulivat ilmi Ruotsalaisen natiivimainontaan keskittyneen Strosslen hiljattan valmistuneesta Eurooppalaisesta lukijatutkimuksesta.

Lue lisää

Kiitokset kuluneesta vuodesta!

2017/12/20

Paljon on ehtinyt tapahtua kuluneen vuoden aikana. Yhteenvetona voisi sanoa, että vuosi 2017 oli Relevantille datan, kehityksen, kansainvälisen kasvun, uusien kollegoiden ja tottakai myös loistavien asiakkaiden vuosi. Paljon on ehtinyt tapahtua kuluneen vuoden aikana. Yhteenvetona voisi sanoa, että vuosi 2017 oli Relevantille datan, kehityksen, kansainvälisen kasvun, uusien kollegoiden ja tottakai myös loistavien asiakkaiden vuosi. Tässä muutamia kohokohtia vuoden varrelta.

Lue lisää

Ensimmäiset viikkoni Relevantilla: Samuel Palmér

2017/12/14

Samuel on aloittanut lokakuussa Relevantilla System Architectina. Samuel työskentelee yhdessä kehitystiimimme kanssa RelevantApps tuotteen parissa. Kysyimme Samuelilta muutamia kysymyksiä ja ensifiiliksiä osana Relevantin tiimiä.

Lue lisää