Olemme nyt virallisesti Relevant Digital Oy

2017/10/10

Datan keräämisen ja -aktivoinnin sekä online mainonnan teknologioita ja palveluita tarjoava Relevant on nyt virallisesti Relevant Digital Oy (ent. Relevant Partner 4 Media Oy). Relevant on viime aikoina kehittänyt uusia, aikaisempaa liiketoimintaa vahvistavia datapalveluita lanseeraamalla datan turvallisen ja luotettavan kaupallistamisen mahdollistavan markkinapaikan Relevant Audiencen sekä kehittämällä datan aktivointipalveluita huomioiden niin medioiden, toimistojen kuin mainostajien tarpeet. Relevantin monipuolinen data- ja teknologiaosaaminen kuten myös erittäin vahva palveluliiketoiminta tuottavat arvoa laajalle asiakasryhmälle.

Relevantin toimitusjohtaja Petri Kokkonen kommentoi nimenmuutosta:

“Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen on ajankohtaista kaikille ja erityisesti datan hyödyntämiseen liittyvää osaamista tarvitaan kaikkialla. Mediatilan tarjoajien ja mediaa hyödyntävien tahojen eli ostajien ja myyjien käyttämät teknologiat, kuten myös teknologioihin liittyvät osaamistarpeet ja palvelut ovat hyvin lähellä toisiaan.

Emme ole luopumassa markkinoiden laajimmasta julkaisijapuolen osaamisesta, jolle on edelleen vahvaa kysyntää niin Suomessa kuin Suomen ulkopuolellakin. Samaan aikaan tiedämme pystyvämme tuottamaan merkittävää lisäarvoa myös muille data- ja teknologiaosaamista tarvitseville tahoille, joten nimenvaihdos tuntui tässä kohtaa luontevalta. Uusi virallinen nimemme viestii paremmin laajaa osaamistamme, ja toimii ilman selittelyjä kansainvälisillä markkinoilla. Lisäksi, uusi kompaktimpi nimi on helpompi lausua vielä parin GinTonicinkin jälkeen. Kavereille olemme edelleen Relevant.”

Käytännössä nimenmuutos ei vaikuta toimintaamme muilta osin kuin virallisissa yhteyksissä yrityksen nimi muuttuu Relevant Digital Oy:ksi.

Lisätietoja:
Petri Kokkonen
+358 40 833 5077

Jaa tämä:

Lue myös:

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #1 Asiakaskohtainen näkymä

2017/11/21

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan ensimmäinen osa, joka keskittyy Asiakaskohtaiseen näkymään.

Lue lisää

Mitä eroa on Google Display Networkin ja DoubleClick Bid Managerin välillä?

2017/11/21

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjoiden ostamiseen mm. Google Display Networkin ja ohjelmallisesti ostettaviin kampanjoihin DoubleClick Bid Manager (DBM) alustan. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät täältä joitakin olennaisimpia.

Lue lisää

Oman datan hyödyntäminen – 3 perusasiaa

2017/11/16

Haluaisitko tietää, keitä juuri sinun asiakkaasi tai potentiaaliset asiakkaasi ovat, kohdentaa mainontaa juuri heille ja saada heidät tekemään ostoksia? Liikkeelle kannattaa lähteä ihan perusasioista – mihin dataa voidaan käyttää, millaisia riskejä siihen liittyy ja miten päästä helposti eteenpäin?

Lue lisää

Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. 

Lue lisää