Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Kun valitset myyntistrategiaa ja mainonnan myyntiin käytettäviä työkaluja kannattaa käyttää aikaa eri vaihtoehtojen kartoittamiseen, jotta löydät omiin tarpeisiin parhaiten soveltuvan ratkaisun. Markkinoilla on paljon eri vaihtoehtoja, joiden kartoittaminen saattaa olla hankalaa. Relevant voi auttaa sinua löytämään sopivimman vaihtoehdon ja viemään sen käytäntöön.

Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät alapuolelta joitakin olennaisimpia. Molemmat ovat tehokkaita työkaluja mainosinventaarin myymiseen ja avaavat mahdollisuuden inventaarin ostamiseen miljoonille mainostajille, mutta AdExchange soveltuu paremmin julkaisijoille, joilla on suoramyyntiä ja jotka haluavat pitää kontrollin itsellään.

Tähän on koottu luettelo tärkeimmistä ominaisuuksista ja siitä, miten kumpikin järjestelmä toimii ko. ominaisuuksien suhteen:

Jos tarvitset apua itsellesi parhaan ratkaisun löytämiseksi, ota meihin yhteyttä!

Lähde: Google

Jaa tämä:

Lue myös:

Ohjelmallinen mainonnan myynti – mihin kiinnittää eniten huomiota juuri nyt?

2017/12/13

Ohjelmallinen mainonnan myynti on antanut verkkomainonnan myynnille uudet kasvot. Ohjelmallisen mainonnan myynnin ympärillä käydään paljon keskustelua – niinpä haluammekin jakaa muutaman asian, johon meidän mielestämme kannattaa kiinnittää eniten huomiota juuri nyt.

Lue lisää

Relevantin toiminnot Ruotsissa laajenevat

2017/12/08

Relevant avasi toimiston Tukholmassa lokakuussa, jolloin siellä aloitti myös ensimmäinen työntekijämme. Nyt voi Ruotsin toiminnot laajenevat ja voimme iloksemme toivottaa tervetulleeksi tiimimme uusimman jäsenen Mikael Roupén.

Lue lisää

DMP:n kolme tärkeintä ominaisuutta: #3 Yksityiset datan markkinapaikat ja datayhteistyöt

2017/12/07

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan viimeinen osa, joka keskittyy Yksityisiin datan markkinapaikkoihin ja datayhteistyöhön.

Lue lisää

Helsingin toimistollemme haussa: Adops specialist / Programmatic specialist

2017/12/05

Haemme tuntityöntekijää kehittymään verkkomainonnanhallinnan ammattilaiseksi. Tehtävä sopii hyvin esimerkiksi opiskelijalle, mutta olemme aina kiinnostuneita myös kokeneemmista osaajista.

Lue lisää

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #2 Tekoäly

2017/11/30

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan toinen osa, joka keskittyy Tekoälyyn.

Lue lisää