IAB Finland: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet 25.4.2017

2017/04/13

IAB Finland yhteistyökumppaneineen tarjoaa jälleen tämän kevään johtavan ohjelmallisen ostamisen tapahtuman markkinointialan ammattilaisille. Relevant & Smart Adserver on yksi tapahtuman mahdollistavista sponsoreista. Ohjelmatarjontaan on kattavasti koottu näkökulmia ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksista. Mukana ovat mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat kotimaiset ja ulkomaiset edustajat, jotka tulevat kertomaan alan tuoreimmista mahdollisuuksista. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB:n ohjelmallisen ostamisen työryhmän laatima päivitetty opas.

Katso koko ohjelma täältä

”IAB tekee arvokasta työtä koko toimialan kehittämiseksi. Eri tahojen välinen tiivis yhteistyö mahdollistaa uuden luomisen ja koko alan osaamisen ja ymmärryksen kasvattamisen, myös nopeasti kasvavan ja meitä kaikkia koskettavan ohjelmallisen mainonnan saralla. Jatkuva ammattitaidon kehittäminen ja rohkeus luoda uusia toimintamalleja korostuu myös Relevantin arvomaailmassa. Sen vuoksi meidän on luontevaa olla mukana tukemassa IAB:n ohjelmallisen ostamisen tapahtumaa tänä keväänä.”, kommentoi Relevantin toimitusjohtaja Petri Kokkonen.

Tennispalatsissa nähdään!

Smart Adserver  ToiLogo_Smart&Relevantmintansa vuonna 2001 aloittaneella Smart Adserverillä on tällä hetkellä 700 asiakasta ympäri maailmaa, joista 17 Pohjoismaissa. Ranskalaista Smart Adserveriä ovat alun perin kehittäneet julkaisijat, joten mainosalusta on kehitetty vahvasti julkaisijoiden näkökulmasta. Alustaan on rakennettu mm. Rich Media mahdollisuudet, mobiili, kehittynyt videomainonta ja RTB. Toimistoja on avattu ympäri maailmaa, mutta toiminnan ydin on pysynyt samana: tarjota asiakkaille täyden palvelun mainosalusta ja täysi kontrolli tuottopotentiaaliin.

IAB Finland syntyi 20 vuotta sitten aikaan, kun web otti ensiaskeleitaan tuoden jotain aivan uutta markkinointiin. Nähtiin, että muutoksesta on mahdollista synnyttää kasvua Suomessa. Tänään IAB:ta tarvitaan enemmän kuin koskaan, jotta yritykset ja yksilöt pysyvät mukana markkinoinnin muutoksessa. Jäsenilleen IAB on mahdollisuus ammatilliseen keskusteluun, kehittämiseen ja asiantuntijuuden näkyvään kasvattamiseen.

Jaa tämä:

Lue myös:

Kolme DMP:n tärkeintä ominaisuutta: #1 Asiakaskohtainen näkymä

2017/11/21

Pyysimme Cxensen Petteri Vainikkaa (VP of Product Management) listaamaan Data Management Platfromin (DMP) kolme tärkeintä tekijää, jotka vaikuttavat menestykseen markkinassa. Tässä 3 blogitekstin sarjan ensimmäinen osa, joka keskittyy Asiakaskohtaiseen näkymään.

Lue lisää

Mitä eroa on Google Display Networkin ja DoubleClick Bid Managerin välillä?

2017/11/21

Google tarjoaa mainostajalle display kampanjoiden ostamiseen mm. Google Display Networkin ja ohjelmallisesti ostettaviin kampanjoihin DoubleClick Bid Manager (DBM) alustan. Lue tästä muutamia asioita, miten alustat eroavat.

Lue lisää

Mitä eroa on Google AdSensen ja DoubleClick AdExchangen välillä?

2017/11/17

Monille verkkosivustoille, niin suurille ja pienille, mainonta on usein yksi tärkeimmistä tulonlähteistä. Jos pohdit eroa Google Adsensen ja DoubleClick AdExhangen välillä, löydät täältä joitakin olennaisimpia.

Lue lisää

Oman datan hyödyntäminen – 3 perusasiaa

2017/11/16

Haluaisitko tietää, keitä juuri sinun asiakkaasi tai potentiaaliset asiakkaasi ovat, kohdentaa mainontaa juuri heille ja saada heidät tekemään ostoksia? Liikkeelle kannattaa lähteä ihan perusasioista – mihin dataa voidaan käyttää, millaisia riskejä siihen liittyy ja miten päästä helposti eteenpäin?

Lue lisää

Relevant Audiencessa tarjolla jo 300 segmenttiä mainostajille

2017/11/15

Relevant Audience tarjoaa laadukkaita, läpinäkyviä kohderyhmäsegmenttejä mainostajille ostettavaksi ohjelmallisesti. Tavoitteenamme on tuoda sopivimmat yleisöt helposti mainostajien saataville. Tarjolla on nyt yhteensä jo yli 300 erilaista yleisösegmenttiä, jotka koostuvat kattavasta valikoimasta demografioita ja kiinnostuksen kohteita. 

Lue lisää